Bugün okuldaki hoparlörlerden kimin açtığı bilinmeyen bir ses kaydı dinledik. Evet, dinledik. Bütün okul, ben, koşarak yanıma gelip benden defalarca kez özür dileyen Vefa ve Sinan, uzaktan olayları izlemekle yetinen Zeynep ve Ali...
Hâlâ aklımdan çıkaramıyorum o ses kaydını.
"Çağrı bir zavallı. Kendi annesi bile ondan tiksiniyor."
"Bu eziklikle nasıl yaşayabiliyor? Ben olsam kendimden utanır ve bir daha okula adımımı dahi atmazdım."
"Sakat Çağrı'ya bazen acıyorum. Hayatını bir zavallı olarak sürdürmek zor olmalı."
Vefa ve Arap'ın benim hakkımda böyle konuşmuş olmalarına hâlâ inanamıyorum. Hepsi korkunç bir kabus gibi geliyor.
"Ç-çağrı bizi dinler mis-"
"Neden bana bunu yaptınız? Hiç utanmadınız mi bana destek oluyormuş gibi gözüküp arkamdan konuşmaya?"
"Ne desen haklısın kardeşim. Ama gerçekten düşündüğün gibi olmadı."
"Bana sakın kardeşim deme! Siz o hakkı az önce kaybettiniz!"
Daha fazla gözyaşlarımı tutamayacağımı anlayınca Sinan ile Vefa'nın dediklerini dinlemeden lavaboya gittim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra daha fazla okulda kalmak istemediğim için müdürün odasına gidip izin alacaktım ki koridorda koşuşturan Zeyno ile çarpıştım. Hayret, bu sefer yanında Ali yoktu.
"Çağrı iyi misin? Çok endişelendik senin için."
"İki gün sonra da senin Ali'yle birlikte benim arkamdan konuştuğun ses kayıtlarını dinleyeceğiz galiba."
Zeyno bu dediğime her ne kadar belli etmemeye çalışsa da çok bozulmuştu. Sonrasında onu kırdığım için çok pişman olmuş olsam da o an bunu düşünecek durumda değildim.
"Keşke Vefa ile Arap'ı dinleseydin. Belki geçerli bir sebepleri vardır?"
"Bir insan hakkında gerçekleri bildikleri halde bu şekilde konuşmalarının nasıl geçerli bir açıklaması olabilir Zeynep?!"
"Sakinleştikten sonra konuşu-"
Zeyno'yu orada bırakıp spor odasında olduğunu tahmin ettiğim babamın yanına gitmiştim. Eğer biraz daha orada kalsaydım bütün öfkemi ondan çıkaracaktım ve aramız iyice bozulacaktı.
Ben bu yaşananların üstüne bir de Zeyno'yu kaybetmeyi kaldıramam.
...
Babam beni okuldan almış ve arabada sorguya çekmişti. Ona Vefa ve Sinan ile büyük bir kavga ettiğimizi söylemiş ve bu konuyu konuşmak istemediğimi belirterek konuyu kapatmıştım. Ama yine de babam bunu bir şekilde öğrenecek, bundan eminim.
Moralim bozuk olduğunda genelde babam ile sahile gider ve uzun yürüyüşler yaparız. Bu yürüyüşlerde bazen saatlerce konuşur bazen de hiç konuşmayız. Fakat her iki durumda da babamla olan yürüyüşlerimiz bana hep iyi gelir.
Vefa ve Arap'ın bunu neden yaptığını anlamaya çalıştım saatlerce. Aslında cevabı başından beri biliyorum. Beni gerçekten arkadaşları olarak görmüyorlardı. Fakat kabullenememiştim işte kardeşim olarak saydığım insanların benden nefret ettiğini. Aslına bakarsan hâlâ bunu yediremiyorum kendime. Düşündükçe kendimi salak yerine konmuş gibi hissediyorum.
Babamla beraber koşudan sonra ödül olarak bir pastanede tatlı yedikten sonra eve geri döndük. Babam yemekten sonra bana sıkıca sarılmış ve istediğim zaman onunla konuşabileceğimi bir kez daha hatırlatmıştı. Böyle bir babaya sahip olduğum için bir kez daha şanslı saydım kendimi.
Telefonumu elime aldığımda Vefa ve Sinan'ın beni defalarca kez aradığını gördüm. Ali birkaç mesaj atmakla yetinmiş, Zeyno ise onlarca mesaj atmıştı.
Zeyno beni merak edip bunca mesaj attığına göre aramız düşündüğüm kadar da kötü değil demektir, değil mi?
Zeyno'm🌺: Çağrı defalarca aradım ama açmadın
Zeyno'm🌺: En yakın zamanda bana yaz tamam mı?
Zeyno'm🌺: Merakta bırakma beni
Zeyno'm🌺: Haber bekliyorum senden
Siz: Dışarıdaydım da yeni gördüm mesajlarını
Zeyno'm🌺: Sorun değil :)
Zeyno'm🌺: Daha iyi misin?
Zeyno'm🌺: Yarın okula gelirsen konuşuruz
Siz: Yarın okula gelmeyeceğim sanırım
Siz: İkisinin de yüzünü görmek istemiyorum
Zeyno'm🌺: O zaman yarın okul çıkışı sana ziyarete geliyorum?
Siz: Geliyoruz diyecektin sanırım. Ali olmadan biryerlere gidemiyorsun çünkü de 😒
Zeyno'm🌺: Onunla gelecektim ama o olmadan gelsem daha iyi olacak sanırım. Şu sıralar Ali ile aranız bozuk gibi
Zeyno'm🌺: Yarın geldiğimde bana Ali'yle aranızın neden bozulduğunu anlatacaksın yoksa gitmeemmm
Siz: Ya ben sırf sen gitme diye hiçbir şey anlatmazsam?
...
Selam!
Böyle bir bölüm bekliyor muydunuz?
Vefa ve Sinan sizce neden böyle konuştular?
Bu ses kaydını bütün okula dinleten veya dinleyenler kim?
Çağrı, Zeyno'ya dediklerinde haklı mı?
Sınır
100 okunma
18 oy
90 yorumGörüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour Emprunté
FanficÇağrı'nın hayatını değiştiren kız, onun hayatı olmuştu. 04.02.2023 #zeyçağ🥉 19.01.2023 #cağrıkoçak🥈 08.01.2023 #çağrıkoçak🥉 13.12.2022 #almav🥉 02.12.2022 #zeynosarı🥈 26.11.2022 #mavi🥉 23.11.2022 #egeşimşek🥈 23.11.2022 #berkyağızoğlu🥈 19.11.2...