,, Lily! Pospěš si, už na nás čekají!“ volala na mě moje zrzavá sestřenice Rose.
,, Vždyť už jdu.“ dala jsem si na hlavu čepici, popadla brusle a vyběhla z pokoje. Na schodech jsem potkala babičku Molly nesoucí prádlo směrem do koupelny.
,, Lily.“ zastavila mě.,, Ne, že se mi tam pozabíjíte. Dej mi na ně pozor.“
,, Jasně babi.“ usmála jsem se a pokračovala dál až do předsíně kde už na mě čekali Albus, Rose a Scorpius.
,, Není možné, už jsem si myslel že nedojdeš.“ protočil oči nedočkavě Albus.
,, Tak hele, byla jsem pověřená abych vás uhlídala. Takže mě budete poslouchat.“ obeznámila jsem je při obouvání bot.
,, Ty? Vždyť jsi z nás nejmladší.“ povytáhla obočí Rose.
,, Nejmladší, ale nejspolehlivější.“ poučila jsem ji.
Došli jsme až k zamrzlému rybníku blízko vesnice. Nazuli jsme si brusle a vydali se společně na led.
Ihned jsem se nalepila na Scorpiuse jelikož jsem už pěknou řádku let nebruslila. Byla jsem o něj opřena většinou své váhy, křečovitě jsem se držela jeho vypracované ruky.
Brusle se mi rozjíždely do všech světových stran. Proto mě Scorpius jemně uchopil za pas abych neskončila rozpláclá na ledě.
,, Už ti to jde líp.“ konstatoval po dobré půl hodině.
,, No nevím.“ pohlédla jsem na Scorpa. Při tomto chvilkovém okamžiku jsem ztratila rovnováhu.
Jediné moje štěstí byly Scorpiovy ruce, které mě stihly zachytit. Vděčně jsem jsem se na něho usmála.
,, Kampak padáš princezno?“ usmál se a bez varování mě vzal do náruče.
Šokovaně jsem na něj vypleštila oči, když se se mnou rozjel dál.
,, Scorpiusi.“ zasmála jsem se když se mnou v náruči udělal několik otoček. Prudce se zastavil a něžně mě políbil jako snad nikdy předtím.
,, Miluju tě Lily.“ zašeptal.
ČTEŠ
Magical Christmas [HP FF]
FanfictionMilí čtenáři, ráda bych vás v tomto vánočním čase okouzlila svými jednodílnými povídkami. Každý den až do Vánoc, se můžete těšit na příběh o postavách z Harryho Pottera. ∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆ !VEŠKERÁ PRÁVA NA POSTAVY VLASTNÍ J.K.ROWLINGOVÁ! ...