הפאנפיק בפרקים הראשונים שלו מבוסס על 50 גוונים של אפור,הפאנפיק לא יהיה דומה לו,פשוט רק לקחתי השראה להיכרות שלהם.
תהנו!! אוהבת מלאXXX
"הארי קח את האוטו שלי" אמילי אמרה בקולה החלש מהחולי הזמני ששהתה בו,בזמן שאירגנתי את עצמי.
שמתי חולצה לבנה מכופתרת,מכנסי ג'ינס כחולים,ואת המגפיים החומים שלי,חשבתי לעצמי שבכל זאת צריך להיראות רשמי אם לא להיות כזה,ניסיתי לסדר את שיערי ברישול ופלטתי אנחת ייאוש.
"מצטערת שאני לא יכולה לבוא,אני לא מרגישה טוב כמו שראית,תודה שאתה מוכן לעשות את זה בשבילי." אמרה ולגמה מהתה שאחזה.
"זה בסדר אם,בשמחה." אמרתי בחיוך נחמד.
"יש לך את השאלות?"
"כן." אמרתי כשהייתי עסוק בלארגן את דף השאלות ועוד כמה דפים רנדומליים שחשבתי שיהיו נחוצים.
"אתה יודע איפה זה?"
"יש לי ג'י פי אס." השבתי.
"אוקיי,בהצלחה." היא אמרה,נשקתי לראשה ויצאתי מהדלת,נכנס לאוטו,מפעיל את החימום תוך כדי ששיפשפתי את ידיי בניסיון לחמם אותן. הדלקתי את הרדיו,מקווה שיהיו שירים נחמדים.
דיי קר כאן,זו תקופת החורף האפרורית שמלווה באופן תמידי בשמיים האפורים והמעוננים והגשם הבלתי פוסק,הודתי לאל שלא ירד גשם באותו הרגע-כי כנראה הייתי מגיע סחוט לראיון.
"סיאטל - 150 קילומטר." שמעתי את הג'י פי אס אומר ונסעתי לכיוון שהוא הורה לי לנסוע,נהנה מהנוף היערי בדרך עם המון העצים. זו הייתה נסיעה ארוכה ודיי מתישה,רק הנוף הסיח את דעתי מהעובדה שהייתי צריך לשבת כמעט שעתיים על כיסא.
לאחר הנסיעה הארוכה בסופו של דבר הגעתי,יצאתי ברשלנות מהמכונית הקטנה שלי,אני באמת צריך להחליף אותה.
'משרדי טומלינסון' ראיתי שרשום על בניינים גבוהים שנראו יוקרתיים מבעד לחלון.
יצאתי מהמכונית והסתכלתי על הבניינים הגבוהים שנמצאים מולי,בחנתי אותם לכמה שניות ונכנסתי.נכנסתי לבניינים, לוחץ על הקומה השנייה של הבניין,לפי מה שאמילי אמרה לי,המשרדים כאן ענקיים,זה גרם לי להרהר בכמות העובדים שיש כאן,בטח מאות.
כשנפתחה המעלית,יצאתי ממנה וראיתי הרבה נשים לבושות בחצאית שחורה וחולצה מכופתרת עם נעלי עקב."אמילי סטון?" שמעתי אחת מהן קוראת אליי.
"ממ,לא,אני הארי,אני מחליף את אמילי
בראיון של מר טומלינסון."היא הנהנה.
"אני אלווה אותך לחדר של מר טומלינסון." היא אמרה בנחמדות וליוותה אותי.היא הובילה אותי אל דלת חומה וגדולה שניחשתי שרק לפי גודל הדלת שחדר שנמצא מאחוריה גדול מאוד.
YOU ARE READING
Washington square - Larry stylinson
Fanfiction"אי אפשר להבין איך ביום בהיר אחד אנחנו פוגשים אדם שמשנה את כל נתיב החיים שלנו. אי אפשר להבין למה דווקא האדם המסוים הזה גורם לגוף שלנו להתמכר אליו בתשוקה בלתי מוסברת, וללב שלנו לפרפר בחוסר אונים בתוך החזה שלנו." הפאנפיק מכיל: •קטעי מין. #1 בפאנפיקשנס...