Příjemné setkání

9 3 0
                                    

Zrovna jsem skládal zboží do regálů, když se ozval zvonek oznamující příchod zákazníka.

,, Ještě máme zavřeno!" zakřičel jsem ke vchodu. Žádné další zvuky se už však neozývali.

,, U merlinových kalhot, copak jsem to neřek dost jasně." zamrmlal jsem si pro sebe. Položil jsem na polici poslední sadu očarovaných kotlíků a zamířil ke vchodu.

U pultu stála žena otočená ke mně zády. Prohlížela si novou nabídku na tento týden.

,, Madame, ještě jsme neotevřeli." ležérně jsem se opřel o sloup uprostřed místnosti.

Pomalu se otočila s úsměvem na rtech.,, To jako vážně? Od kdy si vykáme?"

,, Angelino." poklesla mi brada.,, Co ty tady?" přišel jsem až k ní.

,, Nevidíš mě snad rád?" zašklebila se na mě.

,, Samozřejmě, že tě vidím rád." neovládl jsem se a objal ji.,, Tak dlouho jsem tě neviděl..." zašeptal jsem.

,, Tak proč jsi za mnou nepřišel? Čekala jsem na tebe, a nakonec to dopadlo tak, že jsem za tebou musela přijít já." povzdechla si a malinko se ode mě odtáhla.

,, Jj-já...udělal jsem chybu...měl jsem tě vyhledat. Tak dlouho jsem váhal a-" jemně jsem ji chytil za ruce.,, teď jsi tady. Musela si za mnou dojít ty...Stydím se za sebe, víš?" odvrátil jsem od ní pohled.

,, Georgi." tiše zašeptala. Prstama mě chytila za bradu a otočila si mě k sobě.

,, Angelinko." zastrčil jsem jí vlasy za ucho.

Magical Christmas [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat