РОЗДІЛ ДВАДЦЯТИЙ

57 3 0
                                    

У маєток я повертаюся з Істоном на задньому сидінні, тому що Рід все бубонів, що не довіряє мені їхати одній.  Мені хочеться заперечити, що я чудово дісталася до верфі в повній самоті, але поки що краще промовчати.  Рід явно не в настрої, щоб із ним сперечатися.
Після Каннінгхема він бився ще з двома хлопцями і переміг обох.  Дорогою додому Істон порахував виграні гроші: вийшло вісім тисяч.  Це здається краплею в морі порівняно з тим станом, яким вони володіють, але Істон повідомляє мені, що гроші, зароблені власною кров'ю, куди миліші за серце.
Але на Ріді ні подряпини.  Думаю, у нього не залишиться навіть синців.  Настільки лютими та потужними були сьогодні його удари.
Зупинившись на під'їзній доріжці, я глушу мотор, але залишаюся в машині, бо Рід залишається у своїй.  Істон не затримується - засунувши гроші в кишеню, він вистрибує з позашляховика і йде у бік чорного входу, жодного разу не озирнувшись.
Коли Рід нарешті вилазить із джипа, я роблю те саме.  Ми стоїмо за десять кроків один від одного, і наші погляди зустрічаються.  Ненависть в очах Ріда, його стиснуті щелепи – дивлячись на нього, я відчуваю смертельну втому.  Я втомилася, але не тому, що зараз майже дві години ночі, а я встала о сьомій.
Я втомилася від ненависті, яка походить від Ріда щоразу, коли він бачить мене.  Я втомилася боротися з ним.  Я втомилася від ігор, напруги та нескінченної ворожнечі.
Я роблю крок до нього.
Хлопець повертається до мене спиною та зникає за рогом будинку.
Ну немає.  Тільки не зараз.  Він не зможе втекти від мене.  Я не дозволю.
Я біжу за ним і дякую Богові за те, що навколо будинку спалахують лампи з датчиком руху.  Вони ведуть мене на заднє подвір'я і далі, на стежку, що спускається до берега.
У Ріда фора за шість метрів і перевага в тому, що він прожив тут усе своє життя.  Йому легко вдається обходити валуни, розкидані по пляжу, і ось він уже біля краю океану.
Я все ще бреду по гальці впереміш з піском, а Рід вже скидає взуття, стягує шкарпетки і входить у воду.  Схоже, йому начхати, що штанини промокнуть.
Ніч пізня, але не темна.  Місяць висвітлює красиве обличчя Ріда.  Його плечі опущені, і він проводить руками по волоссю, коли я нарешті встаю поруч із ним.
- Хіба ми сьогодні мало мучили один одного?  – У його голосі чується втома.
Я важко зітхаю.
- Насичений був день, так?
– Ти прив'язала мене до крісла, – сердито нагадує мені він.
- Ти це заслужив.
Якийсь час ми просто стоїмо у тиші.  Я теж скидаю кросівки, крокую вперед і одразу верещу, коли крижана вода стосується моїх ніг.  Рід посміхається.
– Атлантичний океан завжди такий холодний?  - Питання саме зривається з мови.
– Так.
Я дивлюсь на воду і слухаю, як хвилі б'ються об берег.  Знову зітхаю.
- Рід, це більше не може продовжуватися.
Він мовчить.
- Я серйозно.  - Схопивши за руку, я розвертаю хлопця обличчям до себе.  Його сині очі дивляться на мене без жодного виразу, але вже краще так, ніж зі звичайною зневагою.  – Я більше не хочу боротись.  Я втомилася від цієї ворожнечі.
– Тоді їдь.
- Я вже казала тобі, я тут, щоб лишитися.  Щоб навчатися у школі, закінчити її та вступити до коледжу.
– То я тобі й повірив!
Я роздратовано гарчу.
- Ти хочеш почути щось інше від мене?  Дуже добре, мені є що сказати.  Я не спала з твоїм батьком, Рід.  І ніколи не збиралася, бо, по-перше, це бридко, а по-друге, це бридко.  Він мій опікун, і я ціную все, що він зробив для мене.  Так є.  І так буде.
Рід, засунувши руки в кишені, продовжує мовчати.
– Сьогодні на яхті ми з Каллумом лише розмовляли.  Він розповів мені про мого батька, і, якщо чесно, я, як і раніше, не можу розібратися у своїх почуттях.  Я ніколи не зустрічала Стіва, але почувши про нього стільки всього, навіть не знаю, чи сподобався він мені.  Але я не можу змінити той факт, що він мій батько, розумієш?  І ти не можеш продовжувати використовувати це проти мене.  Я не просила Стіва переспати з моєю мамою, щоб вона завагітніла, і я не просила твого батька вриватися в моє життя і привозити мене сюди.
Рід уїдливо посміхається.
- Ти хочеш сказати, що воліла б, як і раніше, знімати з себе одяг за гроші?
- Прямо зараз?  Так, - зізнаюся я.  – Принаймні я знала, чого чекати від життя.  Я знала, кому довіряти, а від кого триматися подалі.  Можеш говорити що хочеш про стриптиз, але ніхто, жодна жива душа за весь мій час роботи в клубі не назвала мене повією чи повією.
Рід закочує очі.
- Ну так, це ж така шанована професія.
– Це засіб заробітку, – парирую я.  – А коли тобі п'ятнадцять і тобі потрібно оплачувати медичні рахунки твоєї матері, що вмирає, це спосіб виживання.  Ти не знаєш мене.  Ти не знаєш нічого про мене, і ти навіть не намагався дізнатися, тож не тобі мене судити.  Не тобі поливати лайном те, про що ти гадки не маєш.
Його постать знову нагадує кам'яну статую.  Він робить крок уперед, і вода ударяється об мої голі кісточки.
- Ти мене не знаєш, - повторюю я.
Хлопець похмуро дивиться на мене.
– Я знаю достатньо.
- Я незаймана, це ти знаєш?  - Слова злітають з язика перш, ніж я встигаю зупинити їх, і Рід здивовано здригається.
Але одразу приходить до тями, на обличчі знову застиг цинічний вираз.
- Звичайно, Елла.  Ти незаймана.
- Це правда.  - Від сорому мої щоки червоніють, хоч я сама не розумію, чого соромлюся.  - Ти можеш і далі продовжувати вважати мене повією, але це помилка.  Мама захворіла, коли мені було п'ятнадцять - звідки, чорт забирай, у мене був час, щоб спати з хлопцями?
Він хрипко сміється.
- А тепер ти скажеш мені, що жодного разу не цілувалася, так?
- Ні, цілувалася.  Я робила… ще дещо.  - Тепер все моє обличчя палає вогнем.  - Але нічого по-справжньому серйозного.  Нічого з того, що ти мене весь час звинувачуєш.
- І зараз настає момент, коли ти попросиш, щоб я зробив тебе жінкою?
Мені прикро до болю.
- Знаєш, іноді ти ведеш себе як справжній подонок!
Рід хмуриться.
– Я розповідаю тобі все це лише тому, що хочу, щоб ти зрозумів, як несправедливий до мене, – шепочу я.  – Я розумію, у тебе є свої проблеми.  Ти ненавидиш свого батька, сумуєш за своєю мамою, тобі за приколом бити інших людей.  Ти довбанутий на всю голову, це ж очевидно.  Я не чекаю, що ми станемо друзями.  Я взагалі нічого від тебе не чекаю.  Але я хочу, щоб ти знав, що я втомилася від цієї... цієї ворожнечі між нами.  Пробач, що так поводилася з тобою.  Вибач, що прив'язала тебе до крісла і дозволила думати, що між мною та Каллумом щось є.  Але з цього моменту я більше не боротимусь з тобою.  Можеш говорити все що хочеш, думати про мене що хочеш, продовжувати поводитися як останній козел, мені начхати.  Я більше не збираюся грати у ці ігри.  З мене досить.
Він стоїть і мовчить, і я виходжу з води і прямую у бік будинку.  Я сказала, що хотіла і була чесна з ним.  Побачивши сьогодні, як Рід з усієї дурниці б'є інших людей, я багато чого переосмислила.
Брати Ройали ще більш зламані, ніж я.  Їм боляче, їм треба вихлюпнути свою злість, а тут з'являюся я.  Але моя відсіч тільки все ускладнила.  І ще більше підігріла їхня ненависть до мене.  Я відмовляюся продовжувати це.
- Елла.  - Голос Ріда застає мене на верхній терасі.
Я зупиняюся біля басейну і важко ковтаю, коли помічаю каяття в його очах.
Хлопець простягає мені руку.
– Я… – починає він хрипким голосом.
- І що ви, діти, так пізно тут робите?  - Вимовляє язиком жіночий голос.
Я пригнічую роздратування, коли в дверях, що ведуть на терасу, з'являється Брук.  Вона одягнена в білий шовковий халат, її світле волосся каскадом спадає на одне плече.  У правій руці вона тримає пляшку червоного вина.
Я помічаю, як Рід морщиться від звуку її голосу.
- Ми зайняті.  Іди спати, – з холодною байдужістю каже він їй.
- Ти ж знаєш, я не можу заснути, коли твого батька немає поряд.
Брук примудряється спуститися сходами, жодного разу не спіткнувшись.  Вона підходить до нас, і я зітхаю, побачивши її засклені від алкоголю очі.  Каллум – справжній професіонал щодо випивки, але Брук я бачу п'яною вперше.
