Я натискаю кнопку, щоб відкрити багажник, і оглядаю стоянку в пошуках «Рендж-Ровера» Ріда. Позашляховика ніде не видно - напевно, він припаркувався з іншого боку будівлі.
Мене охоплює полегшення, тому що поява Ріда в розпал цієї розбірки тільки погіршить ситуацію. Він уже побив одного хлопця і, напевно, вплутається в нову бійку, особливо якщо справа стосується його брата.
- Я сподіваюся, ти не дістанеш звідти гармату, - шипить Тоні, погрозливо зависнувши наді мною.
Я закочую очі.
- Ага, друже, у мене тут у багажнику цілий арсенал штурмових гвинтівок. Заспокойся.
Я піднімаю повстяний килимок, що закриває відділення для запасного колеса, і намацую пластиковий пакет, захований під домкратом. З тяжкістю на серці я витягаю з пакета готівку та відлічую вісім тисяч.
Істон не говорить жодного слова, тільки похмуро спостерігає за мною. І вираз його обличчя затьмарюється ще більше, коли я шльопаю пачкою купюр по долоні Тоні.
– Ось. Тепер ви з розрахунку. Було приємно мати з вами справу, – уїдливо говорю я.
Тоні, посміхаючись, перераховує гроші. Двічі. Коли він починає рахувати готівку втретє, Істон незадоволено зітхає.
- Все точно, придурок. А тепер забирайтеся звідси до чортової матері.
- Стеж за язиком, Ройале, - попереджає його Тоні. - Я все ще можу покарати тебе приклад іншим, тільки тому що мені так хочеться.
Але ми всі розуміємо, що він цього не робитиме. Бійка лише приверне непотрібну увагу до нас та його «угод».
- О, і до речі, тепер ти можеш робити свої ставки деінде, - металевим голосом заявляє Тоні. - Мені більше не потрібні твої гроші. Я втомився дивитись на твою мерзенну пику.
Хлопці йдуть, і коли Тоні запихає готівку в свою задню кишеню, я бачу, що мала рацію - з-під його джинсів виглядають боксери.
Ми з Істоном залишаємось одні, і я розвертаюся до нього.
- Та що з тобою? Навіщо тобі знадобилося зв'язуватись з такими відморозками?
Істон лише знизує плечима.
У крові гуде адреналін, і я приголомшено дивлюся на нього. Нас могли побити. Тоні міг би його вбити. А хлопець стоїть тут, як ні в чому не бувало. Куточки його губ трохи піднялися, ніби він намагається стримати усмішку.
- Тобі смішно, так?! – кричу я. - Тебе мало не вбили, а тобі це тільки в кайф?
- Елла ... - Нарешті вимовляє він.
- Ні, заткнися. Нині я не хочу нічого слухати. - Я засовую руку в сумку, дістаю телефон і відправляю Ріду повідомлення про те, щоб він чекав на нас вдома і що Істон поїде зі мною.
У руці у мене, як і раніше, пластиковий пакет, і я закидаю його в багажник, намагаючись не думати про те, як сильно він спорожнів. Мінус вісім тисяч до тих трьох сотень, які я сьогодні витратила на шопінг із Вел. У моєму запасі на випадок втечі залишилося лише тисяча сімсот доларів, а наступні десять я отримаю від Каллума лише наступного місяця.
Поки що я не планувала збігати, особливо після таких позитивних змін, але прямо зараз мене так і підмиває взяти гроші та поїхати.
– Елла… – знову починає Істон.
Я піднімаю руку, зупиняючи його.
- Не зараз. Мені треба знайти Вел. – Я набираю її номер, сподіваючись, що дівчина почує дзвінок у галасливому клубі.
На щастя подруга відповідає.
- Привіт все нормально?
Я сердито дивлюся на Істона.
- Вже так. Ми чекаємо на тебе на вулиці біля машини. До клубу нас більше не пускають.
– Іду.
- Елла. - Істон робить третю спробу.
- Я не в настрої.
Він затикається, і ми в напруженому мовчанні чекаємо на Вел. Коли вона з'являється, я змушую Істона сісти на тісне заднє сидіння. Вел відкрив рота, щоб заперечити, але розсудливість підказує їй, що це марно.
Ми їдемо до неї додому у повній тиші.
- Подзвони мені завтра, - просить вона, вилазячи з машини.
Істон вибирається за нею.
- Добре, і вибач, що так вийшло.
Подруга розуміюче посміхається мені.
- Та гаразд, дитинко, всяке буває. Нічого страшного.
- На добраніч, Вел.
Вона рухає пальцями на прощання і зникає в особняку Керрінгтонів. Істон тихо спускається на пасажирське сидіння. Я мертвою хваткою чіпляюся в кермо, змушуючи себе зосередитися на дорозі, щоб не накинутися з кулаками на хлопця, що сидить поруч.
Хвилин за п'ять я, нарешті, заспокоююся, і до мене долинає шепіт Істона.
- Прости мене.
У його голосі звучить щире каяття, і я повертаюся до нього.
– І є за що.
Він гадає, сумніваючись, чи ставити своє запитання.
– Навіщо ти ховаєш гроші у машині?
– Потім. - Ідіотська відповідь, але більшої вона від мене не дочекається. Я надто зла, щоб ділитися з ним.
Однак виявляється, що Істон знає мене краще, ніж мені здавалося.
- Мій батько дав їх тобі, так? Так він переконав тебе жити з нами, і тепер ти тримаєш їх у машині на випадок, якщо вирішиш втекти.
Я стискаю зуби.
- Елла.
Я підстрибую від несподіванки, коли його тепла долоня накриває мою руку, а голова опускається мені на плече. М'яке волосся Істона лоскоче мою шкіру, і я ледве стримую порив погладити його, втішити. Поки що він цього не заслуговує.
- Ти не можеш поїхати, - шепоче він, і його подих обдуває мою шию. – Я не хочу, щоб ти виїжджала.
Хлопець цілує мене в плече, але цього поцілунку немає нічого сексуального. Немає нічого романтичного і в тому, як його рука стискає кісточки моїх пальців на кермі.
– Ти маєш бути поряд з нами. Ти найкраще, що коли-небудь траплялося з нашою родиною.
Його слова дивують мене. Ух ти нічого собі.
- Ти наша, - бурмотить Істон. - Вибач мені за те, що трапилося. Слово честі, мені дуже шкода, що так сталося. Будь ласка... не гнівайся на мене.
Мій гнів випаровується. Він схожий на маленького хлопчика, що втратився, і тепер я не можу більше стримуватися і гладжу його по волоссю.
- Я не злюся. Але чорт забирай, Істон, ти маєш перестати робити ставки. Наступного разу мене може не виявитись поруч, щоб допомогти тобі.
– Знаю. - Він з досадою зітхає. - Ти й сьогодні не повинна була мені допомагати. Я обіцяю, що поверну тобі гроші, все до останнього цента... - Він піднімає голову і притискається губами до моєї щоки. – Дякую, що зробила це для мене. Правда? Дякую.
Зітхнувши, я знову дивлюсь на дорогу.
- Будь ласка.
Рід уже чекає на нас на під'їзній доріжці. Його очі з підозрою дивляться то на мене, то на Істона, але я швидко заходжу до будинку, поки він не почав розпитувати мене про те, що сталося. Істон зможе сам йому все розповісти. Я надто втомилася.
Я заходжу до спальні і знімаю з себе сукню, змінивши її на величезну футболку, в якій сплю. Потім я йду у ванну, щоб змити макіяж та почистити зуби. Ще тільки десять годин, але розбірки з Тоні висмоктували у мене всі сили, тому я вимикаю світло і залазю в ліжко.
Через якийсь час до моєї кімнати входить Рід. З нашого повернення пройшла вже щонайменше година, а це означає, що у них з Істоном відбулася довга розмова.
– Сьогодні ти допомогла моєму братові, – звучить у темряві його хрипкий голос, потім матрац прогинається, і він лягає поряд зі мною.
Я не пручаюсь, коли Рід обіймає мене своїми міцними руками і повертає до себе так, що моя голова опиняється на його голих грудях.
- Дякую, - каже він, і в його голосі стільки емоцій, що я ніяково ерзаю на місці.
– Я просто виплатила його борг. Подумаєш, нісенітниця, – відповідаю я, не бажаючи випинати свою роль у сьогоднішніх подіях.
- Ні фіга подібного. Ніяка це не нісенітниця. - Рід гладить мою поперек. - Істон розповів мені про гроші у твоїй машині. Тобі зовсім не обов'язково було віддавати їх тому букмекеру, але я дуже вдячний тобі за те, що ти вчинила саме так. Істон отримав від мене на повну за те, що зв'язався з тим хлопцем. Інші букмекери працюють законно, але Лорено - мерзенний тип.
– Сподіваюся, що після сьогоднішнього він перестане користуватись послугами будь-яких букмекерів.
Але я сама в цьому не впевнена. Істон кайфує від гострих відчуттів, і тому він робить ризиковані ставки, заливає в себе алкоголь і трахкає з усіма поспіль. Він такий, який є.
Рід перекладає мене на себе, і ми обоє сміємося, коли наші ноги заплутуються у простирадлах. Він штовхає їх убік, а потім притягує до себе мою голову і цілує. Його руки погладжують мене через футболку, наші мови сплітаються у мене в роті.
- Ти розлютилася на мене за те, що я накинувся на того виродка? – раптом питає Рід.
Я надто захоплена тим, що роблять його руки, щоб зрозуміти питання.
- Ти побив Тоні?
- Ні, я про того козла Скотта. - Обличчя Ріда стає жорстким. - Нікому не дозволено так розмовляти з тобою. Я не дозволю.
Рід Ройал, мій особистий переможець драконів. Я посміхаюся і нахиляюся, щоби знову поцілувати його.
- Можеш думати про мене що хочеш, але мені здається дуже сексуальним, коли ти поводишся зі мною як печерна людина.
Він посміхається.
- Скажи тільки слово, і я приголомшу тебе кийком і потягну в свою печеру.
Я починаю реготати.
– О, це так романтично.
– А я й не казав, що добрий у цьому. – Його голос стає хрипким. - Але зате я гарний в інших речах.
І це найчистіша правда. Покінчивши з розмовами, ми знову починаємо цілуватися, і його руки мандрують вгору і вниз моїм тілом. Коли в мене прослизає палець Ріда, я забуваю і про клуб, і про букмекер, і про те, як Істон благав мене не їхати. Чорт, та я забуваю власне ім'я!
Рід – єдиний, хто зараз існує для мене. Прямо тут, прямо зараз він центр мого всесвіту.
Кінець тижня пролітає непомітно. Каллум повертається додому вранці в суботу, і ми з Рідом змушені збігати в будинок біля басейну, щоб побути наодинці. Цієї ж суботи ми з Валері вирушаємо вечеряти, і я нарешті здаюся і розповідаю їй у всіх брудних подробицях про нас з Рідом. Вона захоплюється, але нагадує мені про те, що ми ще не займалися непристойним, і дражнить, називаючи дівчиною суворих правил.
Але я не проти повільного темпу наших відносин, на якому наполягав Рід. Хоча вже й готова переступити фінальну межу, але хлопець продовжує відтягувати цей момент, наче сам його боїться. Не знаю чому, адже ми щодня доставляємо один одному насолоду іншими способами.
У понеділок Рід відвозить мене на роботу, але потім час у школі пролітає дуже швидко. Сьогодні день оголошення заповіту, і, як би я не благала секунди бігти повільніше, коли дзвенить останній дзвінок, мені доводиться спуститися до лімузина, що чекає мене.
Поки Дюран везе нас у місто, Каллум небагатослівний, але коли ми під'їжджаємо до блискучого скла і сталі будівлі, де знаходиться адвокатська контора «Грієр, Грей і Деверо», він повертається до мене з обнадійливою посмішкою.
- Приготуйся до того, що буде важко, - попереджає Каллум. - Просто пам'ятай, що Діна тільки гавкає, але не кусається. Ну, здебільшого.
Я не бачила вдову Стіва з нашого знайомства у її пентхаусі, і мені зовсім не хочеться знову зустрічатися з нею. Вона, мабуть, відчуває ті ж почуття, тому що відразу зневажливо посміхається, коли ми з Каллумом входимо в розкішний кабінет.
Мене представляють чотирьом адвокатам і сідають на затишний диван. Каллум уже збирається сісти поряд зі мною, коли один із адвокатів відходить убік, і з-за його спини з'являється знайома постать.
- Що ти тут робиш? – різким голосом запитує Каллум. - Я ясно висловився, тебе тут не повинно бути.
Брук зберігає незворушний вигляд.
– Я прийшла, щоб підтримати свою найкращу подругу.
Діна встає поруч із нею, і жінки беруть одна одну під руки. Світле волосся та делікатні риси обличчя – вони запросто могли б зійти за рідних сестер. Я раптово розумію, що зовсім нічого не знаю про них і мені вже давно слід було б розпитати про це Каллума. Ці двоє, зважаючи на все, по-справжньому близькі.
Якби нам із Брук довелося вибирати, на чиєму ми боці, навряд чи це був однаковий вибір. Я вірна Ройалам. Судячи з презирливого погляду Брук, вона це зрозуміла. Але, мабуть, передбачала, що я підтримаю її. Що ми троє – вона, Діна та я – об'єднаємося проти лиходіїв Ройалів, і зараз я ніби зраджую їх.
– Я попросила її прийти, – холодним тоном каже Діна. – А тепер давайте почнемо. У нас вже замовлений столик у «П'єрі».
Ми збираємося слухати заповіт її покійного чоловіка, а вона переймається лише тим, щоб у неї не пропало заброньоване місце? Так, ця жінка не перестає мене дивувати.
