РОЗДІЛ ДВАДЦЯТЬ ЧЕТВЕРТИЙ

63 4 0
                                    

Ми обидва перестаємо дихати.
- Елла, - починає Рід, але замовкає, дивлячись, як я сідаю на ліжку.
Я витягаю мокрий рушник із його руки і кидаю на підлогу.  Його футболка летить туди ж.
- Елла.  – Хлопець робить ще одну спробу.
Але мені набридло, що він намагається поводитися як шляхетний лицар.  Він потрібний мені, прямо зараз.
Я залазю йому на коліна і обхоплюю ногами за талію.
- Запитай мене, чому Деніел так сердився на мене.
Рід намагається розчепити мої ноги.
- Елла ...
– Запитай.
Через пару хвилин хлопець залишає спроби позбутися мене.  Його долоні опускаються на мої стегна, і по всьому моєму тілу пробігає тремтіння.
- Чому він так сердився на тебе?  - Осиплим голосом запитує Рід.
– Тому що я не припиняла повторювати твоє ім'я.
Його очі спалахують.
– Тому що мені потрібний ти.  Тільки ти, і я втомилася чинити опір цьому.
Він похмурішає.
- Мій брат…
– Ти, – повторюю я.  - Тільки ти.
Я зчіпляю руки на шиї, і він важко зітхає.
- Ти ще погано розумієш.
– Але це не через наркотики, – шепочу я.  - Я перестала ясно розуміти з тих пір, як побачила тебе.
З його губ зривається стогін.
- У мене таке відчуття, ніби я користуюсь ситуацією.
Я притягаю голову до себе.
- Ти потрібний мені, Рід.  Не змушуй мене благати.
І тут хлопець здається.  Одна його рука заплутується в моєму волоссі, а другий він грубо притягує мене до себе.
- Тобі більше ніколи не доведеться просити.  Я дам тобі все, що ти захочеш.
Рід схиляється до мене, торкаючись моїх губ.  Спочатку це ніжні, легкі, як пір'їнка, дотик, ніби він хоче запам'ятати форму моїх губ.  І раптом, коли я вже збираюся благати про більше, він просовує язик мені в рот і цілує так глибоко, що паморочиться в голові.
Ми падаємо на матрац.  Його руки знаходять мої стегна та притягують до нього.  Його рот, голодний, вимогливий, наче сплавився з моїм.  Я вкладаю в цей поцілунок усе, що маю.  Свою любов, свою самотність, свої надії, свій смуток.
Рід забирає це і віддає мені у відповідь.  Наші руки заплуталися одна в одній, його рот знаходить пульсуючу точку за моїм вухом, біля шиї, і він цілує мене так, наче йому все мало.
Він проштовхує стегно між моїх ніг, і навіть крізь трусики та його джинси я отримую те, що мені так потрібно.  Майже.  Залишається ще трохи, і я висловлюю свою незадоволеність болісним стогом.
Рід піднімається наді мною на ліктях і дивиться на мене з-під напівопущених повік.  Його губи розпухли від наших поцілунків.  Він найсексуальніший хлопець у світі, і він мій.  Принаймні на сьогоднішню ніч.
– Ще, – благаю я.
Він усміхається, перекочується на бік і кладе долоню між моїх ніг.
Тілом прокочується хвиля задоволення.
– Краще?  - Запитує Рід.
Ще немає.  Я ерзаю, і він знову посміхається, його очі схожі на вугілля, що тліють.  Долоня Ріда починає рухатися, і він притискає її до місця, яке знемагає від спраги дотику.
Моє тіло схоже на оголений провід, ще кілька секунд, і я вибухну.  Буквально секунд, бо ще один рух його долоні, і всередині мене розливається насолода.  Я ловлю ротом повітря і тремчу, приголомшена незвичайними відчуттями.  Може, річ у наркотиках, але мені хочеться думати, що це все Рід.  Він тихо нашіптує лагідні слова, поки я здригаюся під його рукою.  Доказ його власного збудження впирається мені у стегно.
Губи Ріда знову знаходять мої, і я цілую його з новою наполегливістю, тому бажання всередині знову зростає швидше, ніж ми обидва очікували.  Я хапаю його за плечі і тягну до себе, поки він не виявляється на мені.
Наші роти з'єднуються, і Рід стогне, коли я вигинаюсь, щоб потертися про нього.  Його тверде тіло – єдине, що може подарувати мені полегшення.  Він великий і готовий до дії, але коли я просовую руку між нами, Рід прибирає її.
- Ні, - вимовляє він вимученим голосом.  – Сьогоднішня ніч не для мене.  Особливо коли ти…
"Під наркотиками", напевно, хоче сказати він, але я вже не почуваюся під кайфом.  Наразі єдиний наркотик для мене – це він сам.
Його рот опускається на мою шию, він цілує і смоктає шкіру, втискаючись у мене своїм тілом.  Солодка напруга наростає, але її джинси заважають.  Я не хочу, щоб сьогоднішня ніч була лише моєю.  Я хочу…
Рід знову відкидає мою руку і встає з мене.  Але не йде.  Він проводить доріжку поцілунків по моїх грудях, і мене обдає гарячою хвилею.  Теплі губи стосуються мого соска.  Коли його мова куштує мене на смак, я злітаю до небес.  А коли його рот стуляє навколо моїх грудей, я перестаю дихати.
Кожен дражливий рух його мови збуджує все більше і більше.  Я тремчу під ним, моє тіло витягується в струнку, прагнучи чогось невловимого.  Рід втягує до рота другий сосок.  А потім опускається нижче, його губи ковзають на моєму животі.
– О боже, – шепочу я.  Усі нервові закінчення у моєму тілі гудуть від бажання.  - Рід, - благаю я.
– Все добре, дитинко, я тут.  Я знаю, що тобі треба.
Коли він виявляється у мене між ногами, моє серце зупиняється.  Я відчуваю, як тремтить його рука, коли він стягує з мене тонкі трусики.  Рід різко втягує повітря, і ось його рот опускається на мене.
Я скрикую від незнайомого відчуття.  Як мені добре!  Дуже добре!  Його мова знаходить чутливе містечко, і мої стегна піднімаються в такт.  З мене виривається гучний стогін.  Я впиваюся зубами в нижню губу, щоб не шуміти, але Рід зводить мене з розуму.  Я майже втрачаю свідомість і хапаюся за волосся на його потилиці.
Він підіймає на мене свої затуманені серпанком очі.
- Хочеш, щоб я зупинився?
– Ні.
І він продовжує.  Його мова творить магію, пестячи мене в неослабному ритмі.  Рід видає якийсь хрипкий звук, ніби моя відповідь на те, що він робить зі мною, така ж чудова, як мої відчуття.
Його пальці пестять внутрішню поверхню мого стегна.  Він піднімає голову, беззвучно питаючи дозволу.  Я квапливо киваю.  Мені дуже цього хочеться.
Заплющивши очі, Рід повільно вводить у мене свій палець.  І стискає зуби.
- Чорт, ти така тісна.
- Я тобі казала, - вдається вимовити мені.
Він сміється.
- Та було діло.
Рід витягає палець і проводить рукою по моєму стегну.
- Я зроблю так, що ти опинишся в раю.
— Я ніби в раю, — підтягуючи ноги, говорю я.
Відповіддю мені служить знайома зухвала посмішка.
- Ти ще нічого не бачила.
Він влаштовується зручніше між моїх ніг, його плечі розсувають їх так широко, що можна згоріти від сорому, але я згоряю від передчуття.  Обійнявши однією рукою моє стегно, Рід знову вводить у мене свій палець.
М'язи в моїх ногах напружуються.  Мої руки ще сильніше вчеплюються в його волосся, але він продовжує цілувати мене, викликаючи хвилі насолоди, які захоплюють мене на глибину.  Коли я розслабляюся, він підводиться і лягає поруч, притягнувши мене до себе.
– Тобі обов'язково було приїжджати сюди?
Його питання бентежить мене.
– Я… ти знаєш, чому я тут.  Твій батько…
- Я мав на увазі, чому зараз.  – Його повні розпачу слова теплим подихом лягають на мою шкіру.  - Іншим часом, в іншому місці, далеко звідси, у нас з тобою могла бути зовсім інша історія.
- Я не розумію що ти говориш.
– Я говорю, що це більше не повинно повторитися.  – Хлопець підводить голову, і я бачу його біль.  - Мені треба виїхати звідси.  Звалити подалі від цього богом забутого місця та стати іншою людиною.  Який буде кращим… Буде гідним.  - На останньому слові він спотикається.
– Гідним, – пошепки повторюю я за ним.  - Чому ти вважаєш себе негідним?
Якийсь час Рід мовчить.  Його долоня розсіяно пестить моє плече.
– Це не має значення, – нарешті вимовляє хлопець.  – Забудь.
– Рід…
Він сідає і скидає футболку, яку вдягнув у машині.  Інша його футболка, та, що він зірвав з себе і одягнув на мене, коли ми йшли з вечірки, безформною купою валяється на підлозі, поряд з рештою мого одягу.
- Закривай очі, Елло, - влаштовуючись поряд зі мною, грубо каже Рід.  Він без футболки, але все ще у джинсах.  Тканина дряпає мою голу ногу, коли я закидаю її на нього.  – Закривай очі та засинай.
- Обіцяй, що не підеш, - кажу я, уткнувшись у його оголені груди.
– Обіцяю.
Я присуваюсь до нього ще ближче і розчиняюся в теплі його тіла та рівномірному биття серця у мене під вухом.
Наступного ранку, коли я прокидаюся, Ріда в кімнаті немає.

Паперова принцеса Where stories live. Discover now