1: Find Peter Parker!

962 43 99
                                    

MJ, Peter'ı geri getirebilecek bir yol olduğuna inanıyordu.

Peter ölmemişti, ölemezdi.

Çünkü o... O mahallenin dost canlısı Örümcek Adam ve Avengers'ın bir üyesi! Tamam, üyesi değil. Ama bu onlarla beraber çalıştığı gerçeğini değiştirmez, değil mi?

"Dostum! Gerçekten Peter öldü mü?"

Ned olan olaylardan sonra daha durumu yeni idrak etmiş olmalıydı. Her ne kadar üzücü olsa da bu bir gerçek.

Acı ama gerçek.

MJ başını eğdi ve onaylar bir sekilde mırıltılar çıkardı.

Ned, başını ellerinin arasına aldı ve, "Dostum bu gerçek olamaz! Olmamalı. Bir yolu olmalı! Peter ölemez! O daha bir çocuk, onun hayalleri var." diye isyan ile konuştu.

MJ yerde ki halının desenlerini incelerken ne diyeceğini bilmiyordu. Sevdiğini, sevgilisini kaybetmişti ve aradan 5 yıl geçmişti!

Bahsedilen olay ise işte buydu!

Kimsenin neler olduğu hakkında bir fikri yoktu. En son Avengers'ın Thanos ile savaştığı hatırlanıyordu.

Olanlardan sonra insanlarda ki büyük gariplik sonucu aradan 5 yıl geçtiği kanısına varılmıştı.

MJ fısıldar bir tonda, "Gerçekten aradan 5 yıl mı geçti...?" dedi.

MJ bile bu dediğinin Ned'in duyduğunda emin değildi. Fakat oda da hakim olan sessizlik sonucu Ned bunu duyabilmişti.

Uzun sessizlik sonucu Ned sinirle ayağa kalktı. "Yeter!"

MJ aniden başını kaldırdı. Başını aniden kaldırması ile MJ'in hafifçe başı döndü ve gözleri karardı. -uzun süre ağlaması yüzünden- MJ kendini toparlar toparlamaz ayağa kalktı.

"Neye 'yeter'?" diye sordu.

Ned dolmuş gözleri ile MJ'in omuzlarından tuttu ve hafifçe sarstı.

"Yeter! Sil şu göz yaşlarını. Ağlama. Peter ağlamamızı istemezdi."

MJ şaşkın bir şekilde Ned'e bakarken başıyla onayladı ve göz yaşlarını sildi.

"Bir şeyler yapmamız gerekiyor." diye kararlılık ile konuştu Ned.

"Biz ne yapabiliriz Ned? Biz Avengers değiliz!"

"Avengers değiliz fakat Avengers da hiçbir şey yapmıyor! Hem de bu kadar donanıma sahip iken!"

MJ kaşlarını çattı. "Ned onların da acısı var! Şu anda dünya da ölen -kaybolan-, geri dönen insanlar ile ilgilenmeleri lazım!"

Ned başını ovuşturdu ve derin nefesler aldı. "Tamam, haklısın... Bir anda duygu patlaması yaşadım."

MJ buruk bir şekilde gülümsedi ve Ned'in omzundan tutarak, "Sorun yok." dedi.

Ned, MJ'ye yandan baktı ve, "Peki, ne yapacağız? Birileri bir şey yapmalı." dedi.

MJ elini çekti ve başıyla onayladı.

Burada boş boş duramazlardı. Evet, Avengers şu an çok meşgul fakat onların elide armut toplamıyordu. Sevdiği arkadaşı, sevgilisi için bir şey yapmaları lazımdı.

Ya onlarla ya da onlarsız.

Ned, MJ'in kararlılığını fark edince, "Ne düşünüyorsun?" diye sordu.

MJ gülümsedi ve Ned ile beraber yatağa oturdu. "Bizim de elimiz armut toplamıyor herhalde, değil mi?"

Ned heyecanla, "İşte benim dostum!" dedi ve MJ'e sarıldı.

Başka Bir Evrende - Peter ParkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin