Z ničeho nic jsme se zastavili uprostřed prázdné chodby. James pohlédl nahoru, jeho pohyb jsem i hned následovala. Nad námi viselo čerstvé jmelí, jehož vůně byla tak specifická.
Pomalu se ke mně přiblížil. Jemně mě prsty chytil za bradu a políbil mě. Celým mým tělem projel nádherný slastný pocit.
Pomalu jsem se od něj odtáhla. S úsměvem jsem si položila hlavu na jeho hrudník. Poslouchala jsem rychlý tlukot jeho srdce.
,, Jamesi." zašeptala jsem, následně jsem vzhlédla k jeho klidnému obličeji.
,, Ano?" pohlédl na mě svými starostlivými oříškovými oči.
,, Už musíme jít, nebo to přeměňování nestihneme." povzdechla jsem si.
,, Vážně musíme?" zajiskřilo mu rošťácky v očích.
Popadla jsem ho za ruku a táhla ho směrem k učebně. Oddaně se za mnou vlekl.
Rychle jsme vtrhli do učebny a usadili se v lavici. Za okamžik už vletěla do třídy profesorka zahajující hodinu.
Zrovna jsem si dopisovala zápisek když...James opatrně chytil mou ručku do své a hladil mě po jejím hřbetu bříšky prstů.
Několik sekund jsem ho jen bezduše pozorovala. Došlo mi jak hloupě jsem musela vypadat a odvrátila jsem se od něj.
,, Jsi tak roztomilá." zakřenil se na mě. Po těchto slovech jsem zrudla jako rak. ,,Miluju když se červenáš."
,, Ty umíš potěšit." protočila jsem oči, z nějakého důvodu mě to však zahřálo u srdce.
,, Miluju na tobě všechno, od tvých krásných očí až do posledního rudého vlásku. Jsi tak dokonalá, chytrá a krásná...zíral bych na tebe celé hodiny." malinko se rozvášnil.
,, Děláš jakobys to nedělal." uchechtla jsem se.,, Taky tě miluju." oplatila jsem mu jeho kouzelný úsměv, který mě dostával do kolen.
,, Pane Pottere, slečno Evansová nechte si to cukrování na přestávku." setřela nás přísným pohledem.,, Nebo si to alespoň šuškejte potichu." dodala spíše pro sebe.
,, Omlouváme se paní profesorko." nemohla jsem se však ubránit malému úšklebku po profesorčiných slovech.
ČTEŠ
Magical Christmas [HP FF]
Fiksi PenggemarMilí čtenáři, ráda bych vás v tomto vánočním čase okouzlila svými jednodílnými povídkami. Každý den až do Vánoc, se můžete těšit na příběh o postavách z Harryho Pottera. ∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆ !VEŠKERÁ PRÁVA NA POSTAVY VLASTNÍ J.K.ROWLINGOVÁ! ...