РОЗДІЛ ДВАДЦЯТЬ ШОСТИЙ

61 3 0
                                    

Мені потрібна підтримка, або, принаймні, трохи інформації.  Судячи з того, що сказав Гідеон, Вортінгтон живуть на узбережжі і досить близько від Ройалів.  А ще у них є сини приблизно одного віку з братами.  На цьому все.
І добре, що в мене є людина, яка в курсі всіх пліток.
Валері відповідає одразу після першого гудку.
- Чи захотілося ще морепродуктів?  Казала ж, що найкращі ліки від похмілля – це їжа.
Мене починає нудити від думки, що в мій шлунок може потрапити навіть крихітна частина якогось ракоподібного.
- Ні, дякую.  Я хотіла спитати, ти вже перестала розмовляти по скайпу з Темом?  Чи не хочеш приїхати до мене і пошпигувати за Ройалами?
Валері втягує повітря.
- Зараз буду.
- Стривай, - гукаю я подругу, поки вона не повісила слухавку.  - А машина в тебе є?
– Ні.  І ти не зможеш попросити одного зі своїх братів привезти мене, га?  - Похмурим голосом запитує вона.
- Не хвилюйся.  Тебе привезе Дюран.  Та що там!  Якщо я скажу Каллуму, що хочу запросити подружку, він сам тебе привезе.
- Ох, Каллуме.  Чудово.  Він секс для свого віку.
- Фу, Валері.  Йому за сорок.
- Ну і що?  Про таких кажуть, старий та удав.  А ти знаєш, хто сохне за такими мужиками?
- Гадки не маю.  Хтось із Пастелей?
- Та що ти!  Ці дівчата не знають, що робити з дорослим хлопцем, що вже говорити про того, хто має за спиною кілька десятків років.  Це старша сестра Джордан!  Їй двадцять два, і вона постійно тягає додому якихось старих.  У останнього все волосся було сиве, і клянуся, він старший, ніж дядечко Браян.  Не можу зрозуміти, чи в неї такі супердивні смаки і тільки такі хлопці знають, що їй потрібно, чи має проблеми з батьком.
- Виходить, те, як я прикололася над Джордан, чи не так?
- Навряд чи це тобі допомогло, - підбадьорює Вел.
– Я вішаю слухавку, бо від цієї розмови мій обід проситься назовні.  – Я натискаю «відбій» і намагаюся викинути з голови всі думки про Каллума та сексуальні збочення.
На щастя, Дюран вільний, і невдовзі Валері входить у особняк Ройалов.
- Ух ти, тут все так ... - Вона розглядає мою спальню, підбираючи потрібне слово.
Я допомагаю із варіантами.
- По-дитячому?  По-дівчачому?  Начебто День святого Валентина пішов не за планом?
Вона плюхається горілиць на рожеве покривало з воланами.
– Цікаво.
- І ніяк інакше.  - Я сідаю в оббите білим хутром крісло і спостерігаю, як Валері змахує прозорими фіранками, що звисають по периметру ліжка.  - Хочеш щось випити?  У мене тут є навіть міні-холодильник.
Я відчиняю скляні дверцята холодильника для напоїв, вбудованого під стільницею трюмо.
– Давай.  Все одно що, але тільки дієтичне.  Якщо не зважати на рожевий колір, у тебе класна кімната.  ТБ, розкішне ліжко.  - Вона стосується покривала.  – Це що, шовк?
Схилившись над холодильником, я завмираю, коли Вел приголомшує мене цією новиною.
- Я сплю на шовковому покривалі?
- Технічно ти спиш під ним.  Ну, тобі, звичайно, не обов'язково це робити, хоча люди зазвичай сплять на простирадлах та під ковдрами та покривалами.  - Валері намагається розжувати мені все так, ніби я раніше поняття не мала, що таке простирадла.  На жаль, вона недалека від істини.
- Я в курсі, всезнайко.  - Я витягую дієтичну колу і сую банку їй в руку.  Ще одну відкриваю собі.  - Просто це для мене на диво.  Спочатку я спала в спальному мішку, а тепер під шовковою ковдрою або – вибачаюсь – покривалом, – виправляюсь я, поки цього не зробила Валері.
Але вистачить уже про постільні речі.  Мені потрібна інформація.
- Розкажи мені все, що знаєш про Вортінгтон, - наказую я.
- Про Вортінгтон, які займаються телефонним зв'язком, або про Вортінгтон, які займаються нерухомістю?  - Запитує подруга, піднісши до рота банку з колою.
- Гадки не маю.  Вони мешкають неподалік, і сьогодні у них вечірка.
- О, значить, Вортінгтони, які займаються телефонним зв'язком.  Вони живуть за п'ять будинків звідси.  - Валері піднімає вгору свою банку.  - А підносу в тебе немає?
Я кидаю їй блокнот, щоб вона поставила на нього запітнілу ємність.
– Брент Вортінгтон у випускному класі.  Він неймовірний сноб, але це більше через впізнання їхнього прізвища, ніж через гроші.  Кілька років тому батьки його дівчини Ліндсі змушені були оголосити себе банкрутами і забрали її з «Астор-Парку», бо не мали коштів на її навчання.  Але Брент не став кидати її, бо Ліндсі з ДАР.
- А чим займаються ці Дари?  – питаю я.
Валері сміється і хитає головою.
– Це не прізвище, а скорочення – Дочки Американської Революції.  Її родинне дерево починається з тих, хто прибув на перших трьох кораблях з Англії.
– І в цьому вся річ?  – дивуюся я.
– Ага.  То що відбувається?
- Ройали йдуть на вечірку, а мені сказали сидіти вдома.
– Чому?  Вечірки там дуже нудні.  Всі двері в будинку замкнені, тому що Брент не хоче, щоб у кімнатах займалися сексом.  Народу дозволяється користуватися лише одним туалетом, який знаходиться поруч із патіо.  Будиночок біля басейну також закривають.  Харчуванням займається спеціальна служба.  А ще Бренту подобається, коли всі заявляються вбраними так, ніби збираються на прогулянку яхтою.  Він навіть одягає піджак із емблемою свого заміського клубу, а всі дівчата приходять у сукнях.  Жодних винятків.
Жах якийсь.  Якби Ройали одразу розповіли мені про це, їм не довелося б так намагатися.  Але вони заборонили мені туди йти, а це означає, що намічається щось таке, чого я не повинна побачити і в чому не повинна брати участь.
- А Деніел Делакорт теж запрошений?
Валері замислюється, а потім повільно киває.
– Так.  Адже його тато суддя.  На мою думку, Деніел планує піти його стопами, а ти знаєш, друзів-суддів мало не буває.
І тут я розумію, що до чого, чому багаті стають ще багатшими.  Вони починають встановлювати зв'язки у старшій школі, якщо не раніше, а потім просто продовжують надавати один одному послуги.
- Учора між тобою та Денієлом щось сталося?  Я знаю, у тебе було похмілля, але Джордан сказала, що ти була устілка, і Ріду довелося виносити тебе з дому Ферріса на руках.  Він не зробив… нічого?  – Валері виглядає схвильованою.
Я не хочу розповідати подрузі про жахіття минулої ночі, але, якщо збираюся втягнути її в свій план, вона заслуговує на знати хоча б щось.
- Він вирішив, що я доступна.  Це не так.  І Ройалам не подобається, коли хтось пристає до них, скажімо так, майже до сестри.  Давай обмежимося цим.
Вел морщиться.
– Боже, та й козел.  Але навіщо я тут, якщо Ройали вже збираються помститися?
– Не знаю цього напевно.  Але троє з них попередили мене, щоб я за жодних обставин не з'являлася на вечірці Вортінгтона.
У Валері спалахують очі.
— Мені так подобається, що тобі начхати на те, що думають Ройали!  - Вона зіскакує з ліжка і відчиняє дверцята моєї шафи.  - Ану, подивимося, яка сукня пригодиться для сьогоднішньої вечірки.
Я поглинаю свою колу, поки Валері риється у моєму одязі, відбраковуючи річ за річчю.
- Тобі потрібно більше одягу.  Навіть Керрінгтони забили мою шафу вщерть.  Типу дотримуються пристойності.  Не знала, що Каллум заощаджує на тобі.
– Він не заощаджує!  - Вигукую я, встаючи на захист Каллума.  - Мені довелося ходити по магазинах з Бруком, але там, куди вона мене водила, було дуже дорого.
- Тут все дуже дорого.  - Валері змахує рукою.  – Думай про це як доповнення до твоєї шкільної форми.  До того ж, якщо ти погано виглядатимеш, люди подумають те саме, що і я, - що Каллум не хоче витрачати на тебе ні цента.  Ага!  - Вона витягує темно-синій сарафан з маленькими рукавами-крильцями та глибоким трикутним вирізом, прикрашеним білим мереживом.  Не пам'ятаю, щоб вибирала його, мабуть, це зробила Брук, коли відвернулась.  – Ось це підходить.  Виріз глибокий, але він каже:
"Я сексі", а не "Я беру п'ятдесят баксів, гроші вперед".
- Доведеться підкоритися.
З досвіду колишньої роботи я знаю: щоб отримати п'ятдесят баксів авансом, виріз має бути значно більше.  Швидко починаю переодягатися.  Стає пізно, і мені хочеться встигнути на вечірку до того, як почнуть запускати феєрверки.
- Ти не проти, якщо я запозичу в тебе це?  - Валері прикладає до себе сукню з білого мережива.
- Так будь ласка!  - Вона на пару сантиметрів нижче за мене, і, судячи з довжини спідниці, поділ закінчуватиметься на середині її стегон.  – Запитую винятково з цікавості: скільки суконь мені треба мати?
Для мене і два вже багато.
– Пару дюжин.
Я різко розвертаюся до неї, але Вел виглядає абсолютно серйозною.
- Ти жартуєш.
- Не жартую.  - Подруга вішає сукню назад у шафу і починає загинати пальці.  Від змісту цього списку у мене починає паморочиться голова.  - Тобі знадобляться післяобідні сукні, сукні для прогулянок на човні, клубні сукні - як для заміських клубів, так і для нічних, сукні для вечірок у саду, сукні для офіційних шкільних заходів, сукні, щоб носити після школи, сукні для весіль, сукні  похорон…
- Ти сказала, сукні для похорону?  - Перебиваю я Вел.
Подруга показує на мене пальцем і підморгує.
– Просто хотіла переконатись, що ти слухаєш.  - Вона сміється, коли я закочую очі і починаю роздягатися.  - Тобі потрібно набагато більше одягу, ніж ти маєш.  Презентабельність – це дуже важливо, особливо для Ройалів.  – Її голос звучить приглушено, бо вона знімає футболку.  - Ось приклад.  Скажи щось погане, навіть хай зовсім незначне, про Марію Ройал, і її сини миттєво наче з ланцюга зриваються.  Рід мало не потрапив у в'язницю за напад на якогось пацана з Саут-Іст-Хай, який сказав, що вона спеціально наковталася пігулок.
– Він звинуватив Марію у самогубстві?!  - Вигукую я, шокована почутим.
Валері оглядається, ніби боїться, що звідки не візьмись вистрибне Рід і накинеться на неї.
- Це чутки, і Ройалам вони зовсім не подобаються.  Вони навіть подали позов на лікаря Марії за злочинну недбалість.
– Вони виграли справу?
– Все було залагоджено мирним шляхом, але лікар залишив практику та поїхав зі штату, тож… так?
- Нічого собі.
- Як би там не було, - продовжує Валері, - хлопці люто захищають ім'я своєї мами, і мені здається, їм важливо, щоб сторонні вважали, що вони добре з тобою поводяться.
Мене пронизує раптовий гострий біль.  Так ось що робить Рід?  Лише підтримує репутацію сім'ї?  Ні, не може бути.  Все те, що ми робили тут, на цьому шовковому покривалі і під ним, стосувалося лише нас двох і не мало жодного відношення до репутації Ройалів.
Я кидаю погляд на годинник – треба поспішати.  Швидко переодягнувшись, я дивлюся в дзеркало і відразу помічаю проблему.
- Вел, цей виріз надто низький.  - Я розгортаюся, щоб продемонструвати білий бантик мого ліфчика, що стирчить.
Вона знизує плечима.
– Тобі доведеться йти без нього.  Наклей пластир, якщо боїшся, що стирчать соски.
– Схоже, що так.  - Хоча мене починає каламутити вже при одній думці про те, що я опинюся в одному місці з Денієлом і на мені не буде ліфчика.
Ще півгодини ми укладаємо волосся та наносимо макіяж.  Мені здається, я роблю Валері нове обличчя.  Вона вражена кількістю наявної у мене косметики.
– Нехай тобі потрібні сукні, але зате твоя валізка для макіяжу – це просто бомба!  – вигукує вона.
– Дякую, але зараз тобі краще помовчати, бо я нафарбую помадою твої зуби.  - Я погрозливо помахую перед нею пензликом, і подруга слухняно закриває рот.
Зібравшись, ми терпляче чекаємо, коли підуть Ройали.  Як завжди, всі грюкають дверима, в коридорі лунають швидкі кроки.  Раптом хтось зупиняється біля моїх дверей.
Оглушливий стукіт змушує мене моргнути.
- Як ти там?  Ми повернемося раніше, - лунає голос Істона.
- Начхати!  - старанно зображуючи обурення, кричу я у відповідь.  - І більше не стукайся до мене.  Я злюся на тебе.  На вас усіх.
– Навіть на Ріда?  – жартує Істон.
- На всіх.
- Та гаразд, сестричка, це для твоєї ж користі.
І раптом я розумію, що мені не потрібно імітувати агресію.
— Ви, Ройали, не знаєте, що мені на користь, навіть якщо вам суне це в обличчя зайчика з «Плейбоя».
Валері схвально піднімає вгору два великі пальці.
Істон протяжно зітхає.
– Я ось точно не зможу нічого побачити, якщо переді мною буде зайчик із «Плейбою».  Вся моя увага буде поглинена її цицьками.
Валері не може стримати сміху.
– Тихо, – шикаю я.  - Ти тільки ще більше його заводиш.
- Я чую тебе, і так, ви мене завели!  – кричить з-за дверей Істон.  – Ми будемо вдома за кілька годин.  Не лягай спати, і ми разом подивимося якийсь фільм.
- Іди, Істон.
Його кроки віддаляються.
- Істон просто принадність.  Якби я не була закохана в Тема, то бігала б за Істоном, – зізнається Валері.
– На мою думку, зловити його – це не проблема, – сухо відповідаю я.
– Ні?  А що тоді?
– Утримати.

Паперова принцеса Where stories live. Discover now