Uzun uğraşlar sonucu MJ derin bir soluk aldı ve, "Olmuyor işte Ned. Sence Strange böyle evreni ilgilendiren bir şeyi ortada mı bırakır?" diye sordu.
Ned hâlâ denemeye devam ederken başıyla red etti ve ellerini serbest bırakıp kollarını birbirine kenetledi.
"Olacak! İnanıyorum ben olacak."
"Olmayacak Ned."
"Olacak! Olmak zorunda."
"Uğraşmaya değmez Ned. Olmayacak, başka bir yolunu bulalım."
Ned ve MJ kendi içinde kavga ederken Ned'in arkasında oluşan küçük kıvılcımlar ile MJ şaşkınca oraya bakmaya başladı.
"Ne oldu? Haklı olduğumu kabul ettin, değil mi?"
MJ'den tepki alamayan Ned, "Sen neye öyle şaşkın ördek gibi bakıyorsun?" dedi ve arkasına döndü.
Küçük kıvılcımlar büyüdü ve büyük bir çember oluşması ile Ned hem şaşkın hem de mutlu bir şekilde, "İşte!" dedi.
MJ hâlâ şaşkınca bakarken, "Peter..." diye dudaklarının arasından mırıldandı.
"Peter!"
"Peter! Orada mısın?" diye seslendi MJ'yde.
Çemberin içinde görünen siyahlık ses ile arkasına döndü ve kısa bir bakışma sonrası çembere doğru ilerledi.
Ned ellerini havaya kaldırdı ve bir sağa bir sola sallayarak, "Hey! Buradayız Peter!" diye bağırdı.
Karşıda ki kişi çemberi incelemeye başladı, şaşkınca karşısında ona el sallayan şişko çocuğa ve yanında heyecan ile bakan kıza baktıktan sonra çemberin içinden geçti.
"Pete-..." diyemeden MJ birkaç adım geriledi.
Ned ve MJ şaşkın bir şekilde karşısında ki kıza bakarken MJ korkuyla, "Sende kimsin?" diye sordu.
Cevap hiç gecikmeden, "Asıl sen de kimsin?" diye sordu kız.
"İlk önce ben sordum."
Kız derin bir nefes aldı ve etrafını inceledi ve mırıldanarak, "Burası da neresi?" dedi, lakin bunu kendisinden başka kimse duymamıştı.
"Buraya nasıl geldiğini biliyor musun?" diye sordu merakla Ned.
Kız bakışlarını etraftan çekip Ned'e baktı ve başıyla onayladı.
"Bir ışık gördüm. İçimden bir ses oradan geçmem gerektiğini söylüyordu ve ben de geçtim. Şimdi de buradayım."
Ned gülümseyerek MJ'e baktı ve gördün mü der gibi baktı. MJ göz devirdi ve kıza tekrar döndü.
"Biz Peter Parker'ı arıyoruz."
Kız şaşkınca MJ'e baktı ve, "Peter'ı mı? Onu tanıyor musunuz?" diye sorduktan sonra Ned'e bir göz attı ve tekrar MJ'e döndü.
MJ ilk önce Ned'e baktıktan sonra Ned'den bir atak alamayınca başıyla onayladı.
"Sende mi onu tanıyorsun?"
Kız başıyla onayladı.
"Bu bir işaret olmalı!" diye aniden konuştu Ned.
Bu atağı beklemeyen kız ve MJ aniden Ned'e döndü.
"Ne işareti?" diye sordu merakla kız.
MJ tekrar göz devirdi ve sabır diler bir nefes aldıktan sonra Ned'in açıklamasını dinlemeye başladı.
"Peter öldü ve-"
"Peter burada da mı öldü?" diye pörtlek gözler ile araya giren kızla, MJ de, "Peter orada da mı öldü?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Evrende - Peter Parker
FanfictionBaşka Bir Evrende | ❝Çok üzücü bir şekilde Peter Parker - Örümcek Adam'ın bugün cenazesinin kaldırılacağı haberini veriyorum ve peşinden gelecek olan macera dolu serüvene sizi davet ediyorum.❞ başlangıç tarihi: 14/11/22 bitiş tarihi: 1/2/23