– Де Каллум?  - Я беру її за руку, щоб вона не впала.
– Поїхав до офісу, – починає пхикати дівчина.  – У неділю!  Сказав, там якась надзвичайна подія, яка потребує його втручання.
Я не можу не співчувати їй.  Секрету немає: Каллум зовсім не приділяє належної уваги їхнім стосункам з Бруком, як очевидно і те, наскільки сильно їй хочеться, щоб він любив її.  Мені стає шкода Брук.
- Не знав, що секс із секретаркою став вважатися надзвичайною подією, - уїдливо каже Рід.
Погляд Брук міг би спопелити його.  Я роблю крок у його бік, бажаючи захистити.
– Давай я відведу тебе до хати, – говорю я Брук.  – У вітальню.  Дам тобі покривало.
Вона вириває руку.
- Ти в нас тепер господиня вдома?  - Її голос підвищується до вереску.  - Тоді ти дурненька, якщо вважаєш, що значить щось для цих Ройалів.  А ти… – З гарячковим вогнем в очах дівчина повертається до Ріда, – краще б тобі перестати розмовляти зі мною в такому тоні.
Я була впевнена, що Рід щось заперечить у відповідь, але він мовчить.  Я запитливо дивлюся на нього, але момент втрачено.  Його обличчя майже нічого не виражає, в очах порожнеча.
– Коли я стану твоєю матір'ю.  Тобі варто навчитися бути чемним зі мною.  - Брук, хитаючись, крокує в його бік і проводить своїми довгими нігтями по щоці.
Відсахнувшись, Рід прибирає від себе її руку.
– Та я скоріше здохну.
Він проходить повз неї і прямує до дверей.  Я біжу за ним, залишивши дівчину Каллума на терасі.
Цього разу я гукаю його.
– Рід.
Він зупиняється перед сходами на кухні.
– Що?
– Що… що ти збирався сказати мені до того, як нам завадила Брук?
Його голова повертається у мій бік.  Сині очі сповнені злості.
– Нічого, – тихо каже він.  - Абсолютно нічого.
За моєю спиною лунає гуркіт.  Як би не хотілося мені побігти зараз за Рідом, я не можу кинути п'яну Брук одну біля басейну.
Коли я бігом повертаюся до неї, вона, погойдуючись, стоїть майже біля краю води.
- Ходімо, Бруку.  - Я тягну її за руку.  Цього разу вона покірно слідує за мною, трохи припавши до мене.
— Вони жахливі, — плаче Брук.  – Тримайся подалі від них заради власної безпеки.
- Все буде добре.  Ти хочеш піднятися нагору чи залишишся у вітальні?
— Де на мене буде вирячитися примара Марії?  - Її перекручує.  - Вона тут.  Завжди тут.  Коли я стану тут господаркою, ми переїдемо.  Порівняємо цей будинок із землею і позбудемося Марії раз і назавжди.
Це навряд чи.  Я веду її, або, швидше, тягну на собі, до вітальні, де над каміном висить портрет Марії.  Коли ми проходимо повз неї, вона піднімає пальці у формі хреста.
Я ледве стримую сміх, так це безглуздо.  Насправді вітальня є довгим приміщенням, розташованим уздовж передньої частини будинку.  Тут дві зони, і я тягну Брук у ту, що ближче до вікна і далі від портрета Марії.
Вона з вдячністю опускається на диван, підтискає коліна і складає долоні під щокою.  Через сльоз її макіяж розплився, і Брук схожа на трагічну ляльку, як одна зі стриптизерок, яка була твердо впевнена в тому, що багатій, що залишив їй сто доларів чайових, повернеться за нею і забере з собою.  Звісно, ​​він не повернувся.  Він просто використав її.
- Брук, чому ти залишаєшся, якщо Каллум так ображає тебе?
- Ти справді думаєш, що є чоловіки, які ніколи тебе не скривдять?  У цьому вся їхня чоловіча сутність, Елла.  Вони завдають болю.  - Її рука злітає і стискається навколо мого зап'ястя.  - Тобі треба забиратися звідси.  Ці Ройали занапастить тебе.
– Може, я хочу, щоб мене занапастили, – недбало відповідаю я.
Вона відпускає мене, притискає руку до себе, ніби хоче сховатись.
– Нікому не хочеться, щоби їх губили.  Ми всі хочемо, щоби нас врятували.
- Хоча б один порядний хлопець тут має бути.
Мої слова викликають у неї сміх.  Істеричний.  Вона все сміється та сміється.
Я залишаю її і піднімаюсь нагору, звук її сміху лоскоче мені спину.  Ця жінка справді не вірить у те, що зможе знайти чоловіка, який не завдасть їй болю.
Чому в мене тоді таке почуття, ніби вона провела ножем уздовж мого хребта, я не знаю.

Паперова принцеса Where stories live. Discover now