РОЗДІЛ ДЕВ'ЯТНАДЦЯТИЙ

62 3 2
                                    

Рід не дивиться в мій бік усю дорогу до берега і потім, коли ми приїжджаємо додому.  Його похмуре мовчання говорить саме за себе.  Він розлютований і буде злитися ще дуже довго.
Я ухиляюся від вечері під приводом сонячного удару, тому що не зможу висидіти за одним столом з Рідом, який або прикидатиметься, що мене не існує, або чіплятиметься до мене за будь-якої зручної нагоди.
Знаю, я сама залучила себе до цієї ситуації, але коли навіть Істон сердито дивиться, як я підводжуся до своєї кімнати, мене починають мучити сумніви, чи все було помилкою.
- Я думав, ти не збиралася спати з моїм татом, - шипить він, коли я проходжу повз нього в коридорі.
– Я й не спала.  Я просто хотіла, щоб Рід так думав.  - Істон, як і раніше, дивиться на мене з сумнівом, і я зітхаю.  - Ми з Каллумом говорили про Стіва.
І про твою маму, але, мабуть, у такому настрої Істону це не сподобається.
Моє визнання анітрохи не заспокоює його.
- Досить грати в ігри з моїм братом.  Ти тільки розпалила його, і тепер йому доведеться якось упоратися з цим.
Я блідну.
- Що ти маєш на увазі?  – боячись почути відповідь, питаю я.  Він побіжить до Еббі?  Від думки про це мені хочеться очистити шлунок просто на кросівки Істона.
- Забий.  - Він відмахується від мене.  - Вам обом потрібно або переспати, або триматися подалі один від одного.  Я голосую за останній варіант.
- Взяла до уваги.  - Я починаю відчиняти двері до своєї кімнати, але Істон вистачає мене за руку.
- Я серйозно.  Якщо тобі хтось потрібен, просто прийди до мене.  Я нічого не маю проти тебе.
Уф.  Як же мені набридли ці Ройали!
- О боже, Істон, яка щедрість з твого боку!  Твоя пропозиція сексу із жалю має термін придатності?  Чи я можу скористатися ним у будь-який момент, коли захочу?
Я входжу в спальню і захлопую двері прямо перед його спантеличеною фізіономією.  Ще рано, але я вирішую лягти спати, тим більше, що завтра мені треба бути в пекарні до сходу сонця, а потім ще школа.  До того ж, зараз мені не хочеться говорити ні з ким, хто живе в цьому будинку.
Я забираюся під ковдру і змушую себе заснути, але раз у раз прокидаюся, розбуджена то хлопкою дверей, то звуком кроків у коридорі.
Вже пізня ніч, коли з коридору долинає лютий шепіт.  Те саме я чула кілька ночей тому.  Істон і Рід знову про щось сперечаються.  Я дивлюсь на годинник.  Навіть час майже той самий – опівночі.
- Я їду, - рішуче заявляє Рід.  - Минулого разу ти розлютився, що я не дозволив тобі поїхати зі мною, а тепер ниєш, що запрошую?
О, як він вміє натискати на потрібні кнопки!
– Ой, вибач, що я хвилююсь за тебе!  Твоя голова так глибоко в дупі, що ти навіть не побачиш кулак, що летить у тебе, - огризається Істон.
Упс.  Кнопки натиснуті.
- Я, принаймні, не пускаю слини на доньку Стіва.
- Ага, звичайно, - глузливо відповідає Істон.  – Тому я і знайшов тебе майже голим та прив'язаним до крісла.  Тому що ти зовсім не хочеш Еллу.
Вони йдуть далі коридором, тому мені не чути повну відповідь Ріда, а тільки щось на кшталт: «Та я краще трахну Джордан, ніж засуну свій член в цю дірку».
Злість змушує мене відкинути ковдру та зістрибнути з ліжка.  Ці двоє мають секрети, і вони не хочуть, щоб я про них дізналася?  Що ж, якщо вже у нас війна, мені знадобиться будь-яка зброя, яку я зможу роздобути.
Метнувшись до шафи, я натягую на себе перше, що трапляється під руку.  Міні спідниця.  Не найкращий одяг для стеження, але я не маю часу.  Начепивши її і футболку, я взув кросівки і якомога тихіше вислизаю зі своєї кімнати.
Я навшпиньки спускаюся вниз по задніх сходах.  У кухні нікого, але зовні долинає якийсь шум.  Хлопає дверцята машини.  Чорт.  Мені треба поспішати.  На щастя, близнюки завжди залишають шмотки, ключі, гаманці та інше своє барахло прямо у передпокої.
Я біжу через кухню в прилеглу до неї передпокій і хапаю першу толстовку, що попалася.  У передній кишені виявляються ключі та пачка готівки.  Чудово.  Пригнувшись, щоб мене не було видно у вікно дверей, я виглядаю на вулицю і бачу, як далі по під'їзній алеї спалахують і гаснуть задні вогні «Рендж-Ровера» Ріда.
Ривком відчинивши двері, я несуся в гараж.  Коли кнопка на брелоку запалює вогні позашляховика близнюків, я з полегшенням видихаю і залазю в машину.
Непросто потай переслідувати когось на машині темної ночі і тихою вулицею, але якимось чином мені вдається впоратися з цим завданням, тому що Рід не зупиняється і не розвертає автомобіль, щоб у гніві кинутися назустріч.  Я їду за ним у центр міста, потім якимись маленькими вуличками, і ось ми опиняємося біля незнайомих мені воріт.
Рід паркує свій позашляховик.  Я теж глушу двигун і вимикаю фари.  У місячному світлі постаті братів ледь помітні, але мені видно, як вони вилазять із «Ровера» і перелазять через паркан.
Чорт, у що я вплуталася?  Вони торгують наркотиками?  Тоді в них зовсім дах поїхав.  У цієї родини грошей кури не клюють.  У толстовке, що зараз на мені, лежить п'ятсот доларів із двадцяток та п'ятнашок.  Ставлю всю цю пачку на те, що якби я покопалася в кишенях усіх курток, що висять у передпокої, то в кожній знайшлося б не менше готівки.
Тож чим вони займаються?
Я підбігаю до паркану, щоб розгледіти хоч що-небудь, але мені вдається розрізнити лише ряди довгих прямокутних конструкцій – все приблизно одного розміру.  Але ні Ріда, ні Істона не видно.
Не звертаючи уваги на внутрішній голос, який каже мені не робити дурниць, я перебираюся через паркан і пірнаю у темряву.
Підійшовши до споруд, я розумію, що це не будинки, а вантажні контейнери, а отже це верф.  У моїх кросівок м'яка підошва, що заглушає звук кроків, тому коли я натикаюся прямо на Істона, який простягає пачку купюр якомусь незнайомцю в капюшоні, вони мене не чують.
Поступивши назад і сховавшись за контейнер, я обережно виглядаю з-за рогу, наче шпигун-невдаха з дешевого бойовика.  Неподалік Істона і незнайомця розташовується імпровізоване коло, обладнане в центрі вільного простору біля чотирьох вантажних ящиків.
А всередині кола стоїть Рід, роздягнений до пояса, в одних джинсах.
Хлопець витягає одну руку перед собою, розминаючи її, а потім руки змінюються.  Потім він балансує на носках, ніби розігрівається перед тренуванням.  Коли помічаю другого напівроздягненого хлопця, головоломка складається.  Таємні поїздки пізні ночи.  Незрозумілі синці на його обличчі.  Істон, мабуть, робить ставки на свого брата.  Чорт, Істон, мабуть, і сам б'ється, якщо згадати їхню суперечку минулого тижня.
- Я так і думав, що за нами хтось їде, але Рід не слухав.
Я різко розгортаюся – за моєю спиною височить Істон.  І тут я одразу йду в оборону, поки він не почав вичитувати мене за те, що поїхала за ними.
- І що ти зробиш, настукаєш на мене?  – глузливо питаю я.
Хлопець закочує очі, а потім підштовхує мене вперед.
- Давай, тупай, шпигунка.  Це все через тебе.  Тож можеш подивитися від початку до кінця.
Я дозволяю йому підтягти мене до кола і починаю заперечувати.
- Це через мене?  З чого ти взяв?
Істон розштовхує людей і прокладає нам шлях уперед.
- З того, що ти прив'язала голого Ріда до крісла?
- На ньому були труси, - бурчу я.
Незважаючи на мої слова, Істон продовжує:
- З того, що через тебе він був на такому зводі, як моряк, який зійшов на землю після дев'ятимісячного перебування у далеких морях?  Сестричка, в його тілі зараз стільки адреналіну, що залишаються два варіанти - або побитися, або, - він окидає мене оцінюючим поглядом, - потрахатись, а так як ти з ним трахатись не будеш, залишається перше.  Гей, великий братику, – кличе він Ріда.  - Наша молодша сестричка прийшла на тебе подивитися.
Рід різко обертається.
- Якого біса ти тут робиш?
Я пригнічую порив сховатись за масивною фігурою Істона.
- Та просто вирішила повболівати за сім'ю.  Вперед… – «Ройали», мало не злітає з мови, але хто їх знає, може, вони користуються вигаданими іменами.  Я піднімаю вгору кулак.  - Вперед, сім'я!
- Істи, якщо це ти підмовив її, клянуся, тобі буде дуже боляче.
Істон піднімає руки вгору.
- Чувак, я ж казав тобі, що за нами хтось їде, але ти не слухав, бо всю дорогу бубонів про те, що збираєшся подати декому, - він киває головою в мій бік, - урок.
Рід стоїть з похмурим виглядом.  Йому явно хочеться схопити мене і викинути геть звідси, у темряву.  Але перш ніж він встигає щось зробити, до нього підходить другий напівроздягнений хлопець, ноги якого схожі на два стовбури дерева, і плескає по плечу.
– Ну що, вся родина у зборі?  Хочу закінчити бій перед тим, як зійде сонце.
Лють у синіх очах Ріда перетворюється на веселощі.
- Каннінгхем, ти не протримаєшся і п'яти секунд.  Де твій братик?
- Йому відсмоктує якась навшпиньки.  Але ти не бійся, Ройале.  Я не битиму тебе дуже сильно.  Адже тобі завтра треба продемонструвати своє гарненьке личко в «Астор-Парку».
- Ти, стій на місці.  - Рід вказує на мене, потім на землю.  - Ворухнешся, і тобі буде дуже погано.
– А то до цього було так добре, – огризаюсь я.
– Досить базарити, давайте б'йтеся, – вигукують із натовпу.  - Якби я хотів подивитися мильну оперу, то залишився б удома.
Істон із силою пхає Ріда в плече, і Рід пхає його у відповідь.  Обидва удари могли б вирубати мене, але ці двоє лише сміються, як психи.
Каннінгхем задкує в центр кола і жестом показує Ріду слідувати за ним.  Рід не зволікає.  Вони не пританцьовують, оцінюючи один одного.  Рід просто кидається на Каннінгхем, і хвилин п'ять вони обмінюються ударами.  Я здригаюся кожного разу, коли кулак Каннінгхема досягає мети, а Істон лише сміється і вболіває за Ріда.
– Ставки на Ріда – найлегші гроші, які я заробляв, – хвалиться він.
Я охоплюю себе руками.  Каллум казав, що переживає темні часи, але чи він знає, що і його сини теж?  Чи знає він, що вони приходять сюди і б'ються, щоб позбавитися емоцій, які змушують їх страждати?
І чому я так реагую на це?  Долоні, як і інші частини тіла, спітніли.  Дихання почастішало, а серце готове вистрибнути з грудей.
Я не можу відірвати очі від Ріда.  Його м'язи переливаються в місячному світлі, і він настільки гарний у цій тваринній іпостасі, що всередині мене піднімається щось первісне, тільки я не знаю, що з цим робити.
- Тебе це збуджує?  - Зрозуміло шепоче мені на вухо Істон.
Я заперечливо хитаю головою, але все моє тіло кричить «так!», і, коли Рід завдає останнього удару, від якого Каннінгхема підкидає в повітря і противник падає обличчям у бетон, я знаю – варто йому зараз поманити мене пальцем, і я не відмовлю  йому.  Не цього разу.

Паперова принцеса Where stories live. Discover now