До нас підходить чоловік.
– Я Джеймс Дейк, повірений місіс О'Халлоран. - Він простягає руку Каллуму, який ошелешено дивиться на неї, а потім переводить погляд на Діну.
Я мало що розумію в таких ситуаціях, але легко помітити, що Каллум спантеличений і незадоволений тим фактом, що Діна привела з собою і Брук, і ще одного юриста.
Каллум неохоче опускається поруч зі мною, тоді як Брук і Діна розташовуються на дивані навпроти нас. Адвокати розсаджуються по кріслах, а чоловік, який сидить за столом – той самий Грієр із «Грієр, Грей та Деверо», – гортає папери та відкашлюється.
– Це остання воля та розпорядження Стівена Джорджа О'Халлорана, – починає він.
Сівоволодий адвокат зачитує тонну юридичної тарабарщини про заповіту частини майна людям, про яких я ніколи не чула, про гроші, пожертвовані кількома благодійними фондами, і про те, що якесь «майно, що перебуває у довічному володінні», залишається у Діни. Повірений Діни хмуриться, ніби це означає щось погане. Згадуються подарунки на велику суму для синів Каллума, на випадок – тут адвокат відкашлюється і закінчує пропозицію: «…якщо Каллум спустить все своє майно на випивку та білявок до того, як я віддам кінці».
Каллум ледь помітно посміхається.
– А законному потомству, що залишилося після моєї смерті, я залишаю…
Я надто зайнята тим, щоб зрозуміти всі численні терміни, і не слухаю до кінця пропозицію, яку читає Грієр, тому підстрибую від несподіванки, коли Діна розлючено верескує.
– Що? Ні! Я не зазнаю цього!
Я нахиляюся до Каллума, щоб він пояснив мені сенс сказаного адвокатом, і його відповідь шокує мене. Зважаючи на все, я і є законне потомство. Стів залишив мені половину свого стану, щось у районі… мені стає погано, коли Каллум називає суму. Вмерти! Батько, якого я ніколи не зустрічала, лишив мені не мільйони. Навіть не десятки мільйонів.
Він залишив мені кілька сотень мільйонів доларів.
Напевно, я зараз зомлію. Точно впаду.
– І четверту частину компанії, – додає Каллум. – Акції будуть переписані на твоє ім'я, коли тобі виповниться двадцять один рік.
Діна схоплюється на ноги і, похитнувшись на своїх неймовірно високих підборах, з розлюченим обличчям повертається до адвокатів.
- Він був моїм чоловіком! Все, що в нього було, належить мені, і я відмовляюсь ділитися із цим брудним порідом! І взагалі, вона, можливо, і не його дитина!
- Аналіз ДНК ... - Роздратовано починає Каллум.
– Твій аналіз ДНК! – кричить Діна. – Ми всі чудово знаємо, як далеко ти можеш зайти, щоб захистити свого дорогоцінного Стіва! - Вона знову повертається до адвокатів. - Я вимагаю провести ще один аналіз, їм займуться мої люди!
Грієр киває.
– Ми з радістю виконаємо ваше прохання. Ваш чоловік залишив кілька зразків ДНК, вони зберігаються у приватній лабораторії в Ролі. Про офіційну документацію я подбаю особисто.
Тут струшує повірений Діни.
– Перед тим, як піти, ми візьмемо зразок у міс Харпер для подальшого порівняння. Я можу проконтролювати весь процес.
Коли дорослі продовжують кричати і сваритися, я все сиджу в повному потрясенні від того, що сталося. Мої думки постійно повертаються до слів «кілька сотень мільйонів». Я й мріяти не могла про таку суму, і десь у глибині душі навіть почуваюся винною за те, що успадкувала такі гроші. Я не знала Стіва. Я не заслуговую половину його стану.
Каллум зауважує, що я досі перебуваю в шоці, і стискає мою долоню. Брук кривиться від огид. Я намагаюся не звертати уваги на хвилі ворожості, що йдуть від них з Діною, і концентруюся на диханні.
Я не знала Стіва. Він мене не знав. Але сидячи тут і намагаючись подолати потрясіння, я раптом розумію, що він любив мене. Або принаймні хотів би мене покохати.
Моє серце стискається від болю – адже я ніколи не матиму шансу полюбити його у відповідь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Паперова принцеса
ФэнтезиЧерез два роки після смерті матері Елла дізнається, що та встигла повідомити її батька, якого дівчина ніколи не бачила, про те, що має дочку. Стів О'Халлоран не встиг розшукати Еллу, бо трагічно загинув. Виконуючи останню волю друга, мільйонер, влас...