První Vánoce novomanželů

15 3 0
                                    

Oči mi otevřelo pronikavé světlo. Chvíli jsem hledal své brýle na nočním stolku. Nasadil jsem si je na oči.

U okna stála vysmátá Ginny ve vánočním pyžamu. ,,Krásné ráno!" pronesla zpěvavým hlasem.

Harry se pousmál. Tento rok budou poprvé prožívat Vánoce jako manželé. Nemohl se dočkat až budou po večerech sedět u krbu a dlouhé hodiny si povídat.

Pomalu se zvedl z postele. Přešel k oknu kde stála krásná, pihatá čarodějka. Přitáhl si ji k sobě za pas a něžně ji políbil.

,, Dobré ráno." zašeptal mezi polibky.

Tito dva zamilovaní kouzelníci úplně zapomněli na čas. Chtěli si prostě vynahradit všechny ty roky kterými byli jen přátelé. Jejich láska k druhému byla každým dnem větší a větší.

Stáli v jejich společném domově kde chtěli být spolu a se svými budoucími dětmi.

,,Harry..." promluvila ochraptěle po pár minutách. ,, Musíme jít...Ty musíš na ministerstvo a já mám trénink." malinko posmutněla.

,,Večer si to vynahradíme, pokusím se přijít co nejdřív." políbil ji na čelo a odešel do kuchyně nachystat menší snídani.

........................................................................

Ginny právě seděla v jednom z křesel v obývacím pokoji. Jak tomu v zimě bývá, za okny už dávno panovala tma. S knížkou v ruce čekala na svého manžela. Alespoň nachvíli si stihla odpočinout od veškeré práce.

Hlavní dveře se otevřely a do nich vešel zasněžený Harry Potter od hlavy až k patě. Bylo něco po desáté hodině večer.

,,Už jsem se bála, že na tom ministerstvu i přespíš." zavtipkovala Ginny která byla skutečně ráda, že se její manžel vrátil.

,, Promiň, ale dnes toho bylo opravdu moc. Samé papírování, pár přestupků, zaučování nových byztrozorů...Je toho opravdu hodně." povzdechl si.

,, Já vím, tak se pojď navečeřet. Musíš mít pořádný hlad po tak náročném dni." otočila se a přesunula se do kuchyně.

,, Je mi líto, že na tebe mám poslední dobou tak málo času." ozvalo se ode dveří.

Mladý čaroděj přešel ke kuchyňskému pultu. Uchopil svou ženu do náruče a i přes její protesty ji odnesl do ložnice.

,, Měla by sis trochu odpočinout. Uklízíš, vaříš, pereš, staráš se o domácnost, do toho máš famrpálové tréninky a zápasy a ještě k tomu chceš obsluhovat mě." položil ji do postele a se slovy,, Zachvíli jsem zpět." odešel.

Za pár minut se v pokoji skutečně objevil Harry i s šálkem teplého čaje. ,, Napadlo mě, že bys mohla mít žízeň." položil hrníček na noční stolek.

,, Děkuju." usmála se a natáhla se po něm.

,, Ještě jdu do koupelny." otočil se a opět vyšel z pokoje.

Ginny byla už opravdu unavená a tak když se Harry vrátil byla už v polospánku.

Mladík se usmál a pohladil ji po vlasech. ,, Miluju tě, moje rudovlásko."

,, I já tebe můj hrdino." usmála se a přivinula se do jeho hřející náruče.

Magical Christmas [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat