Pečení perníčků

9 3 0
                                    

Seděla jsem na okenním parapetu s knížkou v ruce. Pohlédla jsem ven, za okny padaly obrovské chuchvalce sněhu. Připomínaly útržky cukrové vaty, kterou jsem si v dětství potají kupovala na vánočních trzích.

Místnost prořízla obrovská dávka skořicové vůně, za kterou následovaly zvuky dávení.

Vytřeštila jsem oči, odhodila jsem knihu a rychle zamířila do kuchyně odkud se nesl prašný oblak.

,, Rone!" zakřičela jsem nevědíce kam.

Ze skořicového obláčku vyběhl kašlající Ron. Na rukách měl ještě zbytky těsta od perníčků, které se snažil sám upéct.

Odběhla jsem do koupelny, kde jsem napustila plnou sklenici vody. Přispěchala jsem zpět ke svému stále chrchlajícímu manželovi.

Opatrně jsem mu přiložila k ústům sklenici s vodou, ze které se hltavě napil.

,, Díky." zachraptěl a vděčně se na mě usmál.

,, Co si to tu u merlina vyváděl?" porozhlédla jsem se po kuchyni s výzorem právě vybouchlé atomové bomby.

,, Pekl." pokrčil nevině rameny.,, Podívej jak se mi povedly." hrdě ukázal na spálené hroudy perníku připomínající všelijaké podivné patvary.

S pohledem na ně jsem vyprskla smíchy. Svíjela jsem se v neustálých návalech nově přicházejícího smíchu. Ron se na mě jen nevlídně mračil a protáčel očima.

,, Viděl jsi někdy mudlovské perníčky?" snažila jsem se uklidnit.

,, No...jen z tvého vyprávění. Myslíš, že tu sázku s Georgem vyhraju?" otočil se na mě s naprostou vážností.

,, No..." zaváhala jsem.,, Kdo ví co donese on."

,, Vážně je to tak hrozné?" pohlédl na svůj výtvor.

Přišla jsem k němu blíž.,, Není to tak hrozné...Ale už nikdy nepeč." zasmála jsem se a jemně ho políbila.

,, A co ta druhá várka?" otočil se na zbytek těsta.

,, Doděláme to spolu." popadla jsem Rona za ruku a odtáhla ho ke kuchyňské lince.

Magical Christmas [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat