episode 2(who are you..?)

52 8 15
                                    


ඒ වෙන කවුරැවත් නෙවේ...මගෙ අම්මාගෙන්...මන් මේ වගේ job එකකට යන එක ගැන මන් අප්පටයි අම්මටයි කිව්වට අප්පා මේකට පොඩ්ඩක්වත් කැමති වුනේ නෑ.මන් අම්මගෙ call එක answer කරනගමන් එලියට ආවා.සිද්ධ වුනු සේරම විස්තරේ කියලා මම call එක cut කරේ යන මගවත් හරි සිහියෙන් යන්න ඕන නිසා.

ටික දුරක් යද්දි මගෙ ලගින් ම එක bike එකක් කඩා බිදගෙන ගියේ තවත් වාහනේක හැප්පෙනගමන්.ඒ වෙලාවෙ මාවත් බිමට වැදුනා.bike එකේ ආව කෙනාගෙ ඔලුව පුරාම ලේ තියෙනවා කියලා මන් දැක්කා.එතන ඉදපු ටික දෙනෙක් මට නැගිටින්න උදව් කරා.වුනු දේ එක පාරටම හිතාගන්න බැරිව ඉදපු මන් ඒ bike එක ලගට ආවා.ඒ accident වෙච්ච කොල්ලව මට දැකලා පුරැදුයි වගේ මට දැනුනෙන්න ගත්තා.මගෙ සැකේ එන්න එන්න වැඩි වෙන්න ගත්තෙ ඒ හැඩ හුරැකම් හුගක් සමාන නිසා.

❄️මොකක්...!!!!! felix....!!!!!!!

මන් ඒත් එක්ක ම එයා ලගට ගිහින් එයාගෙ මූන බැලුවා.ඔව්...ඒ එයා තමා...එයාගෙ ඔලුවෙන් හොදට ම ලේ එනවා.එතන ඉදපු ටික දෙනෙක් felix ව එක්ක ගෙන hospital එක පැත්තට ගියා.මටත් ඒ වෙලාවෙ කරන්න කිසි දෙයක් සිහියට ආවෙ නෑ.එතන ගියපු taxi එකකුත් අල්ලගෙන මාත් ඉක්මනින් hospital එකට ආවා.මන් මගේ bag එකත් තදින් අල්ල ගත්තේ මොනා වෙලාද දන්නෙ නැති නිසා.මන් hospital එක ඇතුලට ආවා.මන් ඒත් එක්ක ම ICU එකට ගියා.ඒත් එතන මන් කොච්චර බැලුවත් felix පේන්න හිටියෙ නෑ.ටික වෙලාවකට පස්සෙ මන් hospital එකෙන් එලියට ආවා.

❄️felix sir hospital එකටනෙ ගෙනාවෙ..ඒත් එයා පේන්නවත් නෑ..මොනාද වුනේ එයාට....

මන් ඒත් එක්ක ම ආයෙමත් ටිකක් වට පිට බැලුවා.කලින් felix ව ගෙනාව අයගෙන් එක්කෙනෙක් hospital එකෙන් එලියට එනවා මන් දැක්කා.මන් ඒත් එක්ක ම එයා ලගට යන්න try කලා.ඒත් එයා වාහනේක නැගලා එතනින් පිටත් වුනා.

❄️What the hell..මොන විකාරයක්ද ඒ පාර වෙන්නේ..

Yun so ට නොදැනිම එයාගෙ පස්සෙන් van එකක් follow කරන් ඇවිත් තිබුනෙ එයාව kidnap කරන්න බලාගෙන.තමන්ගෙ ලගට van එකක් ආවත් yun so ඒක ගනන් ගත්තෙ නෑ.yun so නිකමට වගේ van එක ඇතුලෙ ඉදපු කෙනා දිහා බැලුවා.

❄️fe..fe..fe..felix...!!!

ඒත් එක්කම yun so ට දැනුනා කවුරැහරි කෙනෙක් එයාගෙ පිටිපස්සෙන් ඉන්න වගක්..ඒ ක්ෂනයෙන් ම ඒ ඉදපු කෙනා yun so ගෙ නහය ලේන්සුවකින් තද කරලා වැහුවෙ එයාට සිහිය නැති වෙනකම්ම.ඒත් එක්කම ඔහු yun so ව van එකට නග්ගගත්තෙ පැහැරගැනීමක් කියලවත් හිතාගන්න බැරිවෙන විදියට.

𝑾𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖|𝑳𝒆𝒆 𝒇𝒆𝒍𝒊𝒙 𝒇𝒇⚜️completed..Where stories live. Discover now