Za okny padal bílý sníh. Postavení sněhuláci se usmívali na pár kolemjdoucích mudlů kteří se procházeli v brzkých ranních hodinách po ulici.
Tříletý Scorpius Malfoy seděl v okením výklenku a celé dění pozoroval. Seděl tam už bez mála půl hodiny.
Zadíval se na ručičkové hodiny, které vyseli nad dveřmi. Chvíli na ně mžoural očima a vzpomínal jak se hodiny poznávají. Po chvíli to vzdal a vydal se do ložnice svých rodičů.
Dveře se s vrznutím otevřeli a do útulného pokoje svých rodičů vešel blonďatý chlapeček.
Astoria spokojeně oddechovala v náruči svého milovaného manžela. Draco svou ženu láskyplně objímal.
Vánoční povlečení a ostatní dekorace dávaly jasně najevo, že se tyto svátky rychle přibližují.
,, Mami." zamumlal Scorpius a zatahal za teplou přikrývku. Po dalších neúspěšných pokusech se rozkřičel na celý dům. Mladý pár vyletěl do sedu a rozhlížel se po místnosti.
,, Copak se děje?" vzala si hnědovlasá žena do náruče svého syna.
,, Už jsem se nudil." usmál se nevinně.
Draco si oddechl a unaveně se opět svalil do přikrývek. Mladý Malfoy byl v této době obzvláště vyčerpaný. Blížili se svátky a s nimi i spoustu práce.
Mladá žena se ale jen usmála a ujistila svého jediného syna, že zachvíli příjde. Malinký Scorpius se odkolébal do obývacího pokoje a posadil se na chlupatý koberec.
,, Za hodinu musíš vyrazit." podívala se na budík vedle postele.,, Dobré ráno." věnovala mu jeden z oslnivých úsměvů a políbila jej.
Draco svou ženu miloval jako nikoho jiného. Bylo mu líto, že se svou rodinou tráví tak málo času. Obzvlášť v těchto dnech kdy má být rodina pohromadě.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Snad se vám dnešní příběh líbil. Každý den se můžete těšit na jiný příběh.
ČTEŠ
Magical Christmas [HP FF]
FanfictionMilí čtenáři, ráda bych vás v tomto vánočním čase okouzlila svými jednodílnými povídkami. Každý den až do Vánoc, se můžete těšit na příběh o postavách z Harryho Pottera. ∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆ !VEŠKERÁ PRÁVA NA POSTAVY VLASTNÍ J.K.ROWLINGOVÁ! ...