10: Will you help us? P.2

92 8 34
                                    

Peter kuma gömüldüğünde herhangi birinden yardım gelir umuduyla sağ elini kumun dışına uzatmaya çalışıyordu.

Dışarıya çıkarmış olduğu sağ elinden bir binaya ağ atmaya çalıştı lakin göremediği için boşluğa geldi.

Peter kendini kumun dışına atmaya çalışırken bir ara dışarı çıkabildi fakat bu çok uzun sürmedi ve tekrar kuma gömüldü.

Kuma gömülürken rastgele bir yere tekrar ağ attı.

Peter boşluğa geldiğini düşünürken ağın çekilme hissi ile hafifçe gülümsedi ve ağdan destek almaya çalıştı.

Ağı kim tutuyor ise güçlü bir şekilde ağı çekmeye başladı.

Peter, hızla dışarı çıktı ve kumdan uzağa fırladı.

Ironspider kostümün kafa kısmını açtı ve hafifçe öksürmeye başladı. Yanına aniden inen şey ile hafifçe geri çekildi.

Yanında gördüğü Peter ile şaşkınca ona baktı.

"Yardım ister misin?"

Peter şaşkınca diğer Peter'a bakarken gülümsedi ve, "Bu çok iyi olur." dedi.

Diğer Peter kararlılık ile başıyla onayladı ve, "Ben bununla savaşmadım." dedi.

"O zaman diğer Peter savaşmış olmalı."

"O da buraya gelmeli."

Peter başıyla onayladı.

"Karen."

"Evet Peter?"

"Ned'e bağlan."

"Tamam Peter."

Bağlanma sesinden sonra Ned'in sesi duyuldu.

"Hey! Dostum! İyisin değil mi?"

"Evet, her şey yolunda."

Arkadan MJ, "Peter, iyi misin?" diye sordu.

"Evet, evet iyiyim MJ."

MJ derin bir soluk bıraktı. Peter'ın sesini duyunca rahatlamıştı.

"Ned çok acil bir şey isteyeceğim senden."

"Tabii ki dostum!"

"Diğer Peter'ı bu evrene getirmen gerekiyor."

"Ne!"

"Evet, bunu yapabilirsin, değil mi?"

Ned şaşkınca, "Evet, evet. Yapabilirim. Bunu istediğine emin misin? Bir çok kez kullandım ve Strange-" derken Peter cümlesini kesti.

"Strange durumu bir şekilde hallederiz. Lakin şu an ona ihtiyacımız var."

Ned yanında olan MJ, May ve Carla'ya baktı.

Kızlar birbirine baktıktan sonra, "Ona neden ihtiyacınız var?" diye sordu Carla.

"Çünkü burada ki düşman onun dünyasından ve onunla savaştı." dedi MJ'in Peter'ı.

"Onun zayıf noktalarını biliyor olmalı." diye de Peter'ı onayladı Carla'nın Peter'ı.

Carla hafifçe göz devirdi. "Şu çember şeyinden nefret ediyorum."

"Acele et Ned. Çok zamanımız yok." dedi Peter ve bağlantıyı kesti.

Peter'lar birbirine baktılar ve aynanda maskelerini takıp sahilde bir sağa bir sola koşan insanlara baktıktan sonra kum şekilde sahilin ortasında duran adama bakıp birbirine döndüler ve anlaşmış gibi aynanda Kum Adam'a uçan tekme attılar.

Başka Bir Evrende - Peter ParkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin