,, Co to sakra je?!“ rozčiloval se modrovlasý chlapec nad pletacími jehlicemi.
,, Klid Teddy, stačí když to nebudeš držet tak křečovitě.“ usmála se Victorie vedle mě.
,, To se ti řekne když umíš všechno.“ zašklebil jsem se na ni.
S pochechtnutím jen zakroutila hlavou, nakonec se jí mě přece jen zželelo. Zvedla se ze svého křesla a přešla ke mně.
Seděl jsem na zemi opřený o pohovku, proto se posadila právě na ni tak, aby mohla být přímo za mnou.
Svými jemnými ručkami uchopila ty mé a krůček po krůčku mi pomáhala s pletením.
,, Tak vidíš...nejsi takové kopyto jak jsem se myslela.“ popíchla mě a zasmála se svému vlastnímu vtipu.
Chtěl jsem se nějak ohradit, místo toho jsem si však jednu z jehlic omylem píchl blízko oka.,, Sakra!“
,, Teddy!“ sesunula se rychle vedle mě. Opatrně uchopila můj obličej tak aby mi neublížila a starostlivě na mě pohlédla.
Využil jsem tedy okamžiku a prudkým pohybem jsem si ji stáhl na klín. Pohladil jsem ji po nachově rudé tváři a přiblížil se k ní.
,, Teddy...“ zašeptala se zrychleným dechem.,, Co ostatní? Každou chvílí sem někdo může přijít.“
,, Co je mi po ostatních.“ zamrmlal jsem jestě, potom už mi nic nebránilo abych spojil naše rty.
V břiše se mi rozletělo několik motýlků. Ještě víc jsem prohloubil náš polibek, když mě omylem zaryla nehty do zátylku a přitáhla si mě blíž k tělu.
,, Jo tak pléct svetry...tak to určitě.“ uchechtl se někdo kousek od nás.
Pomalu jsme se od sebe odtáhli a otočili se na nově příchozího. O pohovku se ležérně opíral James.
,, Vypadni!“ hmátl jsem po polštáři na pohovce a hodil ho po něm.
Ten se mu však jednoduše vyhnul a pokračoval dál v cestě.
,, Kde jsme to skončili?“ otočil jsem se zpět na rudou Viky.,, Teď si rudá jako ten můj divnosvetr. Tak přece se to téma svetrů úplně nevytratilo-“ zašeptal jsem ještě a opět láskyplně spojil naše rty.
ČTEŠ
Magical Christmas [HP FF]
FanfictionMilí čtenáři, ráda bych vás v tomto vánočním čase okouzlila svými jednodílnými povídkami. Každý den až do Vánoc, se můžete těšit na příběh o postavách z Harryho Pottera. ∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆ !VEŠKERÁ PRÁVA NA POSTAVY VLASTNÍ J.K.ROWLINGOVÁ! ...