4: Is Strange the only wizard?

341 27 90
                                    

"İş paylaşımı yapıyoruz. MJ ve ben tapınağa gidiyoruz ve büyü kitabını alıyoruz. Siz de bu süreç içerisinde Peter'ın ihtiyacı olacak ne varsa onu hallediyorsunuz." derken Ned el hareketleri ile Carla ve Peter'ı gösterdi.

Peter başıyla onayladı.

"Pekii, biz bu bilmediğimiz bir laboratuvarda nasıl ihtiyacımız olan şeyleri bulacağız?" derken etrafına bakıyordu Carla.

"Karen."

"Evet Bayan Jones."

Robotik ses ile Peter ve Carla şaşkınca etrafına bakmaya başladılar.

"Robotik bir sistem. Laboratuvarda ihtiyacınız olan herhangi bir şey de Karen'dan yardım alabilirsiniz." dedi MJ.

Carla şaşkınca olayı idrak etmeye çalışırken başıyla onayladı.

"Gerçekten de teknoloji burada baya gelişmiş."

MJ gülümsedi.

"Hadi gidelim. Ajan olma gibi küçük bir işimiz var!" diye coşkuyla konuştu Ned.

Ned'in bu heyecanına göz deviren MJ ile Carla ikisinin uyumsuzluğuna gülmeye başladı.

🕷️🕷️🕷️

"Peter, yani ben, gerçekten öldün mü?"

Carla başıyla onayladı.

"Bu nasıl olur? Örümcek Adamım ben!"

Carla omuz silkti.

"Nasıl öldü?"

Carla derin bir soluk bıraktı.

"Pekii... Sormuyorum daha fazla. Sadece farklı evrendeki ben'in nasıl öldüğünü merak ettim, bu kadar."

Carla başıyla olumsuz anlamda sallar nitelikte Peter'a döndü ve elinde hazırlamış olduğu ağ sıvı tüplerini Peter'a doğru attı.

Peter hızlı refleksleri sayesinde tüpleri tuttu ve şaşkınca tüplere bakıp Carla'ya baktı.

"Bu ne?"

"Ağ atman için bir ağ sıvısı? Bunu gerçekten bilmiyor olamazsın!"

"Hayır, hayır... Bunlara ihtiyacım yok."

"Ne?"

Carla şaşkınca konuşması ile Peter rastgele bir yere ağ attı.

Carla aniden gelen atak ile dudaklarından küçük bir çığlık firar etti.

"İçinden çıktı!"

"Evet, bunlara ihtiyacım yok." dedi Peter ve Carla'nın yanına gelip sandalye'ye oturup tüpleri masaya bıraktı.

"Herhangi bir kostüm değişimi?"

Peter gülümsedi ve başıyla red etti.

"Ağ atıcısı?"

Peter küçük bir kahkaha attı. "Diğer Peter'lar gibi değilim. Benim öyle şeylere ihtiyacım yok."

Carla başıyla onayladı ve gözleri ile etrafı incelemeye başladı. Oda da görüdüğü içecek makinesi ile bakışlarını ona bakan Peter'a çevirdi, "Pekii, bir içecek?" diye sordu.

Başka Bir Evrende - Peter ParkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin