"Vefa ve Sinan'dan bunu hiç beklemezdim. Öz kardeşim olarak saydığım insanların benden nefret ettiğini kabullenmek çok zor."
Zeyno dediği okul çıkışı bize geldi. Uzun zaman sonra Zeyno ile tek başına konuşma şansım oldu. Genelde yanında Ali olduğundan doğru düzgün selam bile veremiyordum ona.
Zeyno her geldiğinde beraber yediğimiz kavunlu dondurmadan koymuştum ikimize. Babam okulun futbol ekibinin antrenmanlarına gittiği için evde değildi.
Dondurmalarımızı kaşıklarken bir yandan da dünkü olayı konuştuk. Daha doğrusu ben Zeyno'ya içimi döktüm, o da beni dinledi. Zeyno'ya içimi açmak beni bi' nebze de olsa rahatlattı. En azından beni anlayan, dinleyen bir dostum vardı hâlâ.
"Bence bunu yapmalarının sebebi senden nefret etmeleri değil. Senden nefret ettiklerine inanmıyorum. İkisi de seni kardeşi olarak görüyor. Bunun arkasında farklı bir sebep yatıyor olabilir."
Evet, Zeyno geldiğinden beri bunu söylüyordu. O, Vefa ve Sinan'ın bunu yapmalarının sebebinin farklı olduğunu söylüyordu. Ama bence sadece Vefa ve Sinan'ın benden tiksindiğini kabullenmek istemediği için söylüyordu bunu. Biliyordu çünkü benim onlardan başka kimsem olmadığını.
"Neden yapsınlar ki bunu Zeyno? Beni gerçekten de seviyorlarsa neden bunu yapsınlar?"
Zeyno aynı konuyu defalarca kez anlatan hoca gibi derin bir iç çekip o sinirli bakışlarını bana yollamıştı. Beni dövecek gibi bakıyordu.
"Geçen gün Ali bana Vefa ve Arap'ın senin yüzünden kavga ettiğini söyledi. Ve ardından Arap ve Sinan'ın senin hakkında konuştukları ses kaydını dinledik. Sence bu tesadüf mü Çağrı?"
Zeyno'nun dedikleri karşısında dilim tutulmuştu adeta. Neye şaşıracağımı şaşırmıştım resmen! Ali'nin herşeyi bilmesine mi? Zeyno'nun bunu bildiği halde bana anlatmamasına mı? Vefa ve Arap'ın benim yüzümden kavga etmesine mi?
"Vefa ve Arap'ın konuşmasının ses kaydına alınması ve üstüne okulun hoparlöründen paylaşılması, ondan öncesinde de Vefa ve Arap'ın senin hakkında olduğunu bildiğimiz bir olaydan dolayı birbirlerini suçlamaları tesadüf olamaz Çağrı!"
Zeyno'nun dediklerinden sonra ben de bu olayların arka arkaya yaşanmasının normal olmadığını düşünmeye başladım. Bu kadarı gerçekten de tesadüf olamazdı.
"Arap ve Vefa, belki de bu konuşmanın ses kaydına alındığını biliyordu ve bunu senin öğrenmenden korktukları için kavga etmiştir?"
Zeyno'nun dedikleri kulağa çok mantıklı geliyordu. Düşündüğü doğru olabilirdi. Peki kim bunu ses kaydına almıştı? Neden bunu yaptı? Neden bunu bütün okula dinletti?
"Çağrı, Vefa ve Arap bence bunu zorunda kaldıkları için yapmış olabilirler."
"Nasıl yani?"
"Vefa ve Arap eğer ses kaydını dinlemenden korktukları için kavga ettiyse ses kaydının alındığını ve bunu yapan kişinin sana bunu dinleteceğini biliyorlardır. Belki de ses kaydını alan kişi onları bunu yapmaya mecbur bıraktı? Belki onları tehtid ederek bunları söyletti? Eğer seni gerçekten sevmiyor olsalardı senin onları affetmen için bu kadar çabalarlar mıydı?"
Dediklerini dinledikçe daha da mantıklı geliyordu. Dediği şeyler yaşananlar birbirleri ile bağlantılıydı. Ve bütün yaşananları, Vefa ve Arap'ın davranışlarını açıklıyordu. Haklı olabilirdi.
"Haklı olabilirsin Zeyno. Peki bu ses kaydını paylaşanı nasıl bulacağız?"
"Benim bir fikrim va-"
Zeyno'nun konuşması kapının çalması ile bölünmüştü. Babamın gelmesine daha çok vardı. Misafir de beklemiyordum. Kim gelmiş olabilir ki?
Kapının ısrarla çalınması ve kapıdaki kişinin kapıya vurmaya -tekmelemeye- başlaması ile daha fazla dayanamayıp kapıyı açmaya gittim. Zeyno da kapıdakinin kim olduğunu merak edip arkamdan gelmişti.
Kapıyı açtığımda hiç beklemediğim biri ile karşılaştım.
"Ali?"
...
Merhaba!
Sherlock Zeyno gibi sevgiliniz olmayacaksa neden yaşıyorsunuz ki?
Sizce Zeyno'nun tahmini doğru mu?
Ses kaydını alan ve bununla da kalmayıp bütün okula dinleten kim?
Bunu yapanın ya da yapanların amacı ne?
Ali'nin Çağrı'nın evine gelme sebebi ne?
Zeyno ve Çağrı'nın dondurma sevdası peki... 🍨💞
Sınır
100 okunma
18 oy
100 yorumGörüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour Emprunté
FanficÇağrı'nın hayatını değiştiren kız, onun hayatı olmuştu. 04.02.2023 #zeyçağ🥉 19.01.2023 #cağrıkoçak🥈 08.01.2023 #çağrıkoçak🥉 13.12.2022 #almav🥉 02.12.2022 #zeynosarı🥈 26.11.2022 #mavi🥉 23.11.2022 #egeşimşek🥈 23.11.2022 #berkyağızoğlu🥈 19.11.2...