14

334 26 3
                                    

Babama beni Zeyno'nun evine bırakmasını söylediğimde o da benimle beraber hazırlanmıştı. Beni Zeyno'nun evine bırakıp Derya Teyze'ye gidecekmiş. Düğün için tarih almaya gideceklermiş.

Önceden üzülsem de babam o kadını gerçekten seviyordu ve onunla beraber çok mutluydu. Babam gerçekten mutlu olacaksa ben de bu evlilikten memnun olurum. İşin sonunda Ali ile aynı evde yaşayıp "kardeş" olmak olsa bile.

Zeyno kapıyı açtığında burnuma mis gibi kokular gelmişti. Zeyno'ya yapmasına gerek olmadığını söylediğim halde patatesli börek yapmıştı anlaşılan. İçten içe beni önemsemesi hoşuma gidiyor tabii...

"Çağdaş, hoşgeldin oğlum! Gel de Zeyno'nun elleriyle yaptığı böreğin tadına bak. Parmaklarını yiyeceksin!"

Ve kapıdan girer girmez kendimi yemek masasında tabağıma börek doldururken bulmuştum. Zeyno benim için patatesli börek yapmış, üstüne Arap'a canı çekmiş diye kıymalı börek yapmış.

Zeyno'm yaptı diye demiyorum ama hepsi birbirinden güzel olmuş.

Ben Kader Abla ve Zeyno'ya övgüler yağdırırken Arap gelmişti. Kıymalı böreği görür görmez Zeyno'ya sarılmıştı. Bu ortamı cidden özlemişim.

"Aman kara belam bana kıyamayıp börek mi yapmış! Cansın sen can! Vallaha bak çok seviyom lan ben seni!"

"Yufka artmıştı, ben de hazır elim deymişken onu da yapayım dedim. Sana özel birşey değil yani."

Tam o sırada Kader Abla arkadan seslendi.

"Yalan söylüyor oğlum! Yufka bitince senin canın çekti diye iki mahalle alttaki yufkacıya gidip aldığı yufkayla yaptı kıymalı böreği!"

...

Arap ve Zeyno ile beraber börekleri üçer beşer mideye indirdikten sonra yediklerimizi yakma bahanesi ile evden çıkıp mahalledeki parka gitmiştik. Parka geldiğimizde yorgunluktan kendimizi banklardan birine atmıştık. O sırada koşarak bize doğru gelen Ali'yi görmüştük. Zeyno'ya baktığımda suratının düştüğünü görmüştüm. Sebebini tahmin etmek o kadar da zor değil tabii...

"KIZ ZEYNO BÖREK KALDI MI BANA?!"

"Kaldı Ali kaldı! Git bizim eve, annem versin sana börek."

Ali, Zeyno'yu dinlemeden gitmişti. Çocuğu aç mı bırakıyor acaba Derya Teyze? Ne bu börek sevgisi?

"Çağrı acaba dondurma mı alsak? Serin serin iyi gider."

Arap bunu duyar duymaz ayaklanıp evde işi olduğunu bahane ederek ordan gitmişti. Dediklerinden pek birşey anlamamıştım. Giderken bana gizlice göz kırpmasından da çok birşey anlamadım. Ama gitmesi daha iyi olmuştu. Zeyno ile özel olarak konuşmak için çok iyi bir fırsat geçmişti elime.

Karşıdaki abiden iki külah çikolatalı dondurma alıp az önce oturduğumuz banka geri dönmüştük. Konuya nasıl gireceğimi, ne diyeceğimi ve Zeyno'nun ne diyeceğini hiçbir şekilde kestiremediğim için çok stresliydim. Zeyno ise benim aksime gayet mutluydu. Fakat o da kısa sürede farketti bendeki garipliği.

"Çağrı sen iyi misin? Çünkü şuan hiç iyi durmuyorsun."

"Stresliyim diyelim."

"Neden streslisin? Benim yüzümden mi? Çağrı ben senin arkadaşın olarak kalmaya da razıyım. Senden ekstra birşey istemiyorum. Eskiden olduğumuz gibi olalım yeter bana."

"Sorun senin duyguların değil Zeyno. Benim duygularım, sorun benim hatalarım."

"Hata mı? Sen hata yapmadın Çağrı. Asıl hatayı beni arkadaşı olarak gören birine aşık olarak ben yaptım. Arkadaşlığımızı riske attım."

"Eğer bahsettiğin kişi bensem şunu söylemeliyim ki bir konuda yanılıyorsun."

"Hangi konuda?"

"Seni arkadaşım olarak gördüğüm konusunda."

...

Merhaba!

Artık ZeyÇağ'ın arasını düzeltmem gerekiyordu

Zeyno ile Ali'nin arasını düzeltebileceğimi çok zannetmiyorum

Eğer Cemre bizim Çağdaş'ımızı Hazal ile shipliyorsa Arap da Zeyno ile shipliyor 😎💅🏻❤

Son bölümler fazla iyi gidiyor sanki?

Tozluyakalılar mı Zengin Bebeleri mi?

Zeyno mu Çağrı'yı daha çok seviyor yoksa Hazal mı?

Arkadaşlar hikayeye yeni kişiler dahil olacak yakında!!!

Çağrı bu ilişkinin ismini koysanız mı artık?! Kaç bölümdür bekliyoruz dimi?!

Berk'in planı zort oldu HSOSHKSHWOSJD

Bakalım Çağrı bizim zengin bebelerinin başını nasıl yaracak?

Berk sizce Çağrı'nın gerçeği bildiğini öğrenince n'apacak?

Sınır
100 okunma
18 oy

Önümüzdeki bölüm görüşürüz!

Amour EmpruntéHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin