РОЗДІЛ ШІСТНАДЦЯТИЙ

65 3 0
                                    

Я не пішла на матч.  У школу сьогодні мене і силоміць не затягнеш, особливо після того, що сталося вдень.  Зате я була сповнена сил на роботі.  Все ще на взводі після нашої сутички з Джордан, я носилася по пекарні, як буревій.  Коли Люсі йшла, то кинула щось щодо юності та енергії і як їй всього цього бракує.
Я ледь не закричала їй у відповідь, що вона нічого не втратила, якщо їй, звичайно, не подобаються дурниці та стерви, але потім вирішила, що не слід підвищувати голос на свого боса.
Мені досі не віриться, що я накинулася з кулаками на Джордан Керрінгтон.
Хоча б я зробила це знову.  Не задумуючись.  Ця погань заслужила невеликого прочухана.
Зараз мені найбільше хочеться сховатися у своїй кімнаті і вдати, що світ навколо не існує.  Що не існує Ройалів та їх дружків-снобів.  Але навіть перебуваючи в добровільній усамітненні, я не можу втриматися і вмикаю місцеву радіостанцію, яка висвітлює сьогоднішній футбольний матч.
Брати Ройали, звичайно ж, є основною темою для обговорення.  Рід атакує квотербека з команди супротивника доти, як той встигає зробити пас.  Істон веде таку гру, що коментатори видають стогін.
– Оце удар!
– Сьогодні їм обом доведеться прикладати лід до своїх ребрів, – погоджується другий коментатор.
Команда «Астор-Парку» виграє, і я не без сарказму бурмочу: «Вперед, команда!», а потім вимикаю радіо.
Намагаючись відволіктися, я беруся за домашнє завдання, але мене відволікає повідомлення від Валері.  Вона повідомляє, що зараз почнеться вечірка у якогось там Уейда, і запитує, чи не хочу я замість вечірки вирушити до неї і танцювати всю ніч безперервно.  Я відмовляюся від пропозиції.  У мене немає настрою вдавати, що все добре.
Я ненавиджу цю школу.  Ненавиджу всіх цих людей.  Крім Валері, звичайно, але навряд чи моя чудова, енергійна подруга – моя єдина подруга – здатна скрасити це катування.
Зрештою я вирішую спуститися на кухню і натикаюся там на Брук, яка п'є вино біля кухонної стільниці.  На ній червона шовкова сукня та туфлі з ремінцями на високих підборах, вираз обличчя роздратований.
– Привіт, – нерішуче вітаюся я.
Вона киває у відповідь.
- Щось трапилося?  - Я дістаю з буфета пакетик кукурудзяних чіпсів, а потім ніяково переступаю на місці, дивуючись тому, чому відчуваю, ніби зобов'язана зав'язати з нею розмову.
– Каллум спізнюється, – неохоче відповідає Брук.  - Ми збиралися летіти на Манхеттен повечеряти, але його ще немає вдома.
– Ого.  Е-е-е, мені шкода.  - Вони збиралися летіти на Манхеттен тільки щоб просто повечеряти?  Оце так!  - Але я впевнена, що він скоро приїде.  Напевно, його затримали в офісі.
Брук пирхає.
– Звісно, ​​його затримали в офісі.  Та він, його мати, живе там, якщо ти ще не помітила!
Її різкі слова, що супроводжуються лайкою, змушують мене зніяковіло зіщулитися.
Помітивши мій дискомфорт, Брук пом'якшується.
- Вибач, люба.  Не звертай на мене уваги.  Сьогодні я поводжуся як буркотлива стерва.  - Вона посміхається одними губами.  - Відверни мене чим-небудь, поки я чекаю, га?  Як справи в школі?
– Наступне запитання, – одразу ж відповідаю я.
Вона сміється цього разу щиро.  З веселим блиском в очах Брук поплескує по високому табурету, що стоїть поруч.
- Сідай, - наказує вона.  - І розкажи все Брук.
Я сідаю, сама не розуміючи, навіщо це мені.
– Що трапилося у школі, Елло?
Я ковтаю кому в горлі.
- Та нічого особливого, якщо чесно.  Я, е-е-е, схоже, декому навалювала як слід.
Брук здивовано посміхається.
- Боже мій.
І з якоїсь незрозумілої причини я розповідаю їй всю історію.  Про те, як Джордан хотіла принизити і зганьбити мене.  Про те, як я використала її витівку як свою перевагу.  Про те, як мій кулак врізався в щелепу цієї погані.  Коли я закінчую свою розповідь, Брук поплескує мене по руці, чим трохи дивує.
- Ти мала повне право розсердитися, - рішуче каже вона.  - І молодець, що поставила цю гадину на місце.
Цікаво, якби Каллум дізнався, що я зробила з Джордан, він би теж так похвалив мене?  Щось маю сумнів.
– Мені соромно за це, – зізнаюся я.  – Загалом, я ніколи не помічала за собою схильності до насильства.
Брук знизує плечима.
– Іноді необхідно показати свою силу, особливо у цьому світі.  У світі Ройалів.  Думаєш, це дівчисько Керрінгтон єдине, кому не сподобалося твоє походження?  Ні.  Змирись з тим, що тепер у тебе є вороги.  Багато ворогів.  Ройали – могутня сім'я, і ​​ти стала її частиною.  Тому оточуючі будуть ненавидіти тебе і заздрити тобі.
Я закушую губу.
- Я не справжня Ройал.  Не по крові.
- Ні, але по крові ти О'Халлоран.  – Брук усміхається.  - Повір мені, це нітрохи не гірше.  Твій батько був дуже багатою людиною.  Каллум теж дуже багата людина.  Отже, ти дуже багата дівчинка.  - Вона робить маленький ковток вина.  - Змирися з плітками, люба.  Змирись з тим, що коли входиш до кімнати, всі шепотітимуться, що тобі тут не місце.  Змирись із цим, але не дозволяй перемогти тебе.  Відповідай ударом на удар.  Не будь слабкою.
Вона схожа на полководця, який виступає з промовою перед битвою, але я не впевнена, чи варто мені дотримуватися її порад.  Одне можу сказати точно – мене перестали терзати докори совісті з приводу того, як я трохи «поправила» личко Джордан.
Ми чуємо, як відчиняються вхідні двері, і вже за хвилину до кухні входить Каллум.  Він одягнений у строгий костюм, і вигляд у нього стомлений.
- Нічого не кажи, - наказує Каллум, перш ніж Брук встигає відкрити рота.  Але тут тон його голосу помітно пом'якшується.  - Вибач, що запізнився.  Рада директорів вирішила провести нараду якраз у той момент, коли я вже відчиняв двері, щоби піти.  Дай мені переодягнутися, і Дюран відвезе нас на аеродром.  Привіт, Елло.  Як справи в школі?
- Чудово, - брешу я і зіскакую з табурету, намагаючись не дивитися в іскристі веселощами очі Брук.  - Добре вам повечеряти.  А мені потрібно доробити домашнє завдання.
Я вискакую з кухні, щоб Каллум не зрозумів, що мене, попри його бажання, не було на матчі.
Я йду до своєї кімнати принцеси і наступні дві години вирішую нудні математичні рівняння.  На годиннику вже одинадцята, коли двері відчиняються і в кімнату ввалюється Істон.
Від несподіванки я підстрибую.
- Чорт, тебе не вчили стукати?
– Ми одна сім'я.  Члени сім'ї не стукають один до одного у двері.
Його темне волосся вологе, наче хлопець щойно вийшов з душу, з одягу – спортивні штани та футболка, що обтягує.  Обличчя похмуре.  У правій руці пляшка Джека Деніелса.
- Що тобі треба?  – питаю я.
– Ти не прийшла на матч.
- Ну і що?
- Рід сказав тобі прийти.
- І що далі?
Істон хмуриться і робить крок уперед.
- А те, що тобі потрібно дотримуватися пристойності.  Батько хотів, щоб ти була там.  Він не буде потикатися в наше життя, але тільки якщо ти підіграватимеш.
– Я не люблю грати у ігри.  Ти і твій братик не хочете, щоб я траплялася вам на очі.  Так само як я не хочу, щоб ви траплялися мені на очі.  Навіщо вдавати, що це не так?
- Не, тобі хочеться бути з нами.  - Він підходить ще ближче і опускає свої губи до мого вуха.  Його дихання лоскоче мою шию, але я не відчуваю, щоб від нього пахло алкоголем.  Мабуть, хлопець ще не встиг прикластися до пляшки.  – І, може, мені хочеться побути з тобою.
Я з підозрою дивлюся на нього.
- Навіщо ти прийшов, Істон?
– Бо мені нудно, а вдома лише ти.  - Він плюхається на моє ліжко і лягає, спираючись на лікті, пляшка віскі падає поряд з ним.
- Валері сказала, що після матчу влаштовують вечірку.  Ти міг би йти туди.
Скривившись, Істон піднімає футболку, показуючи мені жахливого вигляду синець.
– Мене трохи пошматували на полі.  Не було настрою кудись іти.
Якось підозріло.
– Де Рід?
- На вечірці.  Близнюки також.  - Він знизує плечима.  - Я ж сказав: удома тільки ти і я.
- Я збираюся лягати спати.
Його погляд затримується на моїх голих ногах, і впевнена, від нього не вислизає те, як поношена футболка натягнулася на моїх грудях.  Але він нічого не каже, а пересувається вище та влаштовується на моїх подушках.
Я стискаю зуби, а Істон бере з тумбочки пульт, включає телевізор і перемикає на спортивно-розважальний канал.
- Забирайся, - наказую я.  - Я хочу спати.
– Ще зарано.  Досить грати в стерву, сідай.  – На диво, у його голосі зовсім нема злості.  Він просто жартує.
Але мене, як і раніше, мучать підозри.  Я сідаю якнайдалі від нього, але так, щоб не впасти з ліжка.
Посміхаючись, Істон обводить поглядом мою рожеву спальню.
– Мій тато – недалекий пень, га?
Я не можу стримати усміху у відповідь.
- Думаю, він не знає, що означає ростити дівчаток.
– Та й хлопчиків теж, – ледь чутно бурмоче Істон.
- Ясно, а зараз ти почнеш розповідати мені про свої проблеми з батьком.  Папки ніколи не було вдома, татко не звертав на мене уваги, татко не любив мене.
Він закочує очі, але ігнорує мої шпильки.
- Мій брат сердиться на тебе.
- Твій брат увесь час сердиться.
Істон не відповідає і підносить пляшку до губ.
Але цікавість бере наді мною гору.
- Гаразд, здаюся.  Чому він злиться?
- Тому що ти билася з Джордан.
– Вона на це заслужила.
Хлопець робить ще один ковток.
- Так, заслужила.
Мої брови злітають нагору.
- Що, і жодних лекцій?  Жодних цих ваших «Ти ганьбиш прізвище Ройалів, Елло.  Ти розчарувала нас усіх?
Губі Істона кривляться.
– Ні.  - На його обличчі знову з'являється усмішка, цього разу пустотлива.  – Давно я не бачив такого гарячого видовища.  Ви вдвох каталися по підлозі, як… чорт.  Спогадів про це мені вистачить на кілька років дрочилова.
- Фу, гидота.  Чути про це нічого не хочу.
– Ще як хочеш.  - Зробивши ще один ковток, Істон простягає пляшку мені.  - Пий.
- Ні, дякую.
- Блін, та вистачить вже все ускладнювати.  Розслабся хоч трохи.  - Він впихає пляшку мені в руку.  - Пий.
І я п'ю.
Не знаю, навіщо це роблю.  Мабуть, бо мені хочеться напитися.  Або тому, що вперше з того часу, як я переїхала в цей будинок, хтось із Ройалів, крім Каллума, поводиться зі мною по-людськи.
Істон схвально спостерігає, як я роблю довгий ковток.  Він проводить рукою по волоссю і відразу морщиться.  Мені його шкода.  Синяк у нього величезний.
Якийсь час ми сидимо в тиші, тільки передаємо один одному пляшку.  Я перестаю пити, як тільки відчуваю легке сп'яніння, і Істон пхає мене ліктем убік, незважаючи на те, що його погляд прикутий до телевізора.
– Ти мало випила.
- Я більше не хочу.  - Я відкидаюся на узголів'я ліжка і заплющую очі.  - Мені не подобається напиватися.  Віддаю перевагу стану «злегка напідпитку».
- А ти хоч раз напивалася?  - З викликом запитує Істон.
– Ага.  А ти?
– Ніколи, – невинним голосом відповідає він.
Я пирхаю.
- Так Авжеж.  Ти став алкоголіком років о десятій.  - Як тільки ці слова злітають з язика, я зітхаю.
– Що?  - Істон дивиться на мене з цікавістю.  А він симпатичний, коли не хмуриться або нахабно посміхається.
– Нічого.  Просто дурний спогад.  - Краще поміняти тему - зазвичай я уникаю розмов про моє минуле - але цей спогад ніяк не йде з голови, і я мимоволі починаю сміятися.  - А знаєш, так дивно вийшло.
– Що ж, я заінтригований.
– Коли я вперше напилась, мені було десять років, – зізнаюся я.
Хлопець посміхається.
– Чи реально?
– Ага.  Мама тоді зустрічалася з одним хлопцем, Лео.  - І він був пов'язаний з мафією, але про це я Істон не розповідаю.  – Ми жили в Чикаго і одного разу всі разом пішли на гру «Чикаго Кабс»[12].  Лео пив пиво, і я все благала і благала його дати мені спробувати хоча б маленький ковток.  Мама, звичайно, була проти, але Лео вдалося переконати її, що від одного ковтка нічого страшного не буде.
Я заплющую очі, подумки переносячись у той теплий червневий день.
- І ось я спробувала пиво, яке на смак виявилося огидним.  Лео вважав мою гримасу огиди дуже кумедною і, варто було мамі відвернутися, простягав мені пляшку знову і знову, а потім іржав над моїм виразом обличчя.  Навряд чи я випила більше чверті тієї пляшки, але цього мені вистачило, щоб упитися в мотлох.
Істон вибухає від сміху.  І мені спадає на думку, що я вперше чую щирий сміх у палаці Ройалів.
- Твоя мама, мабуть, розлютилася?
– О, ще як.  Бачив би це: десятирічна дівчинка, спотикаючись, ходить вгору і вниз по проходу між рядами і насилу, як п'яна, вимовляє: «Па-чому ти не купиш мені хот-дог?»
Тепер ми вже обоє регочем, матрац під нами трясеться.  Мені добре.  А все добре, як завжди, швидко закінчується.
Раптом Істон затихає, через мить він повертається до мене і, дивлячись у вічі, питає:
- Ти правда була стриптизеркою?
Я одразу ціпенію від його питання.  «Ні» вже готове злетіти з мови.  Але який зараз у цьому сенс?  У школі все одно будуть говорити, що я танцювала у стрип-клубі, чи це правда.
Тому я ківаю.
Здається, на Істона це справляє велике враження.
- Я думаю, це круто.
- Ні, зовсім не круто.
Він рухається, його плече торкається мого.  Не знаю, спеціально це чи ні, але коли наші очі знову трапляються, я розумію, що контакт наших тіл не залишився для нього непоміченим.
– Знаєш, а ти гарна, коли не щетишся.  - Його погляд зупиняється на моїх губах.
Я застигаю на місці, але моє серце починає битися не через страх.  У темних очах Істона відбивається бажання.  У таких же темно-синіх, як у Ріда.
- Тобі пора.  - Я ковтаю кому в горлі.  – Зараз я справді хочу спати.
- Ні, не хочеш.
Він правий.  Не хочу.  У голові все змішалося.  Я думаю про Ріду, про його вольове підборіддя, ідеальні риси обличчя.  У Істона така сама щелепа.  Перш ніж я встигаю зупинитися, моя рука піднімається до його обличчя.
З його губ зривається хрипкий звук.  Він притискається щокою до моїх пальців.  Його щетина дряпає мою ніжну шкіру.
Я з подивом відчуваю приплив спека між ніг.
- Тобі обов'язково було з'являтися тут і все псувати, га?  – бурмоче він.
І тут його губи притискаються до моїх.
Моє серце починає битися ще швидше, пульсує алкоголь, що біжить по венах.  Поки поцілунок не затягнувся, я, втягнувши повітря, відсторонююся.
Швидко видихнувши, я вже готова вдавати, ніби зараз нічого не було, але схоже, я недооцінила сексуальну привабливість Істона Ройала.  Він чарівний.  Ці очі, що дивляться на мене з-під напівопущених повік, і це вольове підборіддя, таке саме, як у його брата.  Його ідіотського брата.  Чому Рід ніяк не йде з моєї голови?
Істон занурює пальці в моє волосся і знову притягує мене до себе.  Його губи на мить торкаються моїх, і він усувається.  У погляді читається запрошення.
Я торкаюся його щоки і заплющую очі.  Моя відповідь ясніше ясної.  Я навіть не усвідомлювала, як сильно зголодніла з людського дотику.  По губах хлопця, що цілує мене, по його руках, які гладять моє волосся.  Нехай я незаймана, але досвід у мене вже є, і моє тіло пам'ятає, як це здорово.  Я падаю на груди Істона, коли наші роти зустрічаються знову.
І раптом він уже на мені, тягар його тіла втискає мене в матрац.  Він рухає стегнами, і мені прокочується хвиля задоволення, змусивши тремтіти від бажання.
Істон знову цілує мене.  Шалено, ненаситно.
Його мова проникає в мій рот у той самий момент, коли чийсь голос із подивом вимовляє:
- Ви знущаєтеся з мене, матір вашу?
Ми з Істоном відриваємося один від одного і повертаємося до відчинених дверей, у отворі яких стоїть Рід і дивиться на нас так, наче очам своїм не вірить.
– Рід… – починає Істон, але його слова падають у порожнечу, бо його брат уже вийшов із кімнати.
Звук його кроків звучить так само голосно, як стукіт мого серця.
Істон перекочується на спину поряд зі мною.
- Лайно, - шепоче він, дивлячись у стелю.

Паперова принцеса Where stories live. Discover now