Birbirlerine sarılarak ağacın altında küçük bir şekerleme yapmak istediler ama yapamadılar. İçlerine dolan duygu onların rahatlamasına izin vermedi. İkisinin de içinde kelebekler uçuşuyordu.
Günler böyle geçti. İkili sürekli birlikte olmaya çalışıyorlardı. Birlikte antrenman yaptılar, görevlere birlikte gittiler, birlikte canavarlara karşı savaştılar. Xiao her zaman Aether'ın yanındaydı. Yanında dolaşmadığı zamanlar yüksek bir yere geçer Aether'ı pür dikkat seyredirdi.
Günler geçtikçe, ikili birbirine daha çok bağlandıkça Xiao'nun da korkuları artmaya başladı. İçinde sürekli o geçmeyen "ya Aether'a bir şey olursa?" korkusu vardı. Onu herkesden, her şeyden korumak istiyordu. O kadar korkuyordu ki sevdiği oğlana bir şey olacak diye. Ona bir şey olduğunu düşününce aklını yitirecek gibi oluyordu.
Her gece kabuslar görmeye başladı. Kabusundan uyandığında yanında Aether'ı görünce rahatlıyordu. Ama bu rahatlama çok kısa bir rahatlamaydı.
Aether Xiao'da bir şeyler olduğunu fark etti. Xiao'ya defalarca sorsa da sorusunun yanıtını alamadı. Xiao ona hiçbir şey anlatmıyordu.
Bir gün;
X: Aether? Yine mi göreve gidiyorsun?
A: Evet.
X: Bugünkü göreve gitmesen olmaz mı? İçimde kötü bir his var.
A: Ne? Merak etme normal bir görev işte. Hiçbir şey olmayacak
X: Ama Aeth-
A: Xiao artık peşimden de gelmeni istemiyorum. Kendini neden bu kadar yoruyorsun ki? Ortada hiçbir şey yok.
X: Üzgünüm ama bunu yapamam.
A: Xiao lütfen gelme. Hem kuralımız vardı. Zor bir duruma düşersem adını söyleyeceğim.Xiao ne kadar dirense de Aether onunla birlikte gitmemesi için Xiao'yu ikna etmeye calışmaya devam etti. Xiao ne kadar korksa da Aether'ı daha fazla üzmemek için pes etmeye karar verdi.
Aether kaldıkları yerden çıktı. Xiao inanılmaz korkuyordu. Peşinden gitmek istedi ama Aether'a söz verdi. "Bir şeyler yaşanmadan önce bana seslenecek zaten. Ben de hemen gideceğim ve ona yardım edeceğim. Hiçbir şey olmayacak." diyerek kendini rahatlatmaya çalışıyordu ama başaramıyordu.
Xiao uzun bir süre boyunca "gitsem mi, gitmesem mi?" diye kapıda dikilerek düşündü. Zamanın nasıl geçtiğini fark edemeden Aether gideli çok uzun zaman geçtiğini farketti. Peki neden Aether hâlâ dönmedi? Çoktan evde olması gerekiyordu...
SONUNDA YENİ BÖLÜM! Biraz saçma oluyor farkındayım ama maalesef aklıma hiçbir şey gelmedi. Umarım tutar ve umarım beğenirsiniz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakma Elimi / xiaother /
Romanceİlk yazdığım fic. Umarım tutar hiç sanmıyorum ama...