РОЗДІЛ СІМНАДЦЯТИЙ

64 3 0
                                    

Минає секунда.  Друга.  Третій.  І тут Істон зіскакує з ліжка і біжить за Рідом.
– Я напився!  - Долинають до мене його пояснення.
Приниження - клянуся, ще ніколи я не відчувала такого сорому - пропалює мене наскрізь.  Він цілував мене тільки тому, що був п'яний.
– Та начхати, Іст.  Ти робиш лише те, що хочеш.  Так завжди.  - У голосі Ріда чується втома, і моє серце - через голод і самотність, що оселилися в ньому, я дозволила Істону цілувати себе - наповнюється співчуттям.
- Та пішов ти, Рід.  Ти хотів, щоб я зав'язав із знеболюючими, і я зав'язав.  Але сьогодні в мене врізався стокілограмовий бичара, і тепер мої ребра страшенно болять.  Або пиво, або таблетки.  Вибирай.
Голос Істона затихає, і відповіді Ріда мені не чути.  Попри здоровий глузд, я підкрадаюся до дверей і видивляюся в коридор.  Саме в ту саму мить, коли вони обоє зникають у кімнаті Ріда.  Навшпиньки, не видаючи зайвого шуму, я підбираюся до вже закритих дверей.
– Чому ти пішов із вечірки?  Після матчу Еббі так і вилася біля тебе, – каже Істон.  - Легкий видобуток, чувак.
Рід пирхає.
- Тому я тут.  Не можу знову увійти до цієї річки.
- Тоді навіщо ти взагалі з нею зустрічався?
Я намагаюся не дихати, бо мені й самій хочеться дізнатися про відповідь на це запитання.  Які дівчата подобаються Ріду?
Лунає глухий удар, потім ще один, ніби щось кидають у стіну.
- Вона... вона нагадувала мені маму.  Ніжна.  Тиха.  Чи не настирлива.
- Зовсім як Елла.  - Істон уїдливо сміється.  Ще один удар, але цього разу ще приглушений.  - Гей, ти мало не збив мене з ніг цим м'ячем, придурок!
Вони обоє сміються.  Сміються з мене?
- Тримайся від неї подалі, Іст.  Хто знає, з ким вона спала, – попереджає Рід – таке відчуття, що вони просто перекидаються м'ячем і, неначе ненароком, обговорюють моє сексуальне минуле.
- Вона правда стриптизерка?  – згодом запитує Істон.  - Вона сама мені це підтвердила, але могла й збрехати.
- Так сказала Брук.  І це є у звіті для тата.
Отже, Брук розповіла їм, що я була стриптизеркою?  А я їй довірилась!  І який, чорт забирай, звіт на мене є у Каллума?
– Я його не читав.  Чи є там фотографії?
Я закочую очі, почувши, як відразу пожвавішав Істон.
– Так.
- Як вона танцює стриптиз?  - Він надихається ще більше.
– Ні.  Просто фотки з її звичайного життя.  – Рід замовкає.  - Минулого літа вона працювала в трьох місцях.  Вранці стояла за касою в магазині на стоянці, вдень працювала офіціанткою, а пізно ввечері танцювала стриптиз у тому барі для педофілів.
- Чорт.  Це просто жерсть.  – Істон, здається, вражений.  Але, звичайно, не Рід.  У його голосі звучала огида.  - Цікаво, як про це дізналася Джордан?
- Хтось із близнюків проговорився, напевно, коли йому робили мінет.
- Значить, Сойєр.  Він не може тримати язика за зубами, коли якась шалава ублажує його член.
- Що є то є.  - Голосно закривається ящик комода.  – А знаєш, ми могли б цим скористатися.  Чорт, якщо ти її приваблюєш, використовуй це.  Будь весь час поруч із нею.  Дізнайся, що їй потрібне насправді.  Я, як і раніше, впевнений, що між нею та нашим батьком щось є.
- Вона сказала, що не гуляю з ним.
– І ти повірив у це?
- Напевно.  – Недовіра Ріда передається та Істону.  - Як гадаєш, скільки хлопців у неї було?
- Хто знає.  Мисливці за грошима начебто її розсунуть ноги перед будь-ким, хто помахає парочкою купюр.
«Я не мисливець за грошима!», хочеться закричати мені.  І ці придурки помиляються, вважаючи, що в мене було активне «статеве життя».  Я навіть мінет жодного разу не робила.  За шкалою сексуальності я скоріше на позначці «монашка», але ніяк не «профі».
— Цікаво, я міг би в неї чогось навчитися?  - Запитує Істон.
- Тільки якщо підчепити якусь заразу.  Але якщо ти хочеш трахнути її, трахни.  Мені все одно.
– Правда?  Тому що ти з такою силою шпурнув у мене м'ячем, ніби тобі дуже не все одно.
Удари м'яча припинилися.
- Ти правий.  Мені не однаково.
Я підношу руку до горла.  Стук-стук-стук.  Вони кидають м'яч один одному.  Чи це стукає надія у моєму серці?
– Мені не байдуже, коли йдеться про тебе.  Я турбуюся, щоб вона не завдала тобі болю, щоб ти нічим не заразився.  На неї ж мені начхати з високої дзвіниці.
Я дивлюся на свою руку так, ніби зараз із тієї рани, яку щойно розрізав Рід, потече кров.  Але на руці нічого нема.
Мій будильник дзвенить о п'ятій ранку.  Все тіло ниє, і таке відчуття, що мені в очі насипали пісок.  Напевно, перш ніж заснути, я трохи поплакала, але зараз уранці я відчуваю новий приплив рішучості.  Таким, як я, безглуздо плекати надії зблизитися з кимось із Ройалів, особливо з Рідом.  Вдова Стіва та ще стерво, це очевидно, але принаймні я знаю, чого чекати.  З Істоном потрібно тримати вушка на маківці.  Якщо він спробує використати мене, я в боргу не залишусь.
До того ж у мене не залишилося секретів.  Усі вони записані у якомусь звіті для Каллума.
Я зав'язую шнурки на кросівках і закидаю на плече рюкзак, який став на десять штук легше.  Було напружено тягати з собою всюди таку купу грошей, і я приклеїла їх скотчем під раковину.  Сподіваюся, там вони будуть у безпеці.
Незвично вставати так рано, та ще й у суботу, але Люсі попросила мене прийти і допомогти з одним замовленням, і мені було ніяково їй відмовити.  До того ж зайві гроші ніколи не завадять.
Вийшовши в коридор, я щосили намагаюся не шуміти, щоб не розбудити Ройалів, і крадусь навшпиньки.  Це завдання потребує повної концентрації, так що я мало не падаю зі сходів, коли чую за спиною низький голос Ріда.
- Куди ти зібралася?
Взагалі, це не твоя справа.  Я вирішую не вступати з ним у розмову, щоб він швидше повернувся до своєї кімнати.
– А, байдуже, – бурчить хлопець у відповідь на моє мовчання.  - Мені начхати.
Коли двері в його спальню зачиняються, я подумки ляскаю себе по спині - мені вдалося виштовхнути зі свого життя ще одну людину - а потім вислизаю з дому через парадні двері.  Надворі ще темно, але я йду до автобусної зупинки.  Вставши під невеликим навісом, я намагаюся відгородитися від усього поганого, що відбувається у моєму житті.
Якщо я маю якесь вміння, то це не танці – я чудово вмію вірити в те, що завтрашній день буде краще.  Навіть не знаю, звідки в мене взявся цей оптимістичний настрій.  Можливо, від мами.  Просто одного разу я почала думати, що якщо мені в житті випадає щось погане, якщо в мене раптом видався поганий день, то завтра обов'язково чекатиме щось краще, світле, нове.
Я, як і раніше, у це вірю.  Як і раніше, вважаю, що попереду на мене чекає тільки хороше.  Мені просто треба йти далі і чекати, поки не прийде цей час - все, що зі мною трапляється, відбувається тільки тому, що десь мене чекає нагорода.
Я роблю глибокий вдих.  Через солоний океан повітря тут свіже, зі своїми, особливими нотками.  Якими б жахливими не були Ройали, якою б огидною не виявилася Діна О'Халлоран, те, що відбувається сьогодні, однозначно краще за те, що було тиждень тому.  У мене є тепла постіль, гарний одяг, багато їжі.  Я навчаюсь у класній школі.  У мене є подруга.
