0.9

645 34 42
                                    

Daha fazla yanında duramazdım. Onu geride bırakıp lavabodan çıktım. Daha fazla bu saçmalığa dayanamayacaktım!!

4 sene önce ona aşkımı itiraf ettiğimde benimle olamayacağını söyleyip üstüne bir de bana hakaret etmişti!!

Şimdi ise gelmiş kokumun değişmediğini söylüyordu! Delirecektim, onun sayesinde cidden delirecektim.

Hızlı adımlarla arkama bakmadan masaya ilerledim. Bangtan'la bizim kızlar iyi anlaşmış olacak ki baya gülüşüp eğleniyorlardı.

Rm: Aaa, Chae daha iyi misin?

Chae: Şey, evet sanırsam daha iyiyim.

Bana gülümseyince bende aynı şekilde karşılık verdim. O sırada Jimin'de masaya gelip sandalyesine oturmuştu.

Suga: İyi olmana sevindim, Chae

Bunu duymamızı beklemiyor olacak ki, hemen kendini düzeltti.

Suga: Yani, sevindik demek istedim.

Masada birkaç kişi kıkırdamaya başlamıştı. Bende hafif tebessüm ettim

Suga: Yaaah! Neye gülüyorsunuz ki, yanlış anlaşılma oldu!

Bu dediğiyle daha çok gülmeye başlamıştım. Soğuk birisi gibi davransa da oldukça cana yakındı, hissetmiştim

O sırada bir şey oldu. Jimin'e baktığımda kıpkırmızı olduğunu görmüştüm. Suratında da sert bir ifade vardı.

Onu orada öylece bıraktığım için sinirlenmiş miydi? Yoksa,

𝑩𝒆𝒏𝒊 𝒌𝒊𝒔𝒌𝒂𝒏𝒎𝒊𝒔 𝒎𝒊𝒚𝒅𝒊?

Bir anlık beni Suga'dan kıskanma ihtimalini düşünmüştüm ancak sonradan düşündüğüm şeyin çok saçma olduğuna kanaat getirdim.

O benim neyim ki. Arkadaşım bile olmayan kişi niye beni kıskansın ki?

𝑼𝒔𝒕𝒖𝒏𝒆 𝒖𝒔𝒕𝒆𝒍𝒊𝒌 𝒃𝒖 𝒉𝒂𝒌𝒂𝒓𝒆𝒕 𝒆𝒕𝒕𝒊𝒈𝒊 𝒌𝒊𝒔𝒊𝒚𝒔𝒆

Saçmalık!!

Kesin onu orada tek başına bıraktığım için gururu kırıldı. Sonuçta alışık değildir bir kızın onu orada terk etmesine. Onu isteyen bir sürü kız var sonuçta, kim ister ki onu bırakmak?

Koyu bir sohbete başlamıştık. Hatta benim de neşem yerine gelmişti - Jimin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim -

Bende arada sırada konuşmaya dahil oluyordum. Tae' nin sorduğu soruyla dikkatler yine bana dönmüştü. Demin ki gibi yapmayıp iki kere sorduğu soruya bu sefer cevap vermiştim.

Tae: Demin şey diyordum Chae, sen ****** lisesindeydin dimi?

Chae: Evet, Taehyung. Bir sene orada okudum ancak bazı nedenlerden dolayı Avustralya'ya gittim

Tae: Voaah, çok değişmişsin Chae. Yani güzel anlamda. İlk gördüğümde seni tanıyamamıştım

Chae: İnsanlar zamanla değişir, Taehyung.

Bunu derken Jimin'e baktım.

Chae: 𝑩𝒆𝒏𝒅𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒏𝒔𝒂𝒏 𝒈𝒊𝒃𝒊 𝒛𝒂𝒎𝒂𝒏𝒍𝒂 𝒅𝒆𝒈𝒊𝒔𝒕𝒊𝒎.

Tae neyden bahsettiğimi kesin anlamıştı ki cümlemin sonunda Jimin'e bakmıştı.

Masada da garip bir sessizlik oluşmuştu. Onların Jimin'e eskiden aşık olduğumu bildiklerini kesin olarak anlamıştım. Sonuçta yakın arkadaşlardı. Anlatması gayet normaldi

ᴍʏ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ᴊɪʀᴏséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin