episode 15

32 7 2
                                    

Hwan van එකේ speed එක උපරිමේටම වැඩි කරලා selro club එකට ආවා.ඇත්තටම seungmin හිතුපු විදියට ම ඒ හැම දෙයක්ම තිබුනා.ඒ වෙනකොට han තුත් ඇවිත් හිටියා.han ,seungmin කිව්ව විදියට ම කලා.

💞han....

🧡උබ...උබ කොහෙද හිටියෙ යකෝ...

Han ,seungmin ව hug කරගත්තෙ හිතේ සතුටට.ඒත් ඒ සතුට වැඩි වෙලාවක් තිබුනෙ නෑ.

💞කෝ hyunjin...???

🧡ඌට calls හුගක් ගත්තා.අපෙ කොල්ලො ටිකකුත් දැම්මා..ඒත් වැඩක් වුන්නෑ...මෙතන black wolf ලගෙන් ටිකක් jeong suk ගෙ පැත්තෙ ඉන්නෙ....

🌹han...

ඒත් එක්කම rose, han ආව වාහනෙන් බැහැලා ආවෙ yang miත් එක්ක.

❄️ඔය දෙන්නා...
ඔය දෙන්නා black wolfලගෙ දෙන්නෙක් නේද...

🌹ඔව්...

💞අහන්න..අපි එකට වැඩ කරලා නෑ තමා...ඒත් අපිට අපේ අයව බේරගන්න මේක කරන්න වෙනවා...

🌹ඔයාගෙ හිතේ තියෙන දේ කියන්න seungmin..අපිට කරන්න තව දෙයක් ඉතුරැ නෑ...

Seungmin තමන්ගෙ plan එක හැම කෙනෙක්ටම කිව්වා.ඒ කිව්ව විදියට ම හැම කෙනාම බෙදිලා ගියා.

බොස්...කවුරැ හරි එකෙක් එනවා...

♟️ඌව බලපන්...

ඒත් එක්කම black wolf team එකේ leader confuse වුනේ ඇතුලට ආව කෙනා දැකලා.

♟️seungmin උබ...!!!!!!
අල්ලගනින් ඌව...

💞ඒක ඒ තරම් ලේසි වෙන්නෑ...

ඒත් එක්කම seungmin තමන්ගෙ වටේ ඉන්න අයත් එක්ක fight කරන්න ගත්තා.ඒ අතරෙ black wolf ලගෙ leader හිර කරන් ඉදපු අයව rose තුයි yang mi තුයි නිදහස් කරන්න ගත්තා.

⚔️rose..!!!!!!

🌹අයියෙ මෙයාලා හැමෝම එකට වැඩ කරන්නෙ...අපිට felix ලව බේරගන්න වෙනවා..මෙතන ඉන්න හුගක් අය jeong suk ගෙ එවුන්...!!!!!!

ඒත් එක්කම rose තමන්ගෙ සහෝදරයව නිදහස් කරගත්තා.black wolf ලගෙ අනිත් අය නිදහස් වෙනවත් එක්කම fight එක තවත් දරැණු අතට හැරෙන්න ගත්තෙ seungmin ගෙ පැත්තට වාසි වෙද්දි.

🌹yang mi බලාගෙන..!!

🩰බය වෙන්නෙපා rose..මන් හොදින්...

🎱අද තමුසෙ ඉවරයි...

♟️මන් මේ හැම දෙයක්ම කරේ උබලගෙ හොදට...

𝑾𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖|𝑳𝒆𝒆 𝒇𝒆𝒍𝒊𝒙 𝒇𝒇⚜️completed..Where stories live. Discover now