Все буде добре.
Щоправда.
Я входжу до пекарні, почуваючись краще, ніж за всі минулі дні, разом узяті.  І мабуть, це видно на мою особу, тому що Люсі відразу нагороджує мене компліментом.
– Сьогодні ти чудово виглядаєш.  Ох, як мені хотілося б знову бути молодою.  - Вона клацає язиком, зображуючи прикрість.
- Ви теж чудово виглядаєте, Люсі, - кажу їй я, зав'язуючи фартух.  – А чим це так смачно пахне?  Що це?  - Я показую на маленькі куполи з здоби, покриті глазур'ю.
- Міні-булочки з корицею.  Вони виготовлені з окремих шматочків приправленого корицею тіста з додаванням карамелі та олії.  Хочеш спробувати?
Я так відчайдушно киваю, що голова мало не відвалюється.
- По-моєму, я випробувала оргазм, тільки вдихнувши їхній аромат.
Люсі радісно сміється, її кучері весело підстрибують.
– Тоді спробуй одну, а потім я покажу тобі як їх готувати.
- Чекаю не дочекаюся.
Ці маленькі булочки стають хітом продажу.  Ми розпродаємо все ще до восьмої години, і Люсі відправляє мене на кухню, щоб до кінця моєї зміни я напекла нову порцію.  Без п'ятнадцяти дванадцять до пекарні входить Валері, і я, перебуваючи у чудовому настрої, мало не душу її в обіймах.
- Що ти тут робиш?  - Радо питаю я, міцно стискаючи Вел і відпускаючи її.
– Я була неподалік.  Що це з тобою?  – сміється вона.  - Ти переспала з кимось?
- Ні, але весь ранок відчуваю оргазм від чудових булочок.  - Я дістаю з полиці свіжоспечену булочку і простягаю їй.
Вел відкушує шматочок і починає стогнати, розкуштувавши смак.
- О Боже.
- Смакота, так?  – хихикаю я.
- Тебе забере Дюран?  Можу підвезти, сьогодні я машиною!  – каже Вел з повним ротом.
- Буде чудово, якщо підвезеш.  - Я знімаю фартух і швидко забираю свої речі.  - Люсі, можна я вже піду?
Вона махає рукою, зайнята з черговим покупцем.
Машиною Вел виявляється старенька "Хонда", яка виглядає недоречно серед припаркованих поруч "Мерседесів", "Ленд-Роверов" та "Ауді".
– Це машина мами Тема, – пояснює подруга.  - Я пообіцяла купити їй деякі дрібниці.
- Круто.  - Трохи соромлячись, я розповідаю їй: - Каллум сказав, що в мене буде власна машина.  Отже, коли її доставлять, можеш користуватися, коли захочеш.
- О дякую!  Ти найкраща у світі подруга!  - Вел сміється, а потім уважно дивиться на мене.  - Взагалі, я заїхала, щоб дізнатися, чи не хочеш сходити десь сьогодні ввечері.
Мій гарний настрій згасає.  Сподіваюся, вона не зватиме мене на вечірку, бо мені зовсім не хочеться проводити свій час поза школою з дітлахами з «Астор-Парку».
– Ох, у мене так багато домашньої роботи.
Валері щипає мене.
– Ой!  Це за що?  - Я потираю руку, сердито дивлячись на подругу.
– За те, що так погано про мене думаєш.  Я не збираюся тягти тебе на вечірку до когось із «Астора».  Звичайно, там ми можемо зустріти когось зі школи.  Це клуб у центрі, іноді туди пускають і тих, кому ще немає двадцяти одного, і сьогодні саме такий вечір.  Туди прийдуть усі, і не лише учні «Астор-Парку».
- Але мені ще й вісімнадцяти немає.  - Я невдоволено підстрибую на сидінні.  – А на моєму єдиному фальшивому посвідченні особи сказано, що мені тридцять чотири.
- Неважливо.  Ти красуня.  І тебе пропустять, – впевнено каже Валері.
Вона має право.  Коли ми приїжджаємо до клубу, на вході ніхто не просить нас показати посвідчення особи.  Вибивала світить на нас з Вел ліхтариком, окидає поглядом наше покладене волосся, короткі сукні та високі підбори і пропускає всередину.
Схоже, тут раніше був склад.  Баси струсають стіни, стробоскопи висвітлюють танцпол.  Прямо від входу розташована сцена, де дівчата танцюють відверті танці.
– Сьогодні ми теж танцюватимемо там!  – кричить мені у вухо Валері.
Я слідую поглядом за її простягнутою рукою.  Над танцполом на різних рівнях висять чотири пташині клітини на людський зріст.  У кожній хтось танцює.  В одній дівчина з хлопцем труться одна про одну, в решті трьох – по одній дівчині.
– Навіщо?  - З підозрою питаю я.
– Щоб підняти собі настрій.  Я сумую за Темою, тому хочу танцювати та веселитися.
– А просто потанцювати на сцені ми не можемо?
Вел хитає головою.
– Ні.  Половина танцю – це подяка публіки.
Я здивовано дивлюсь на неї.
– Це так на тебе несхоже.
Вона сміється і хитає своєю копицею волосся.
– Я не тихоня.  Мені подобається танцювати, подобатися бути на увазі, і тут я можу робити і те, й інше.  Сюди мене привів Тем, тоді ми порвали танцпол.  А потім простирадла.  – Вона закушує губу та згадує любовні ігри зі своїм бойфрендом, її погляд стає скляним.
Значить, Вел трохи ексгібіціоністка.  Хто б знав?  Так, як кажуть, у тихому вирі чорти водяться.  Я ніколи не бентежилася, танцюючи перед публікою, але навряд чи це приносить мені стільки ж задоволення.  Варто мені почати танцювати, я гублюся в музиці і забуваю, що хтось дивиться на мене.
Може, це свого роду захисний рефлекс, який у мене виявився, коли о п'ятнадцятій я почала танцювати стриптиз.  Але якою б не була причина, коли ритм музики проникає в мою кров, мені байдуже, скільки людей навколо – нікого чи сотня.  Я рухаюся під музику, а не для задоволення натовпу.
- Гаразд.  Я за.
Вел захоплюється.
- Круто.  Одна клітка чи дві?
– Давай танцювати разом?  Влаштуємо для них справжнє шоу!
Чоловікам у «Міс Кенді» подобалося, коли дівчата танцювали разом.  Так само, як учора футболістам сподобалася наша з Джордан бійка.
Валері плескає в долоні.
– Чекай тут.  Я зараз.
Я спостерігаю, як вона підбігає до хлопця у будці.  Я думала, це діджей, але, схоже, він відповідає за клітини.  Вони розмовляють, і потім хлопець піднімає вгору палець.  Валері нахиляється над сіткою та обіймає його.
Переконавши його, що ми зможемо запалити як слід, вона бігцем повертається до мене.
– Ще одна пісня, і ми піднімаємось.  - Вел вистачає дві склянки з газуванням з підносу офіціантки, що проходить повз, і простягає один мені.
Виявляється, Валері зовсім не вміє чекати.  Вона переступає з ноги на ногу.  Плескає долонею по стегнах.  І нарешті повертається до мене.
- Чому Джордан називає тебе стриптизеркою?
– Тому що я їй була, – зізнаюся я.  – Я танцювала у стрип-клубі, щоб оплачувати медичні рахунки мами, а коли вона померла – щоби платити за дах над головою.
Вел дивиться на мене, відкривши рота.
- Ніфіга собі!  Чому ти не звернулася до когось із родичів?
– Я не знала, що в мене є хтось.  - Я знизую плечима.  – Скільки себе пам'ятаю, були лише ми з мамою.  А коли її не стало, я просто не хотіла опинитися в притулку – досить наслухалася страшилок про соціальну службу та прийомні сім'ї.  І коли вже вийшло так довго дбати і про неї, і про себе, я вирішила, що легко зможу пережити ще два роки.
- Ух ти.  По-моєму, ти надто крута для мене, – оголошує Вел.
Я пирхаю.
- То як же?  Знімати з себе одяг за гроші не вражаюче вміння.  - Мої думки мимоволі повертаються до Ріда.  Він точно не вважає, що мені варто хвалитися цим умінням.
- Ти така відважна, - вимовляє Вел.  – Ось це й вражає.
- Відважна?  Хто так каже?
- Я кажу!  - Вона посміхається і тягне мене за руку.  - Відважна.  Відважна.  Відважна.
Я починаю сміятися, тому що Вел дуже мила і в неї заразлива посмішка.  Тут дівчина хапає мене за руку.
- Ходімо.  Наша черга.
Я дозволяю їй поцупити мене до сходів.  Парочка вже пішла, двері в клітку відчинені.  Ми піднімаємося сходами і залазимо всередину.  Вел зачиняє за нами дверцята.
- Давай повеселимося як слід!  – кричить вона крізь музику.
Хто ж проти?  Ми починаємо танцювати поряд один з одним, звичайні рухи, нічого особливого.  Як у тій відеогрі, тільки зараз наживо.  Хлопці під нами перестають рухатись і починають дивитися на нас.  Їхні захоплені погляди діють на мене зовсім несподівано.  Увага чоловіків мені не новинка, але зараз я по-справжньому їм насолоджуюся.  Я проводжу руками вздовж тіла і, похитуючи стегнами, опускаюся до підлоги клітки.  Вел притискається до лозин і, тримаючись за них, звивається під музику.
Коли я починаю підніматися, то помічаю його Ріда.  Він стоїть, притулившись до барної стійки, і пальцями тримає за шийку пляшку пива.  Його губи відкриті ... це здивування?  Чи бажання?  Не знаю точно, але навіть через відстань, що розділяє нас, я відчуваю на собі жар його погляду.
Він найгарячіший хлопець у клубі, це безперечно.  Майже вищий за всіх, м'язистий, найкращий і у всьому.  Я мимоволі любуюся тим, як чорна футболка обліплює його ідеальні груди, і відчуваю, як тілом пробігають мурашки.  Облизав губи, встаю на ноги.  Руки Вел лягають на мою талію.  На підборах ми з нею майже одного зросту.  Я відчуваю, як її груди притискаються до моєї спини, коли вона користується моїм тілом як жердиною, щоб похвалитися власними рухами.
Схвальні вигуки знизу стають все сильнішими, але для мене зараз існує тільки Рід Ройал.  Я не можу відірвати погляд від нього.
Він також дивиться тільки на мене.
Я засовую палець у рота, потім повільно витягаю його.  Рід не відводить очей.
Я провожу пальцем по шиї, по улоговині між грудьми, нижче по животу.  Звуки внизу стають гучнішими.  Моя рука опускається ще нижче.
Погляд Ріда прикутий до мене.  Його рота рухається.  Елла… Елла…
- Елла.
Валері обіймає мене за талію і опускає мені голову на плече.
– Пісня закінчилась.  Спускаємось?
Я озираюсь у бік бару, але Рід зник.  Я трусю головою.  Може, все це мені здалося?  Він узагалі був тут?
- Так, - ніби мямлю я.  – Спускаємось.
Все моє тіло тремтить.  Я не настільки недосвідчена, щоб не знати, що означає ниючий біль між ніг.  Але ось… я не знаю, пестячи себе, чи зможу втихомирити цю спрагу.
- Чудово, дівчатка.  Щоправда, дуже здорово!  – кричить нам вибивала, коли ми йдемо.  – Сьогодні клітки ваші, коли захочете.
- Дякую, Хорхе!  – каже Вел.
Він простягає їй дві пляшки із водою.
- Коли захочете, мала.  В будь-який час.
- Він запал на тебе, - говорю я Валері, коли ми відходимо подалі.
- Ага, але мені не потрібний ніхто, крім Тема.  - Вона жадібно п'є воду і прикладає холодну пляшку до чола.  - Але зараз я б не проти.  Ти розумієш про що я?
На жаль, я розумію.
- Гаразд, у туалет хочеться.  Ти підеш?
Я хитаю головою.
- Зачекай тебе тут.
Коли вона зникає в натовпі, я допиваю свою воду та оглядаю клуб.  Зараз народу побільшало, і я ловлю на собі кілька зацікавлених поглядів.
Я зустрічаюся очима з симпатичним хлопцем із зачіскою, як у панка.  Футболка теж обтягує його тіло.  Стробоскопи підсвічують пірсинг у його брові та нижній губі.
Він здається… приємним.  Наче я його знаю.  Мов ми одного поля ягоди.  Я несміливо посміхаюся йому, і він усміхається у відповідь.  Потім щось говорить одному зі своїх друзів і починає пробиратися через танцпол до мене.  Я випрямляю плечі…
- Привіт, сестричко.  Давай потанцюємо.  - Істон з'являється як чорт з коробочки, його величезне тіло височить наді мною.
Хлопець, що прямує до мене, зупиняється.  Прокляття.
- Я відпочиваю.
Може, мені помахати йому, що все гаразд?  Що Істон не кусається?
Але Істон простежує за моїм поглядом і пильно дивиться на хлопця, поки той не піднімає руки вгору і не повертається до свого столика.
- Так на чому ми зупинилися?  – невинним голосом запитує Істон.  - Ах так, ми танцюємо.
Я зітхаюсь і здаюся.  Істон щойно ясно дав зрозуміти, що відішає будь-кого.  Він вистачає мене за талію і буквально відносить на танцпол.
- Ти сьогодні чудово виглядаєш.  Якби ти не була моєю сестрою, я б на тебе накинувся.
- Ти вже накидався на мене.  - Я вигинаю брову, коли він невинно плескає очима.  - Минулої ночі, пам'ятаєш?
Він посміхається.
- А точно.  Гаразд, давай танцювати.
Якісь хлопці, коли ми опиняємось поруч, ляскають його по спині і кричать щось на кшталт: «Залік!»  Але в моїх думках крутиться лише одне – якщо Істон тут, то я точно бачила Ріда.  Ріда, для якого танцювала.  Ріда, який пожирав мене поглядом, чому мене кидало в жар, і навіть досі у мене таке відчуття, ніби я горю.
- Впевнена, що в такому стані ти накинувся б на будь-кого, - зауважую я.
Руки Істона рухаються вздовж мого тіла, ковзають по сукні та зупиняються на голій шкірі у вирізах.
– Загалом у мене є межі, які я не перейду.  Їх небагато, але вони є.
– Вмираю від щастя, що пройшла твій відбір, – сухо відказую я.
Хлопець притягує мене ближче, але на диво більше не намагається лапати мене.  Я обвиваю руками його шию, гадаючи, яку гру ми зараз граємо.
– Це було чудове шоу.  Хотів би я подивитися, як ти танцюєш стриптиз.
- Ти перший.  І якщо поводитимешся добре, тоді, можливо, і я станцую для тебе.
Його очі весело блищать.  Йому подобається те, що він собі уявив.
- Сестричка, я не можу показати тобі всього себе.  Я такий гарний, що, коли глянув на мене, ти більше ніколи не зможеш дивитися на інших хлопців.
Я мимоволі починаю сміятися.
- Істон, це вже занадто!
- Так, - похмуро киває він.  – Тому я уникаю серйозних стосунків.  Жодна дівчина не витримає мене таким, яким я є.
Почувши цю заяву, я закочую очі.
– Якщо тобі легше цим втішатися, то й бути.
- О, так, набагато легше, не хвилюйся.  - Істон нахиляється ближче, і запах алкоголю мало не збиває мене з ніг.
– Господи, та від тебе вражає, як від броварні.  - Я відштовхую його від себе, щоб було чим дихати.
Він посилає мені недобру посмішку.
- А я алкоголік, хіба ти не знала?  У мене проблеми із залежністю.  Я успадкував їх від своєї матусі, так само як ти успадкувала блудливість від своєї.
Якби не біль у його очах, то я сказала б йому, що краще бути повією, ніж потонути в пляшці, але побачене так знайоме мені, що замість того, щоб виразити, я притягаю його голову до свого плеча.
- Ох, Істон, я теж сумую за своєю мамою, - шепочу я в його мокре від поту волосся.
Він здригається і ще більше притискає мене до себе.  Його обличчя втикається в мою шию, і губи притискаються до пульсуючої вені.  У цьому немає нічого еротичного.  Істон ніби… шукає розради у того, хто не засуджуватиме його.
Зирнувши йому за плече, я зустрічаюся з парою палаючих очей.
Рід.
Як же я втомилася від цього.  Може, Істон і хоче використовувати мене, але я теж не проти використовувати його.
Ми обоє хочемо знайти… втіху, любов, спосіб завдати світу удару у відповідь.  Я тягну голову Істона вгору.
- Що таке?  – бурмоче він.
- Поцілуй мене, по-справжньому, - прошу я.
Його очі темніють, і Істон проводить кінчиком язика по нижній губі.  Це страшенно сексуально.
Я мигцем дивлюся на Ріда, який продовжує спопеляти нас поглядом.
– Поцілуй мене, – повторюю я.
Істон опускає голову і шепоче:
- Мені байдуже, що ти уявляєш на моєму місці Ріда.  Я також уявляю на твоєму місці іншу.
Його слова втрачають будь-який сенс, як тільки наші роти з'єднуються.  Має теплі губи.  А його тіло, сильне і міцне, таке схоже на тіло його брата, притискається до мене.  Я відпускаю себе.  Ми цілуємось, і цілуємось, і розгойдуємося під музику, поки хтось не рознімає нас і не випихає з танцполу.
Вибивала з незадоволеним виглядом схрещує руки на грудях.
- Жодного сексу на танцполі.  Вам час.
Істон закидає голову назад і істерично регоче.  Вибивала не здається і показує нам на вихід.  Я озираюсь, але Ріда вже й слід застудив.
– Де Рід?  - Задаю я безглузде і несвоєчасне питання.
- Напевно, трахкає з Еббі на парковці.
На щастя, Істон починає шльопати по кишенях і не бачить, як сильно поранили мене його слова.  Він знаходить те, що шукав, і простягає мені зв'язок ключів.
- Я надто п'яний, щоб сідати за кермо, сестричка.
Я шукаю Валері.  Вона запевняє мене, що сама дістанеться додому, і знову піднімається до клітки.  Підкорившись обставинам, я виводжу Істона з клубу.  Мабуть, алкоголь почав діяти на повну силу, бо він навалюється на мене всією своєю вагою.
– Де ти залишив машину?
Він показує ліворуч.
– Там.  Ні, постривай.  - Істон повертається праворуч.  – Там.
Я знаходжу поглядом його машину, і ми шкутильгаємо до неї.  За три місця від неї стоїть позашляховик Ріда.  Він… рухається.
Істон теж помічає "Ровер" і, вдаривши по кришці капота, голосно регоче.
- Машина почала гойдатися, не смій стукатися!
Уявляючи, що могло відбуватися всередині позашляховика, я всю дорогу сиджу як голки.  Добре, що Істон заснув через п'ять хвилин після того, як ми рушили, і мені не потрібно розмовляти з ним.
Під'їхавши до особняка, я допомагаю йому вилізти з машини та піднятися сходами.  Він повертає до моєї спальні і падає ниць на ліжко.  Після кількох невдалих спроб зрушити його з місця я здаюся і йду у ванну, а коли повертаюся, Істон вже хропе і пускає слини на мою ковдру.
Я роздумую, чи не піти мені в його кімнату і лягти спати в його ліжко, але потім вирішую, що накрию його чимось, а сама влаштуюсь під простирадлами.  Знайшовши плед, накидаю його на Істона.  Широко позіхнувши, я стягую з себе смужку тканини, яку Вел назвала сукнею, і кидаю її на підлогу.  Залишившись в одній спідній білизні, я залазю під простирадла і тут же засинаю.
Прокинувшись, я бачу перед собою зле обличчя Ріда.  Істона на ліжку вже немає.
- Я казав тобі триматися подалі від брата?  – гарчить Рід.
– Я не надто вмію слухати.  - Починаючи сідати, я відразу притискаю до грудей простирадло.  Забула, що зняла сукню і зараз на мені лише трусики.
– Секс – це лише секс, – похмуро промовляє Рід.  - Якщо мені доведеться трахнути тебе, щоб ти не зруйнувала мою сім'ю, я це зроблю.
І ось він уже виходить з кімнати, а мої двері зачиняються з гучним клацанням замка.  Вражена тим, що сталося, я так і залишаюся сидіти в ліжку.
Що, чорт забирай, він мав на увазі?

Паперова принцеса Where stories live. Discover now