Xiao hiçbir şey düşünemiyordu. Eve gelmişlerdi. Aether'ı yatırıp yaralarına bakmaya başladı. Dokunmaya, öpmeye kıyamadığı sevgilisinin teninden kanlar akıyordu. Ne hissetmesi gerektiğini bilmiyordu. Üzüntü mü? Pişmanlık mı? Yoksa korku mu?
Xiao ilk defa ağlamak istedi. Çığlık atmak, yardım istemek, hüngür hüngür ağlamak istiyordu. Ama yapamıyordu. Sanki bir el ağzını kapamış nefes bile almasına izin vermiyordu.
Aether'ın yaralarını sardı, öptü kanayan yerlerini. İşi bitince Aether'ın yanına yattı. Sanki kalbini parçalıyorlarmış gibi bir acıyla onu izlemeye başladı. Yalvarıyordu. Aether iyileşsin, artık incinmesin, onu korumayı bir kez olsun başarabilsin diye yalvarıyordu. Ama kime veya neye yalvardığını bilmeden yalvarıyordu.
Canını acıtmamak için çok dikkatli bir şekilde Aether'a sarıldı. Üzüntüden midir yorgunluktan mıdır bilinmez uykuya daldı.
Bir süre sonra Aether uyandı. İnanılmaz bir acı çekiyordu. Sanki aynı anda yüzlerce bıçak saplanıyordu kendisine. Acıya dayanarak çığlık atmamayı başardı ama gözlerinden acının yaşları dökülüyordu. O anda kendisine sarılmakta olan Xiao'yu gördü.
Düşündü, neler olduğunu hatırlamaya çalıştı. Hatırladı. Xiao'nun onu uyardığını da hatırladı. Xiao'yu böyle bir üzüntü içine kendi elleriyle soktuğu için kendisinden nefret etti. Canı me kadar acıyorsa da sıkı sıkı sarıldı Xiao'ya. Onu bir daha hiç bırakmamak üzere sarıldı.
Xiao'nun uykusu normalde çok hafifti. Her zaman bir gözü açık uyurdu. Fakat Aether'ın yanında bir güç onu ele geçiriyor gibi hemen rahatlar ve uykuya dalardı.
Birinin onu sıktığı hissiyle korkarak uyandı. Ona bir şey yapılmasından korkmuyordu. Aether yanındaydı ve ona zarar verebilirlerdi. Bu Xiao'nun en büyük ve tek korkusuydu ve bunu daha yeni yaşamıştı.
Bir hışım uyandı ve kendisine Aether'ın sımsıkı sarıldığını farketti. Ne hissedeceğini anlamadı yine. Sevinmeli miydi? Mutlu olmalı mıydı?
Mutlu olursa yine alırlar mıydı mutluluğunu ellerinden?O kadar nadir bölüm atıyorum ki seri tutmuyor ÖŞÜAÇVĞÖSPAÜÖVÖĞAÜÖ🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakma Elimi / xiaother /
Romanceİlk yazdığım fic. Umarım tutar hiç sanmıyorum ama...