Zeyno'ya hislerimi açıkladığım günün üstünden bir hafta geçti. Onun kalbini biraz -baya- kırmış ve onun hislerine güvenmediğim için iki gün boyunca yüzüme bile bakmadı. Fakat sonrasında geçmişi geride bırakıp yeni bir başlangıç yapmanın daha doğru olduğunu düşündüğü için beni affetti.
Şuan ne yapıyorsun diye sorarsanız onu kaybettiğimi düşünerek geçirdiğim günlerin acısını çıkarıyorum.
Ali ile kendi aramızda barış imzaladık. Çok yakında üvey de olsa kardeş olacağımız için geçmişte yaşananları bir kenara bırakıp önümüze bakmaya karar verdik.
Zeyno ve Ali'nin arası arkadaş grubunun dağılmadan önceki hali gibi değil elbette. Eskisi gibi samimi değiller. Birbirlerinden nefret etmeseler bile Zeyno ona karşı hâla soğuk davranıyor, Ali ise ona uyuyor. Vefa, Arap ve ben ise en azından kavga etmedikleri için şükrediyoruz.
Berk ve tayfası ile olan sözde arkadaşlık planım hâla devam ediyor. Gizlice bizimkiler ile görüşüp hemencecik Berk'in yanına geri dönüyorum. Ne kadar dibinde olursam açığını yakalamak o kadar kolay olur.
Bana kendimi bir çöp gibi hissettirmenin bedelini ağır ödeyecek.
Birşey öğrendiğimi belli etmemek için artık onlardan nefret etsem de hiçbir şey olmamış gibi davranıyorum. Çok iğrenç hissettirse de Berk'ten intikamımı almak için buna değer.
Hazal hâla benimle samimi olmaya çalışıyor. Cemre, Berk ve Ege ise Hazal ile beni yakınlaştırmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Hazal başta sadece fazla cana yakın biri gibi gözükse de aslında başka insanlara hiç böyle davranmadığını farkettim. İşte o zaman aklıma Hazal'ın benden hoşlanıyor olabileceği geldi. Umarım yanılıyorumdur.
Bu arkadaş grubunda takıla takıla hepsinin benden, başkalarından ve en önemlisi birbirlerinden sakladıkları sırlar olduğunu farkettim. Dikkatli inceleyince hepsinin garip davranışları olduğunu gördüm. Ama artık sır saklamak konusunda o kadar uzmanlaşmışlar ki bunları anlamak için ajan gibi onları izlemek gerekiyor. Ve evet, ben şu sıralar aynen bunu yapıyorum.
Mesela Ege dışarıdan çok sert biri gibi dursa da aslında çok duygusal biri. Sadece bunu belli etmeyi sevmiyor. Mesela Berk ona birşey dediğinde çok kolay kırılabiliyor. Berk'in ve diğerlerinin yanında hiçbir şey yokmuş gibi davranıyor ama bazen arka bahçeye gidip ağladığını görüyorum. Arada içine atmaktan yorulup Berk'in haberi bile olmayan kırgınlığını bana anlatıyor.
Onların arasında gerçekten iyi biri olduğuna inandığım tek kişi Ege. Umarım onu yanlış tanımamışımdır.
Cemre'nin normal bir psikolojiye sahip olduğunu sanmıyorum. Bazen Berk ile kavga ettiklerinde onun bileğini morartacak gibi sıkıyor. Birkaç kez Berk'in moraran kolunu saklamak için fondöten kullandığını gördüm. Sadece bu da değil! Cemre bundan birkaç gün öncesinde annesini öldürmeye çalışmış! Babası eve geldiğinde Cemre'yi zar zor sakinleştirip acili aramış da kadın öylelikle kurtulmuş. Yani annesine bunu yapan biri iyi bir psikolojiye sahip olamaz.
Hazal ise her ne kadar bana karşı çok sevecen davransa da başkalarına zorbalık yapıyor. İki gün önce alt sınıflardan bir kızın parasını zorla aldığına şahit oldum.
O an Hazal'a haddini bildirmeyi çok isterdim ama eğer bunu yaparsam Hazal benim bunu gördüğümü Berk'e söyler ve beni susturmak ve daha fazlasını öğrenmemem için yanlarından uzaklaştırırlar. O yüzden Hazal'a haddini bildirmek yerine bu olayı videoya çektim. İleride bunu müdüre izlettiğimde yüzünün alacağı ifadeyi merak ediyorum doğrusu.
Bunların arasında en çok dikkat ettiğim ama hakkında en az şey bildiğim kişi Berk. Bana asıl Berk'in ifşası gerekirken elimde onun hakkında hiçbir şey yok. Elbet bir gün senin de bir sırrını öğreneceğim Berk, bekle ve gör.
Berk soğuk biri. Özgüvenli ve kesinlikle babasının parasına güvenerek yaşayan biri. Bir de bana bunları yaşatacak kadar vicdansız, şeytan ve son derece dikkatli biri. Ama bu onun dikkatinin dağılmayacağı anlamına gelmiyor.
Şu sıralar herşey yolunda gidiyor. Babam ve Derya Teyze yakında evlenecek. Ben Ali ile kardeş olacağım ve sanırım yeni bir eve taşınacağız. Zeyno ile de herşey hayalimdekindem bile daha güzel gidiyor. Arkadaşlarım ile de aram gayet iyi. Ve ben çok uzun bir zamandan sonra mutluyum.
Yarın babam ve Derya Teyze düğün için hazırlıklara başlayacaklar. Ali ve ben de yanlarında kös kös otururuz herhalde. O yüzden biraz canım sıkkın. Tek dileğim alışverişin 8 saatin altında sürmesi.
Ben yarın alışverişin kısa sürmesi için dua ederken bir mesaj geldi.
Berk: Çağrı yarın kızlarla beraber kafeye gideceğiz. Sen benim eve gel, beraber geçeriz kafeye.
Berk: Bu arada geleceksin dimi?
Siz: Ayıp ettin bro her zaman ;)
...
Merhaba!
Yine bir zaman atlaması yaşadık :)
Çağrı akıllanmış mı yoksa bana mı öyle geliyor?
Cemre yine bildiğiniz gibi
Hazal zorba çıktı arkadaşlarr 😔
Ege sizce cidden Çağrı'nın tanıdığı gibi biri mi yoksa Ceyo ters köşe yapar mı?
Ali ve Çağrı'yı kardeş olarak görmek >>>>
Yakında Berk'i de tanır mıyız??
Zeyno ve Çağrı'yı resmi olarak sevgili ilan ettik!!! 🥳🎉
Sizce Zeyno, Hazal'ın sürekli Çağrı'yla uğraşmasına sinir oluyor mudur?
DerÖn'e dizidekinden daha güzel bir hikaye yazacağıma emin olabilirsiniz
Çağrı'nın intikamını almasını büyük bir heyecanla bekliyorum
Ali sizce dersini almış mıdır?
Sınır
90 okunma
15 oyGörüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour Emprunté
Fiksi PenggemarÇağrı'nın hayatını değiştiren kız, onun hayatı olmuştu. 04.02.2023 #zeyçağ🥉 19.01.2023 #cağrıkoçak🥈 08.01.2023 #çağrıkoçak🥉 13.12.2022 #almav🥉 02.12.2022 #zeynosarı🥈 26.11.2022 #mavi🥉 23.11.2022 #egeşimşek🥈 23.11.2022 #berkyağızoğlu🥈 19.11.2...