Procházel jsem ztmavlou ulicí, jediné světlo vyzařovalo pár pouličních lamp. Všude kolem poletovalo tisíce mrazivých vloček. Přivřel jsem oči abych rozpoznal postavu vzdálenou několik metrů přede mnou.
,, Lenko!" zavolal jsem se na blonďatou dívku.
Urychleně se otočila a s úsměvem na mě zamávala. Zrychlil jsem krok a došel až k ní.
,, Ahoj Neville." valila na mě své obrovské kukadla.
,, Čekáš dlouho? Myslel jsem, že mám ještě čas." podíval jsem se na své hodinky, ukazující za deset minut šest.
,, Přišla jsem o něco dřív." zahleděla se kousek za mě. Otočil jsem se, v okolí však nikdo nebyl.
,, Stalo se něco?"
,, Měla jsem dojem, že-" větu však neodpověděla. Místo toho mě popadla za ruku a vešla se mnou do hostince.
Otočil jsem se k ní a svlékl jí kabát, který jsem následně pověsil na polozaplněný věšák. Vedle jejího jsem si pověsil i ten svůj.
Porozhlédl jsem se po místnosti. Skoro u každého ze stolů už někdo seděl a rozvíjel konverzaci se svým společníkem. Zašli jsme tedy o něco hlouběji, kdy jsme narazili na malinko rozviklaný stolek v odlehlém rohu.
,, Perfektní." rozzářila se Lenka a přiběhla k němu. S úsměvem jsem se vydal za ní.
Posadil jsem se naproti ní, věnovala mi jeden ze svých kouzelných pohledů. Poté zaklonila hlavu a pohlédla vzhůru. Napodobil jsem ji. Nad naším stolem viselo jmelí.
,, Víš co to je?" zeptala se a jemně se uculila. Roztěkaně jsem přikývl, v tu chvíli se mi rozbušilo srdce jakoby mi snad mělo vyskočit z hrudi.
Pomalu se ke mně přiblížila a já k ní. Začala pomalu přivírat víčka. Cítil jsem její teplý zrychlený dech.
Naše rty se spojily, projel mnou krásný hřejivý pocit, který jsem nikdy dřív nepocítil.
Ano zamiloval jsem se...
ČTEŠ
Magical Christmas [HP FF]
FanfictionMilí čtenáři, ráda bych vás v tomto vánočním čase okouzlila svými jednodílnými povídkami. Každý den až do Vánoc, se můžete těšit na příběh o postavách z Harryho Pottera. ∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆ !VEŠKERÁ PRÁVA NA POSTAVY VLASTNÍ J.K.ROWLINGOVÁ! ...