Cassanova v Bradavicích

8 2 0
                                    

,, Ale ale, kdepak jste se toulal takhle pozdě?" zajímala se Buclatá dáma.

,, To vám tak budu povídat." zamrmlal jsem si pro sebe.,, Fortuna Major."

Tak trochu neochotně, ale přesto se nakonec odklopila. Konečně jsem tedy mohl vejít do společenské místnosti.

U krbu nazdobeného vánoční výzdobou, seděli mí tři přátelé. Sesunul jsem se vedle nich do nejbližšího křesla.

,, Tichošlápku, kde ses tak dlouho zdržel?" povytáhl Remus za knihou obočí.

,, Otázka je spíš s kým ses tak dlouho zdržel?" uchechtl se pobaveně James.

,, Jen závidíte." konstatoval jsem a vyložil si nohy na konferenční stolek.

Červíček ihned můj pohyb zopakoval, někdy byl doopravdy jako cvičená opička.

,, Pánové, dneska toho bylo na mě moc-" unaveně jsem si protřel oči.

,, Popis svého dne si nech prosimtě pro sebe. Nechci mít v noci noční můry."

,, No tak Reme, myslím že ta by se líbila aj tobě." usmál jsem se provokativně.,, Se dívej." kývl jsem hlavou ke vchodu.

Právě do společenky vcházela jedna doopravdy krásná dívka. Měla nádherné zelené oči a světlehnědé vlnité vlasy, momentálně trochu rozcuchané. Byla prostě nádherná a to nemluvě o její postavě. Mimo jiné to bylo dvojče dívky, do které byl Remus bezhlavě zamilovaný. I když to tedy nechtěl přiznat.

,, Siriusi, ty jseš někdy fakt idiot." kroutil hlavou Rem, bylo však jasné, že si oddechl když zjistil že to není jeho milovaná dívka.

,, Neboj se Náměsíčníku, to bych ti nikdy neudělal." poplácal jsem svého kamaráda po rameni a vydal se do ložnice.

Magical Christmas [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat