0.2

691 38 11
                                    

Sabah gözlerimi zar zor açmıştım. Dünden olsa gerek, ağladığım için gözlerim çok fazla şişmişti. Bakmasam bile tahmin ediyordum

Yataktan kalkıp banyoya girdim. Dün ki yaptığım hazırlığın ufak bir kırıntısı dahi kalmamıştı. Saçlarım darmadağın, yaptığım makyaj da yüzümün her bir bölümüne yayılmıştı.

Yüzümü suyla yıkadıktan sonra aklıma bugün okulun var olduğu geldi.

Nasıl gidecektim okula? Nasıl bakacaktım ki yüzüne? Ya herkese söylediyse ve dalga geçerlerse?

Aklımda ki soruları silip, dün çantamın içine koyduğum ve bir daha almadığım telefonu çıkardım.

Jennie' den bir sürü mesaj vardı. Tabi ya dün o sınıfta yokken çantamı alıp, haber vermeden okuldan çıkmıştım.

Merak etmiş olmalıydı.

Jendeuk: Chaeyoung, iyi misin?

Jendeuk: Senin için endişeleniyorum Chae, okuldan gitmişsin. Bana da haber vermedin.

Jendeuk: Chae neden mesajlarıma cevap vermiyorsun? Merak ediyorum seni.

                           İyiyim Jen, beni merak etme: Chae

Jendeuk: Ah, Chaeyoung seni ne kadar merak ettiğimi bilemezsin, nerelerdeydin. En son Jiminle konuşmaya gidiyordun. O birşey demedi sana dimi?!

                                                                                       :Chae
Sakin ol Jennie. Bu konuyu fazla konuşmak istemiyorum. Hem Jimin konusu da kapansın lütfen. 

Jendeuk: Peki, tamam. Sen ne zaman kendini iyi hissedersen anlatırsın olur mu bebeğim

Jendeuk: Eee okula ne zaman geliyorsun. Hem belki çıkışta birşeyler yaparız olmaz mı?

                                                                                   :Chae   Bugün okula gelmeyeceğim ama çıkışta yazarsan ******* cafe de buluşuruz,olur mu? 

Jendeuk: Tamamdır. Seni çıkışta ararım. Kendine dikkat et ve üzülme seni seviyorum

                                        Bende seni seviyorum: Chae

Şu hayatta bana iyi gelen şeylerden ilk'i annem ve ikincisi de Jen'dir. Bu okula geldiğimden beri hep yanımda , kendisi çok iyi dosttur.

Aşağı annemin yanına inmiştim. Kahvaltı yapıyordu.

Anne: Günay- Aaaa sen daha üstünü değiştirmedin mi. Çabuk git değiştir,okula geç kalacaksın.

Chae: Anne ben bugün kendimi pek iyi hissetmiyorum. Okula gitmeyeceğim

Annem sadece kafasını sallamakla yetindi. Açıkçası şaşırmıştım. Ama dün ki olanları onun da bildiğini varsayarsak itiraz etmemesi normaldi.

Dün onu da fazlasıyla korkutmuştum. İlk defa onun yanında bu denli bir kriz geçirmiştim,onu da iyi anlıyordum.

Chae: Anne kahvaltıdan sonra sıcak çikolata yapsam, film izlesek. Ne dersin

Anne: Kızım isterde ben hayır der miyim.ㅋㅋㅋ

Annem benim için fazlasıyla değerli birisi. Hayattaki tek değerlim. Babamı da seviyorum ancak onu ayda bir kere, bazen hiç görmüyordum. Onunla pek yakınlığım yoktu.

Kendisi Avustralya da bir şirkette çalışıyor. Annem de yanına gitmek istiyor ama benim burda kalmak istediğimi,eğitimimi burdan devam etmek istediğimi söyleyince de birşey demiyor.

ᴍʏ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ᴊɪʀᴏséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin