Společenská místnost byla vyzdobená vánočními ozdobami. V rohu místnosti byl nádherný stromeček, který svými barevnými světýlky ozařoval místnost.
Od DJského stolu se místností řinula rychlá hudba. Uprostřed místnosti tančilo několik párů.
Stál jsem u baru ve společnosti jedné krásné dívky. Která však do sebe klopila jeden panák za druhým.
,, Možná už si měla dost, nemyslíš?“ zastavil jsem ji v pohybu, když do sebe chtěla obrátit asi už desátý panák.
,, Dobrá.“ chytila mě za ruku.,, Pojďme si zatančit.“ odvedla mě na taneční parket.
Chvíli se opile kroutila v rytmu hudby, s úsměvem jsem ji pozoroval. Z nějakého prazvláštního důvodu, mě i přesto přitahovala.
Zastavila se a přímým pohledem se do mě vpila svýma nádhernýma zeleno-hnědýma očima. Natiskla se co nejblíž ke mně. Rukama mi vjela do vlasů a přitáhla si můj obličej blíž k tomu jejímu.
,, Pottere...“ vydechla vzrušeně.,, Nechceš...jít někam?“
Hlasitě jsem polkl a následně přikývl. Popadl jsem ji do náruče a prošel přes celou společenku. Rychle jsem s ní vyběhl schody a vešel do našeho pokoje.
Zamkl jsem za námi dveře, aby sem nikdo nemohl přijít a vyrušit nás. Opatrně jsem ji položil na moji postel.
Přitáhla si mě k sobě za můj vánoční svetr. Pohlédl jsem jí přímo do tváře, byla tak nádherná...proč jsem si toho dřív jen nevšiml?
Dychtivě mě políbila, byl to dravý a vášnivý polibek. Takový jsem snad ještě nikdy nezažil. Chtíč ve mně stále víc a víc narůstal. Odtáhl jsem se od ní a sundal si svetr.
,, Páni...“ zašeptala skoro neslyšně při pohledu na moji odhalenou postavu.,, Tak toto jsem nečekala.“ zamrkala.
,, Je něco špatně?“ posadil jsem se vedle ní.
,, Právě, že vůbec ne.“ položila ruce na moji vypracovanou hruď.,, Můžu se tě na něco zeptat...?“
,, No jasně, na cokoliv.“ vydechl jsem s pohledem přikovaným na ni.
,, Proč mě ještě nesvlékáš?“ povytáhla obočí a následně se zasmála mému nechápavému výrazu.
Klekla si na posteli a posunula se ke mně blíž. Položila mi ruce na spodní lem jejích šatů a přitiskla se ke mně. Začal jsem jí vyhrnovat šaty, když jsme se začali opět vášnivě líbat.
,, Počkej ještě...“ nerad jsem se od ní odtáhl.,, Jsi si jistá, že si při smyslech? Nechci aby si toho potom litovala. Nechtěl bych ti ublížit, doopravdy se mi líbíš a tak bych si neodpustil kdybych udělal něco co nechceš.“ zastrčil jsem jí pramínek vlasů za ucho.
,, Neboj se, jsem při smyslech jako ještě nikdy jindy.“ odhodila svoje šaty na zem.
Usmál jsem se na ni.,, To jsem rád.“ přitáhl jsem si ji k sobě a políbil ji.
ČTEŠ
Magical Christmas [HP FF]
Fiksi PenggemarMilí čtenáři, ráda bych vás v tomto vánočním čase okouzlila svými jednodílnými povídkami. Každý den až do Vánoc, se můžete těšit na příběh o postavách z Harryho Pottera. ∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆ !VEŠKERÁ PRÁVA NA POSTAVY VLASTNÍ J.K.ROWLINGOVÁ! ...