10

520 32 150
                                    

"Günaydın bro. Dün Zeyno ile randevun iyi miydi bari?"

Evet, okula geldiğim andan itibaren trip yemeye başlamıştım. Cemre okul kapısında bana kötü kötü bakıp gitmişti. Koridorda karşılaştığım Hazal'a selam vermiştim ama beni görmezden gelmişti. Şimdi de Ege bana soğuk yapıyordu. Cidden çok garipler. Yani onları ekip Zeyno'nun yanına gitmem biraz ayıp olmuş olabilir ama onlar da abartı tepki vermiyorlar mı?

"Randevuya çıkmadık ki. Aramızda konuşmamız gereken bir mesele vardı, onu konuştuk. Acil olmasa ekmezdim sizi."

"Benden yana sorun yok da Hazal'ın gönlünü alman gerekecek. Senin gelmeyeceğini söylesek de evlere dağılana kadar senin gelmeni bekledi kız."

"Sadece Hazal değil Cemre de kırılmış sanırım bana. Sabah çok kötü bakıyordu bana."

"Sen Hazal'ın gönlünü al, Cemre'ye de kendini affettirmiş olursun zaten. Cemre sana Hazal'ı kırdın diye sinirli."

Hazal'a gerçekten çok değer veriyorlar galiba. Hazal'ın gerçekten de çok iyi dostları var. Onu seven, ona değer veren kişilere sahip. Arap ve Vefa'nın yaptıkları aklıma geliyor, istemsizce Hazal'a özeniyorum. Umarım benim de onun arkadaşları gibi dostlarım olur.

"Çağrı benim sana tavsiyem Hazal'ın gönlünü alman. Aranı düzelt onunla. Git yanına, özür dile kızdan. O seni hemen affeder zaten."

Ege'nin dediklerinden sonra Hazal'ı arayıp yanına gitmiştim. Kantindeki boş masalardan birine geçmiş kahve içiyordu. Ben de kantinden kahve ve ikimize birer çikolata alıp onun yanına gittim.

"Kahvenin yanına çikolata güzel gider diye düşündüm."

Hazal sesimi duyduğu gibi bana dönmüştü. Beni beklemiyormuş gibi bir hali vardı. Fakat şaşkınlığı yerini geniş bir gülümsemeye bırakmıştı. Yanındaki boş sandalyeyi oturmam için çekmişti. Ben de sandalyeye oturup ona aldığım çikolatayı uzattım.

"En sevdiğim çikolata... Nerden bildin bu çikolatayı sevdiğimi?"

"Kendi damak zevkime güvenerek almıştım aslında. Beğenmene sevindim."

Ege haklıydı. Sadece bir çikolata ile bütün kırgınlığı gitmiş gibiydi. Hazal sanırım küçücük şeylerden bile mutlu olan biri.

"Ben dün sizi ektiğim için özür dilerim. Son dakika bir işim çıktığı için gelemedim. Yoksa sizinle gelmeyi gerçekten çok isterdim."

"Sorun değil. Çoktan affettim ki ben seni. Hem bir sonrakine sen de gelirsin."

"Evet, mesela bugünküne kesinlikle geleceğim."

"Bugün mü? Cemre bana bugün dışarı çıkacağız diye birşey demedi. Bugün bir yere mi gidiyoruz?"

"Sana söylememesi normal çünkü daha haberleri yok. İlk sana söyledim. Bugün beraber sinemaya gidelim mi?"

Hazal sanki doğduğu günden beri bunu bekliyormuş gibi hemencecik kabul etti. O kabul edince diğerlerine de mesaj attım ve onlar da geleceklerini söylediler. Şimdi geriye hangi filme gideceğimizi seçmek kalmıştı ama onu Hazal çoktan halletmişti.

Hazal ile beraber sınıfa gittiğimizde Ege ve Berk arka sırada bize bakıp sırıtmakla meşgulken Cemre koşa koşa yanımıza gelmişti. Sonrasında Hazal'ın koluna girip beraber aşağıya inmişlerdi. Cemre bu sefer bana seri katil gibi bakmamıştı. Ege yine haklı çıkmıştı. Hazal'ın gönlünü alınca otomatik olarak Cemre'yle de aram düzeliyordu.

...

Birkaç ders sonra nihayet son tenefüse girmiştik. Berk lavaboya girmiş, Ege ise kantine kızların yanına inmişti. Ben de kapının önünde Berk'i bekliyordum. O sırada içeriden bazı sesler gelmeye başladı. Daha dikkatli dinleyince Arap ve Vefa'nın Berk ile tartıştığını duydum.

"Çağrı'yı kopardın bizden! Daha ne yapacaksın ki sen bize?! Kardeşimiz ile aramızı bozdun sen!"

"Çağrı o ses kaydının aslında senin kurguladığın bir oyun olduğunu öğrenince sizinle arkadaşlık kurmaya devam edecek mi sanıyorsun?!"

"Çağrı hiçbir şey öğrenmeyecek! Eğer ona gerçeği söylemeye kalkışırsanız ben de Arap'ın hırsızlık yaptığı videoyu okul grubuna atarım!"

...

Hazal hakkında düşünceleriniz neler?

Cemre niye Çağrı'ya sadece Hazal'ı mutlu ettiğinde iyi davranıyor?

Ege sizce Çağrı'ya gerçekten iyi bir dost olabilir mi?

Berk neden Çağrı'nın tozluyakalılar ile arasını bozdu?

Berk'ten böyle birşey bekliyor muydunuz?

Arap'ın hırsız olduğuna inanıyor musunuz?

Çağrı'nın Hazal'ı sinemaya davet etmesi sizce iyi mi yoksa kötü mü oldu?

Hazal sizce neden Çağrı'ya böyle davranıyor?

Niye Hazal ve diğerleri Çağrı'nın Zeyno ile buluşmasına bu kadar sinirlendi?

Sınır
140 okunma
22 oy
180 yorum

Yeni bölümde görüşürüz!

Amour EmpruntéHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin