0.4

633 35 18
                                    

𝐵𝑖𝑟𝑘𝑎𝑐 𝑎𝑦 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎..

Arkadaşımla buluşmak için hazırlanıyordum. Buraya geldikten bir müddet sonra arkadaşlarım olmaya başlamıştı. Ve şimdi de dışarı çıkma kararı almıştık.

Telefonum komodinin üzerinde çalmaya başlayınca elimi aldım.

𝙆𝙚𝙙𝙮𝙟𝙚𝙣𝙣💗 𝙖𝙧𝙞𝙮𝙤𝙧...

Gülümseyerek telefonu açtım.

Jen: Hemen konuya giriyorum. Çok heyecanlıyım çünkü. SEÇMELER AÇIKLANMIŞ!

Chae: Neeee!!! Hemen söyle çabuk, çabuk.

Jen : Söylüyorum hazır mısın. SEÇİLMİŞİİİİİM!!

Chae: Jenjen, ne kadar mutlu olduğumu bilemezsin. Senin adına çok mutluyum bebeğim.

Jen: Sen bir de beni düşün, nasıl heyecanlıyım var ya

Jennie ile konuşmayı sürdürmüştük. Saate baktığımda geç kalıyordum. Jennie ile konuşmayı sonlandırıp aşağı annemlerin yanına indim.

Babamla birlikte sarılarak film izliyorlardı.

Baba: Kızım gel sende izle

Chae: Yok babacığım, ben arkadaşlarla dışarı çıkıyorum. Siz başbaşa izleyin

Babamla son bir kaç ayda baya yakınlaşmıştım. O da ailesini özlemiş olacak ki yanımızdan hiç ayrılmıyordu.

22 𝚘𝚌𝚊𝚔 2012

Yeni yıla gireli bir ay oluyordu. İlk defa yeni yılda arkadaşlarımla doya doya eğlenerek girmiştim.

Jennie YG Entertainment' de stajyer olarak çalışıyordu. Bir sene çok çabuk doluyordu.

Zaman akıp giderken onları özlemem de bı o kadar artıyor. Hatta bir ara Kore'ye gidecektim ancak geri Avustralya'ya dönmek istemeyeceğimden korkup gitmemiştim.

Jennie'ye ise annemin hasta olduğu için gelemediğim yalanını uydurmuştum. Her ne kadar kendimi suçlu gibi hissetsemde bunu kendim için yapıyordum.

Saate baktığımda 7.44 geçiyordu. Baya erken kalkmıştım. Bende oyalanmak için annemle babama kahvaltı hazırlamaya başladım.

İşimi bitirdikten sonra masaya göz gezdirdim eksik var mı diye.

Ben bakarken annemle babam  el ele içeri girdiler

Baba: Oooo, benim prensesim döktürmüş bakıyorum

Chae: Ahhahah, saol babacığım hadi oturun. Elimden geleni yapmaya çalıştım

Anne: Olsun annem eline sağlık

Chae: Afiyet olsuun

Kahvaltı yapmaya başladığımızda oda da kısa bir sessizlik oldu

Baba: Kızım Chaeyoung

Chae: Efendim baba

Baba: Geçen gün odanın önünden geçerken duydum da, kızımın sesinin çok güzel ve eşsiz olduğunu farkettim

Hatırlamaya çalıştım. Doğru ya geçen gün odamda canım sıkılıyor diye şarkı mırıldanıyordum

Baba: Haberlerde gördüğüm ve duyduğum kadarıyla YG Avustralya'da. Diyorum ki eğer sende istiyorsan seçmelere başvursan

Anne: Hayır ben kızımı hiçbir yere göndermem

Baba: Hayatım ne demiştik. Şuan yaşadığı hayata bizler karışamayız. İstediği meslek neyse ve hangisinde rahat ediyorsa onu seçmekte özgürdür. Anne ve babası olarak bize sadece onu destelemek kalır dimi, hayatım?

ᴍʏ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ᴊɪʀᴏséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin