12: Spider-man never kills anyone.

157 10 14
                                    

"Ned, hadi bir kere daha dene! Yapabilirsin." diye gaz vermeye çalıştı MJ.

Carla ise koltukta oturmuş çember aracılığı ile film izler gibi Peter'ları izliyordu.

MJ, Carla'nın oturmuş onları izlediğini fark ettiği zaman, "Yardımcı olmak ister misin?" diye sinirle konuştu.

"Peterlar şu an gayet iyi gidiyorlar. Bence gerek yok."

MJ kaşlarını çattı ve Tanrım bana sabır ver dermişcesine başını sallayıp Ned'e döndü.

"Yapamıyorum." diye olumsuzca konuştu Ned.

"Ne yapacağız?" derken MJ, Carla aniden ayağa kalktı.

"Peter! Hayır!"

MJ gözlerini Carla'dan geçti ve çembere döndüğü an Peter'ın Electro ile savaştığını daha doğrusu elektro şok yediğini görünce gözleri kocaman açıldı.

Carla olduğu yerde durmadı ve Ned ile MJ'i eli ile önünden çekip çemberden geçti. Carla demirlere tutunarak, "Peter!" diye bağırdı.

Peter zarzor duyduğu ses ile o tarafa döndü ve Carla'yı görmesi ile, "Carla- senin burada ne işin var!?" diye mırıldandı ama acıdan konuşamıyordu bile.

Carla bir sağa ve bir sola baktıktan sonra sağında ki demir sopayı aldı ve Electro'ya doğru fırlattı. Electro beklemediği demirle kafasına yediği darbe ile ellerini çekti ve kafasını tuttu.

Peter elektriğin üstünden kalkması ile yere düşmeden dizinin üstüne düştü. Carla atlayarak karşı demirlere geçti ve, "Peter iyi misin?" diye sordu gözleri ile analiz yaparken.

"Carla senin burada ne işin var? Burada olmamalısın!"

"Sen burada isen ben de burada olacağım." diye kararlılık ile konuştu Carla.

"Sana zarar gelebilir."

Carla elini Peter'ın maskesinden görünmeyen yanağına koydu. "Sanada zarar gelebilir, Peter. Bunu göze alamam."

Peter ve Carla bir süre birbirine baktıktan sonra arkalarından gelen Doktor Octavius'u fark etmediler.

Peter son anda gördüğü Octavius ile kendini Carla'nın üzerine kapattı ve o sırada yükselen ses, "Aşk kuşları şu aşkınızı başka yerde yaşayın! Şu an daha önemli bir işimiz var!" dedi Peter 1.

Peter 2 başını kaldırdı ve başıyla Peter 1'i onaylayıp, "Buradan ayrılma Carla. Sana zarar gelmesin." dedi.

Carla başıyla onayladı. "Sana da."

Peter 2, Peter 1'in ağı ile tutmuş olduğu Octavius'a bir yumruk salladı ve üstüne çıkıp bir kaç yumruk ile onu sersemlettikten sonra sağ bileğinden çıkan ağ ile köşedeki ilacı kendine doğru çekti ve Octavius'a iğneyi enjekte etti.

Peter 2 ayağa kalktı ve sevdiğine, Carla'ya, baktıktan sonra Carla'nın göremeyeceğini bilse bile ona gülümsedi lakin Carla bunu hissetmişti.

🕷️🕷️🕷️

Tüm Peter'lar bir yerde buluştular, "Her şey bitti mi?" dedi Peter 3.

Peter gülümsedi, "Ben sonradan gelmesen asla bitmezdi." diye kendini övdü.

Peter 3'ün ağzından hah! diye küçük bir mırıltı çıktı. Peter'lar buna gülerken Carla, Ned ve MJ yanlarına gelmişlerdi.

"Her şey bitti ise artık eve gidebilir miyiz?" diye yorulmuş bir şekilde sordu Ned.

Peter 3 diğer Peter'lara döndü ve başıyla onayladı. "Gidelim."

Başka Bir Evrende - Peter ParkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin