Taenin anlatımından;Gece boyunca uyuyamamıştım, zaten geç yatmış olmamıza rağmen başımda her saat başı ateşimi kontrol eden ve bazende hasta olmama çok korktuğunu söyleyerek ciğerimi çıkartırcasına sarılan jungkook sayesinde sabaha kadar uyuyamamıştım.
Hala hasta olmamında ufaktan etkisiyle gözlerimi yanımda hareketlenen bedene çevirdiğimde kalktığını görmüştüm. Kesik kesik uykularımdan birinden uyandığımı gören jungkook ise uzanıp saçlatıma öpücük kondurmuş ve üzerimdeki örtü ile her yerimi sarmalamıştı.
"güzelim yataktan kalkma zaten hastasın, kahfaltıyı ben hazırlarım tamammı"
"şimdilik biraz uyumayı dene"
Konuşucak enerjiyi bulamadığımda hafifçe başımı sallamış ve onun elleriyle saçlarımı okşamasına sebep olmuştum. Ardından odadan çıkmış ve kapıyı kapatmıştı.
Ben ise elimin altındaki örtüye dahada sarılırken az evvel saçlarımda hissettiğim öpücüğü hala hissederken uykuya dalmıştım.
Üzerinden ne kadar zaman geçtiğini bilmesemde uyandığımda güneşin neredeyse batmak üzere olduğunu görmem, tedirgin olmamı sağlamıştı. jungkook neredeydi?
Hızla başımı kaldırdığımda baş dönmeme engel olamazken ayağıya kalkmaya çalışmıştım. Fakat anında örtünün altından belime sarılan kollarla şaşırmama engel olamazken aynı zamanda da rahatlamıştım. Buradaydı. Gitmemişti.
"nereye bakalım bücür, uyanır uyanmaz"
Başımı yastığa geri koyarken cevaplamıştım
"sensin bücür, üstelik hani kahfaltı yapıcaktık akşam olmuş"
Hafifçe kıkırdadığında yatkta dönmemi sağlamış ve bir elini yüzüme atmıştı
"ilk olarak senin bücür olduğun konusunda anlaşalım güzelim, şu şirinliğe bak görsüğüm en bücür şeysin" dediğinde kızsammı sevinsemmi bilememiş susmayı tercih etmiştim.
"yemeğe gelince, hazırladım fakat seni uyandıramadım, tanrı aşkına gözümün önünde bu kadar güzel uyurken seni nasıl uyandırabilirdim?"
Yanaklarımın kıpkırmızı olduklarına emindim şu an, utandığım için kafamı karşımdaki adamın göğsüne soktuğumda kıkırdamıştı
"bu utangaç hallerin taehyung"
"ne kadar hoşuma gittiği hakkında bir fikrin varmı?"
Yerime dahada gömülürken bir elini göğsüm üzerindeki ize yaslamış diğeriniyse belime atmıştı. Beni dahada kendine çekerken anında değişen sesiyle sordu.
"bunları kim yaptı taehyung?"
Yüzümü görmediği için mutlu olmuştum bu defa. Çünkü muhtemelen görüp görebileceği en iğrenç ifadeye sahiptim şu an. Aklıma gelen görüntülerle yüzümü buruşturduğumda. Tekrarladı
"hangi orospu çocuğu yaptı bunları?"
ne diyebilirdimki.
Çoktan sulanmaya başlayan gözlerime inat gözlerimi dahada açtığımda, karşımdaki bedenin anında benden ayrılması ve yüzümü elleri arasına alması beni şaşırtmış ve kaçmak istememe sebep olmuştu.dolu olan gözlerime bakarken gözleri irice açılmıştı. Yüzümdeki ifadeyi beklemediğini açıkça belli ederken fısıldadı,
"lanet olsun, kim?"
"kim sana neden bunu yaptı" baş parmağıyla gözlerimi sildiğine ağzımdan tek bir kelime çıkabilmişti.
"babam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEEP/// <Taekook>
FanfictionLanetli bir şatoda zincirler içinde hapis hayatı yaşayan taehyung ve peşindeki casuslardan kaçarken kazara şatoyu bulan veliaht prens jungkook. ******* Bulunduğu şatoda siyahtan başka renk görmeyen çocuğa söz vermişti jungkook, ona yüzlerce yeni re...