4.(3)

74 4 0
                                    

Ljubosumje se je razvijalo v meni, čeprav sem vedela da Aleks želi ravno to. 

Peter je videl, da se ne počutim dobro in me odpeljal do mize. Vrti se mi. To ni običajno, ne more biti alkohol saj sem v preteklosti že pila, verjetno je samo slab zrak. 

Vse je postalo črno.

Aleksov pogled:

Plesal sem z Evelin, ne zato ker bi sam želel, temveč zato ker mi je rekla "Če zdej takoj ne zaplešeš z mano se bo s Emico neki zgodil" nisem želel tvegati, Evelin zna biti prepričljiva.

Videl sem kako je Peter odpeljal Eme do mize, komaj je hodila, držala se je za glavo. Omedlela je.  "Pokličte rešilca!!!" je kričal Peter. Hitro sem stekel do Eme, jo dvignil in hitro nesel v moj avto. Peter je šel z mano. Jaz sem vozil, Peter pa je držal Emo v sedečem položaju. "Aleks..." je rekel Peter. "Ne zdaj Peter" sem hitro odgovoril, "Aleks kri ji teče iz ust" je rekel jaz pa sem se hitro obrnil in začel voziti še hitreje. Že dolgo je od tega od kar sem jokala ampak sedaj solz nisem mogel zadržati. 

Vzeli so Emo in jo odpeljali v notranjost urgence. Peter je moral iti jaz pa sem se sprehodil do bližnjega morja. Zagotovo je bila Evelin, nekaj ji je morala narediti.

(nazaj na Emin pogled)

Ležala sem v postelji, počutila sem se normalno. Zdravnik je bil presenečen in mi povedal, da sem se zbudila v rekordnem času. Šele pred petimi minutami me je nekdo pripeljal na urgenco je rekel. Vedela sem da je bil Peter. 

Povedali so mi da je bila samo nekakšna čudna reakcija v mojem telesu in, da je z menoj vse v redu. Čisto sem bila presenečena, da so me izpustili nazaj domov. Želim se zahvaliti Petru vendar nimam njegovega kontakta. Poklicala sem Klaro in jo vprašala če ima njegovo telefonsko. Poslala mi jo je, jaz pa sem Petru napisala.

"Hvala, da si me pripeljal na urgenco. - Ema"

Hitro je odpisal. 

"Aleks je bil ne jaz, mogla bi vidt njegovo faco ko si padla skupi, čist je bil v šoku in v autu je še jokal. Kako pa to dasi ti živa? Hahaha"

Čisto sem šokirana, Aleks je jokal? Zaradi mene? Nemogoče.

"Itak dasm živa, takoj so me pustil domou."

"A loh pridm k teb?" je napisal.

Poslala sem mu moj naslov in odšla sva na bližnjo plažo. Šla sva na sladoled, potem pa sedeti na pomol. Peter je bil brez majice in v sivi trenerki, jaz pa v rahlo prosojnih belih hlačah za na plažo in v zelo odkrivnem crop-topu. Peter je moral iti, saj je imel "opravke".

Odšla sem domov in začela brati Ugly love by Colleen Hoover. Odšla sem na balkon, bilo je toplo. Odločila sem se da se bom poigrala z Aleksom. Geslo od WiFija sem spremenila v "P3T3RZORKO". Zagotovo bo mislil da mi je Peter všeč, mislim...noja...resje da je lep ampak Aleks bo vedno pravi.

Sedela sem na stolu in brala knjigo, ko je kar naenkrat nekdo zaprl okno Aleksove sobe. Evelin je bila. Solze so se mi vlile, ampak do Evelin je prišel Aleks, vedela sem, da mu je všeč. Evelin ni uspela do konca zapreti okna ko je Aleks rekel "KAJ SI JI NAREDILA!!!" še sama sem se vstrašila. Hitro sem ugasnila svečo zdraven mene in poslušala pogovor. Evelin je začela jokati da mi ona ni nič naredila in mi tudi ni želela samo želela je plesati z Aleksom. Hudo mi je bilo zanjo, ampak nisem želela imeti opravka z jeznim Aleksom. Evelin je odšla, Aleks pa je šekar bil v sobi in se držal za glavo, samo odšla v sobo in zaspala.

četrtek

Kot sem rekla si ob četrtkih z Aleksom deliva največ ur. Ne grem v šolo. Mami sem rekla naj učiteljem sporoči, da sem v "slabem stanju". Samo Klari in Petru sem povedala da mi ni nič. Klara mi je povedala da je jutri ples v kostumih, koliko plesov se mi bo še treba udeležiti? Nevem če bi šla, nebi se rada spedt soočila s "šefom". Klara me je podkupila z 20euri če pridem, prav, šla bom. Točno vem kaj bom oblekla.

Petek

Po včerajšnjem dnevu mi je Klara napisala da jo je Aleks vsaj 5krat vprašal ali je z mano vse vrdu, odgovorila mu je da tudi ona ne ve tako da si lahko samo predstavljam njegov obraz ko me bo danes videl na plesu. Ples organizirajo na isti lokaciji kot prejšnjega, večino ljudi sploh ni iz naše šole, kar je super.

To bom oblekla.

To bom oblekla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lepotica. Kot mi pravi Aleks.

Spet je pome prišla Klara, oblečena je bila v pepelko. Obleka ji je zelo pristajala.

Pa sva spet tukaj.

...

Tisto geslo.Where stories live. Discover now