РОЗДІЛ ДВАДЦЯТЬ П'ЯТИЙ

62 3 0
                                    

- Як справи, сестричка?  - Запитує Істон, що сидить за кухонним столом, коли я ввалююся в кухню, відчуваючи себе так, ніби мене переїхала фура.
- Почуваюся огидно.  - Я набираю склянку води з-під крана і залпом випиваю її, потім набираю ще одну.
- Жахливий стан.  У мене було те саме, коли я вперше познайомився з «Моллі»[14].  – Голос Істона сповнений співчуття.
- Моллі?  - з цікавістю запитує Каллум, що входить на кухню.  - У тебе нова подружка, Істон?  А що сталося з Клер?
Істон щосили намагається стримати сміх.
- Ми з Клер розлучилися.  Але ця крихта Моллі – чудове дівчисько.  - Він єхидно мені посміхається.
Голова розколюється на частини, тож я не можу навіть усміхнутися у відповідь.  Каллум дивиться на мене, і його дивує побачене.
- Елло, ти виглядаєш жахливо.  - Каллум з підозрою повертається до Істона.  - У що ви вплутали її вчора?
- Звичайна пиятика.  Як з'ясувалося, Елла погано переносить алкоголь.
Я вдячно киваю йому, висунувшись з-за Каллума.  Схоже, перемир'я з Ройалами – коли ще й прикривають твою спину.  Щоправда, під кайфом я вчора опинилася проти своєї волі.  Мої долоні стискаються в кулаки, коли я згадую очі Деніела, що горять пожадливістю, і те, як він лапав мене.
- Ти випила зайвого?  - З незадоволеним виглядом запитує Каллум, повернувшись назад до мене.
- Зовсім трохи, - зізнаюся я.
- О, та добре тобі, тату, не треба ось цих моралі, - втручається Істон.  – Ти дав мені скуштувати пиво у дванадцять років.
– А мені об одинадцятій, – додає Гідеон, заходячи до кухні.  На його голих грудях виразно видніється подряпина.  Він із симпатією дивиться на мене.  - Як себе почуваєш?
- У неї моторошне похмілля, - відповідає за мене Істон і виразно дивиться на брата, вибравши момент, коли їх батько відвертається.
Каллум все одно незадоволений моєю поведінкою.
– Я не хочу, щоб ти зловживала алкоголем.
- Ти переживаєш, що вона може позбавити тебе звання чемпіона з пияцтва сімейства Ройалів?  – через сміх питає Істон.
- Досить, Істон.
- Гей, тату, але це лицемірство.  Або подвійні стандарти.  Тобі начхати, коли ми напиваємося в устілку, тоді чому ти так ополчився на Еллу?
Каллум по черзі дивиться на своїх синів, потім на мене і хитає головою.
- Напевно, мені треба радіти, що ви стали боронити один одного.
У коридорі лунають кроки, і в мене перехоплює подих, коли на кухні з'являється Рід.  Чорні спортивні штани звисають із стегон, на голих м'язистих грудях видніються крапельки води.
Він навіть не дивиться в мій бік і одразу йде до холодильника.
Настрій у мене відразу псується, хоча не знаю, якої реакції я від нього очікувала.  Те, що я прокинулася на самоті, вже говорило саме за себе.  І його вчорашні слова – це більше не повинно повторитись – тільки всі підтвердили.
- О, Елло, - раптом каже Каллум.  – Забув сказати тобі.  Завтра приїжджає твоя машина, тож у понеділок вранці ти зможеш дістатися до роботи сама.
Хоча я рада, що Каллум нарешті вимовив слово «робота», не хмурячись при цьому, але все ж таки не можу стримати розчарування.  Рід завмирає біля холодильника.  Він також розуміє, що це означає.  Ми більше не їздитимемо разом.
– Здорово, – лагідно відповідаю я.
- Отже, - Каллум поглядає на кухню, - у кого які плани на сьогодні?  Елло, я подумав, що ми з тобою.
- Я збираюся поїхати на пристань з Вел, - перебиваю я його.  – Ми хотіли пообідати у морському ресторані на воді, про який вона тріщить без упину.
Моя відповідь, здається, засмучує її.
- О, ну гаразд.  Їдь, звичайно.  - Каллум повертається до своїх синів.  – Хтось хоче поїхати зі мною на поле для гольфу?  Давно ми не грали всі разом.
Але жоден із братів не приймає його запрошення, і коли Каллум із втраченим виглядом йде з кухні, я хмурюся.
- Вам, хлопці, так складно спробувати і зробити над собою зусилля?  – питаю я їх.
- Повір, ми намагаємося щосили, - відповідає Гідеон, і його злісна усмішка застає мене зненацька.
Коли старший брат виходить із кухні, я запитливо дивлюся на Істона.
- Яка муха його вкусила?
- Гадки не маю.
В якісь століття Істон перебуває в такому ж невіданні, як і я, але Рід, мабуть, щось знає, тому що він з похмурим виглядом говорить:
- Дайте Гіду спокій.
І теж іде.
Хлопець жодного разу не подивився в мій бік, і біль у тисячу разів сильніший за похмільну стискає в лещата моє серце.
Ланч з Валері проходить весело, але я хочу піти раніше, тому що голова, як і раніше, болить так, ніби в неї встромляють іржаві ножі.  Вел сміється і каже, що чим сильніше похмілля, тим крутіше була вечірка, і я дозволяю їй повірити в ту ж брехню, що ми згодували Каллуму: я надто багато випила і тепер розплачуюся за це.
Не знаю чому, але мені не хочеться розповідати їй про Деніела.  Вел моя подруга, і вона буде першою в черзі, щоб роздерти його за те, що він зробив зі мною.  Але щось утримує мене від того, щоб довіритись їй.  Можливо, мені просто соромно.
Але я не повинна відчувати сором.  Не повинна.  Я не зробила нічого поганого, і якби був хоч крихітний натяк на те, що Деніел виявиться таким мерзотником, я нізащо не пішла б з ним у будиночок для басейну.  Ні, нізащо на світі.
Але кожного разу, коли я починаю думати про минулу ніч, перед очима відразу встає картинка, як я здираю з себе одяг і шепочу ім'я Ріда, в той час як брудні рученята Денієла нишпорять по моєму тілу.  І варто лише уявити це, як мене переповнює почуття сорому.
І я навіть не можу відволіктися і подумати про те, що сталося потім - про гарну частину, коли я шепотіла ім'я Рід з іншої причини.  Я не можу думати про це, бо мені одразу стає сумно.  Минулої ночі Рід хотів мене і охоче віддавав себе, але сьогодні він все забрав.
Валері довозить мене машиною їхньої економки до особняка, і ми розлучаємося.  За обідом вона сказала мені, що її бойфренд приїжджає наступними вихідними, і мені не терпиться познайомитися з цим хлопцем.  Вона стільки розповідала мені про Тему, що маю таке відчуття, ніби я давно його знаю.
Після обіду погода стоїть чудова, тому я вирішую переодягнутися в купальник і трохи полежати біля басейну.  Можливо, сонячне світло допоможе мені знову відчути себе людиною.  Я беру книгу і влаштовуюся на шезлонгу, але моя самота триває не більше двадцяти хвилин – її порушує Гідеон у купальних плавках.
З усіх братів Ройалів Гідеон, мабуть, найстрункіший.  У нього постать плавця, і Істон якось розповів мені, що гід отримав повну стипендію в коледжі завдяки плаванню.  Близнюки наполягають, що він виграє золото на наступних літніх Олімпійських іграх, але добре, що зараз тут немає нікого з Олімпійського комітету, бо його кандидатуру одразу відхилили б.  Його незвично повільний ритм та нечіткі рухи руками викликають у мене тривогу.
Але можливо, мені нема про що хвилюватися.  Адже я лише раз бачила, як він плаває.  Може, сьогодні хлопець просто вирішив не дуже старатися.
Минає година, і Гідеон, вилазячи з басейну, гукає мене.
– Так?
Він підходить до мене, вода стікає з нього на підлогу тераси.
– Сьогодні на пляжі буде вечірка.  В особняку Вортінгтона.  – Хлопець витирає груди рушником.  – Я хочу, щоб ти залишилася вдома.
Я вигинаю брову.
– Тепер ти теж контролюватимеш моє соціальне життя?
– Сьогодні ввечері – так.  - Його тон не допускає жодних заперечень.  - Я серйозно.  Тримайся подалі від цієї вечірки.
Після минулої ночі в мене сама не має жодного бажання взагалі з'являтися на вечірках, але я так і не звикла до того, коли мені вказують, що робити.
- Може бути.
– Жодних «може бути».  Ти нікуди не підеш.
Гідеон зникає в будинку, але не минає й п'яти хвилин, як над моїм шезлонгом нависає Істон.
- У Брента Вортінгтона ...
- Вечірко, - закінчую я за нього.  – Так, я вже знаю.
Він потирає рукою щетину.
– Ти не підеш.
- Бачу, ви з Гідеоном уже поспілкувалися.
Судячи з його обличчя, так воно і є, але Істон вирішує застосувати іншу тактику і посміхається мені своєю сліпучою хлоп'ячою посмішкою.
- Слухай, сестро, що тобі там робити?  Відпочинь сьогодні, розслабся, подивися якусь мильну оперу…
– Мильну оперу?  Я що, п'ятдесятирічна домогосподарка?
Він пирхає.
- Гаразд, тоді подивися порнушку.  Але сьогодні ти з нами не підеш.
- З нами?  – луною повторюю я.  - Рід теж іде?
Істон знизує плечима, а його спроби не зустрічатися зі мною насторожують мене.  Що, чорт забирай, вони задумали?  Усередині наростає паніка.  Деніел теж там буде?  Тож вони не хочуть, щоб я пішла?
Але я не встигаю поставити жодного питання, тому що Істона вже й слід застудив.  Зітхнувши, я піднімаю книгу і намагаюся зосередитись на розділі, який читаю.  Але все марно, мене мучать сумніви.
- Вітання.
Я піднімаю очі і бачу Ріда, що наближається.  Вперше за сьогоднішній день він дивиться прямо мені у вічі.
Його м'язисте тіло опускається на шезлонг, що стоїть поруч.
- Як ти себе почуваєш?
Я відкладаю книгу.
– Краще.  Голова більше не болить, але слабість ще відчувається.
Він киває.
– Ти маєш поїсти.
- Я поїла.
- Тоді співаєш ще.
- Повір мені, я готова луснути.  - Мої губи розтягуються в посмішці.  - За обідом Валері засунула в мене шалену кількість креветок та крабових ніжок.
Його губи сіпаються.
«Усміхнися, – подумки благаю я його.  - Посміхнися мені.  Торкнися мене.  Поцілунок.  Зроби хоч щось».
Але усмішка так і не з'являється.
– Послухай, щодо минулої ночі… – Рід відкашлюється.  - Я маю дізнатися дещо.
Я хмурюся.
- Добре.
– Ти… чи це було… – Він зітхає.  - Ти не думаєш, що вчора я скористався з твого стану?
– Що?  Звичайно, ні.
Але напруга у його погляді не йде.
- Ти маєш бути відвертою зі мною.  Якщо тобі здається, що я скористався ситуацією чи зробив щось, чого ти не хотіла… скажи мені.
Я сідаю прямо, а потім схиляюся до нього і обхоплюю долонями його обличчя.
- Ти не зробив нічого, чого б я не хотіла.
Ріду явно легшає.  Коли я проводжу великими пальцями його нижньої щелепи, у нього частішає дихання.
- Не дивися на мене так.
– Як?  – шепочу я.
– Ти знаєш як.  - Простогнувши, хлопець прибирає мої руки від свого обличчя і, похитнувшись, встає.  - Це більше не повториться.  Я не дозволю.
Від розпачу все всередині стискається.
- Чому ні?
– Тому що це неправильно.  Я не… Я не хочу тебе, зрозуміла?  – Рід похмуро посміхається.  - Вчора ввечері я просто виявив люб'язність, тому що ти була під кайфом і тобі потрібна була допомога.  Я надав тобі послугу, от і все.  Я тебе не хочу.
Він йде геть, перш ніж я встигаю відреагувати.  А точніше, перш ніж я встигаю обізвати його мерзенним брехуном.  Рід мене не хоче?  Брехня.  Якби він не хотів мене, то не цілував би так, ніби вмирав з голоду, а я була єдиним джерелом насичення.  Якби він не хотів мене, то не любив би моє тіло так, наче це найбільший дар, і не обіймав би мене доти, доки я не засну.
Він бреше мені, і тепер моя тривога досягла рекордного рівня.  І не тільки тривога, а й рішучість, бо Рід Ройал безперечно має секрети, в яких я поки не можу розібратися.
Але я розберуся.  Я все з'ясую.  Чому він тримає всіх на відстані, чому вважає себе негідним, чому вдає, що між нами нічого немає, хоча ми обидва знаємо, що це не так.  Я дізнаюся про всі його секрети, чорт забирай!
А це означає, що… схоже, сьогодні я таки йду на вечірку.

Паперова принцеса Where stories live. Discover now