Carla, ellerini Peter'ın saçına atmıştı. Peter'ın saçlarını çekmesi ile Peter'ın öpüşleri harcanmıştı.
"Seni seviyorum." dedi Carla arada bulduğu boşlukta.
"Ben de seni." dedi Peter derin nefesler alırken.
İki gencin göğüsleri nefes nefese kalkıp iner iken Peter yavaş ama bir o kadarda sert hareketler ile Carla'yı geriye doğru düşürmüştü.
Carla sırtının yumuşak yatağa değmesi ile dudaklarını Peter'ın dudaklarından ayırdı.
"Bir daha uzaklaşmak yok."
"Nasıl?"
"Ne İspanya ne de başka bir yer sadece Queens."
Peter anlamaz bir şekilde hafifçe geri çekildi. "Ne demek istiyorsun?"
"Gitmiyorum. Artık buradayım."
"Ama sen İspanya'da bir şarkıcısın-"
Carla, Peter'ın sözünü kesti. "Evet, biliyorum ama son olanlardan sonra senden ayrılamam."
Peter başını olumsuz anlamda sallarken, "Hayır, hayır. Benim için işinden olamazsın." dedi.
"Senin için her şey olur Peter."
"Olmaz!"
"Peter, buna ben karar veriyorum! Senden ayrılmak istemiyorum, burada kalmak istiyorum. Farklı ülkeler, şehirler, insanlar, okullar, hayatlar... Olmuyor, yapamıyorum. Sensiz hiçbir şey ilerlemiyor. Zaman akmıyor, ya sen ya da sen."
Peter, gözünü kırpmadan Carla'nın göz bebeğine bakarken aynı şekilde Carla da gözünü kırpmıyordu.
"Ya sen ya da sen." diye tekrar etti Peter.
Carla başıyla onayladı.
İki genç birbirine bakmaya devam ederken Carla elini Peter'ın yanağına koydu ve dudağına küçük bir öpücük bıraktı.
"Sadece sen."
Peter gülümsedi ve başıyla onayladı.
Carla aldığı olumlu yanıt ile yana kaydı ve Peter'ıda yanına çekti.
Peter ne olduğunu anlamaz bir şekilde yatağa düşmesi ile Carla, Peter'a sokuldu.
"Uyuyalım." dedi Carla.
"Ya ama!" diye isyankar bir şekilde hafifçe bağırdı Peter.
"Hayır, Peter! Beni sensiz bırakmadan önce düşünecektin."
Peter üzgünce Carla'ya baktı fakat Carla'dan bir tepki alamadıktan sonra o da Carla'ya sarıldı.
"Bundan sonra hep gözüm üzerinde. Evden okula okuldan eve."
"May gibi konuşma!"
"Kadın haklı Peter."
"Ben yetişkin bir bireyim."
"Ama benim gözümde hâlâ küçük, afacan bir Petersın."
Peter afacan sözü ile gözlerini devirdi, Carla küçük bir kahkaha bıraktı ve Peter'ın yanağından öptü.
Carla ve Peter yatakta sarmaş dolaş yatarken kıvılcımlar ile Carla korkmuş bir şekilde bakmaya başladı, "Ne oluyor?" diye sordu.
Peter yattığı yerde diklendi ve, "Öğreneceğiz." dedi.
Kıvılcımlar büyüdü ve çember oluştu. Karşılarında Ned, May ve Norman ile Carla şaşkınca herkesin üzerinde gözlerini gezdirdi ve Peter'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Evrende - Peter Parker
FanfictionBaşka Bir Evrende | ❝Çok üzücü bir şekilde Peter Parker - Örümcek Adam'ın bugün cenazesinin kaldırılacağı haberini veriyorum ve peşinden gelecek olan macera dolu serüvene sizi davet ediyorum.❞ başlangıç tarihi: 14/11/22 bitiş tarihi: 1/2/23