פרק 13

1.1K 99 11
                                    

"הארי,אתה שיכור."

'אז מה גם אם לא הייתי שיכור הייתי רוצה שתנשק אותי." אמרתי מצחקק,לא שלטתי על מה שיוצא לי מהפה-פשוט אמרתי מה שעלה בדעתי.

"הארי אני לא אנצל אותך כשאתה שיכור ולא יודע מה אתה עושה." הוא אמר והשתחרר מאחיזתי,עובר משכיבה לישיבה על המיטה.

"אבל אני יודע מה אני עושה." אמרתי בקול מתבכיין.

"אתה לא." הוא השיב.

היה שקט לכמה שניות.

"לואי תישאר לישון איתי." אמרתי בפשטות.

"מ-מה?" הוא אמר כלא מבין.

"תישאר לישון איתי,אמילי כנראה לא תחזור הלילה ואני לא רוצה להישאר לבד.חוץ מזה יותר כיף לישון בשניים." רטנתי בטון בכייני ומשכנע.

"הארי זה לא רעיון טוב." הוא אמר.

"נו לואי נו לואי" המשכתי עם הטון הבכייני כשניערתי את ידו.

"בסדר רק תפסיק להתבכיין." הוא אמר ונשכב בצד השני של המיטה שלי.

"רגע לואי." עצרתי אותו.

"מה?" הוא אמר כשהסתכל עליי.

"הבגדים שלי מסריחים מאלכוהול וסיגריות,אני צריך להחליף אותם." אמרתי,קם מהמיטה לכיוון הארון אבל הסחרחורת תקפה אותי ומעדתי מעידה קטנה על המיטה.

"לא הייתי צריך לשתות כל כך הרבה." אמרתי עם חיוך מובך.

"אני אעזור לך.איפה יש בגדים?" הוא אמר,מסתכל על הארון שניצב מול המיטה.

"בדלת הימנית של הארון,בקומה הראשונה חולצות,תיקח את החולצה הלבנה מהערימה הראשונה."
"ובקומה השנייה מכנסיים,תביא את האפור הזה" הדרכתי אותו והצבעתי על המכנס.

"לעזור לך להתלבש?" הוא שאל עם הבגדים בידיו.

"אני חושש שכן."

הוא התיישב לידי על המיטה,קרוב אליי.מוריד לי את החולצה ומושיט לי את החולצה הנקייה,לבשתי אותה תוך שבחן אותי.

"בוא אני אעזור לך לקום כדי שתשים מכנסיים." הוא אמר וייצב אותי כשקמתי.

הורדתי את המכנסיים שלי וזרקתי אותם לפינה בחדר,שם את המכנסיים שהוא הושיט לי במהירות וחוזר לשכב במיטה.

"כואב לי הראש" אמרתי כששמתי את ידי על ראשי.

"איפה יש לכם פה כדורים או משהו?" הוא שאל.

"בארון באמבטיה,פה,החדר הראשון במסדרון." אמרתי והצבעתי על הכיוון של המסדרון.

זה החמיא לי שהוא עזר לי,זה היה באמת נחמד מצידו שעשה מה שביקשתי ממנו והיה אכפתי,לא רציתי שזה יגמר.

הוא יצא מהחדר לכיוון חדר האמבטיה ואחרי כמה דקות חזר עם כדור וכוס מים.

"קח" הוא אמר והושיט את הכדור והכוס.שתיתי, מלמלתי "תודה" והנחתי את הכוס בשידה ליד המיטה.

"נלך לישון?" הוא אמר והתקדם לכיוון המיטה,לא לפני שהוא מכבה את האור.

שכבנו אחד מול השני,הסתכלתי לו בעיניים הכחולות שנצצו עם האור שנכנס דרך החלון בחדר שלי.

"אני אוהב את העיניים שלך." אמרתי עם חיוך קטן.

"זה מסתדר עם כך שאני אוהב את השפתיים שלך." הוא אמר,נוגע לי בלחי ומלטף אותה.

היינו קרובים,הרגשתי את הנשימות שלו על שלי,והאפים שלנו כמעט נגעו אחד בשני.

"לואי,למה אנחנו לא יכולים להיות ביחד?"

"אני לא רוצה לפגוע בך הארי.אתה מדהים ואני לא בן אדם טוב." הוא אמר והשפיל את ראשו.

"למה אתה אומר את זה?"

"זה לא משנה הארי","היה לי מאוד כיף איתך גם,אבל אני פוגע במי שאני אוהב. זאת אחת הסיבות למה אין לי חבר או חברה באופן קבוע." הוא אמר והרגשתי עצוב,אני מחבב את לואי.

"אני יכול להגיד לך משהו?" אמרתי נבוך.

"מה?"

"אני מחבב אותך לואי.ואני בטוח שאתה לא כזה נורא כמו שאתה מתאר.הוכחת לי אחרת ממה שאתה אומר כשיצאנו והיום." אמרתי,בטוח שהסמקתי,לפחות קצת.

"הארי,לא כדאי לך להכיר אותי באמת." הוא אמר ולפני שהספקתי להחזיר תשובה הוא אמר "בוא נלך לישון."

ואחרי כמה דקות,נרדמתי.

Washington square - Larry stylinsonWhere stories live. Discover now