Κεφάλαιο 1

100 11 0
                                    

Μια ζωή ακούμε, ειδικά οι γυναίκες ότι πρέπει να παντρευτούμε και να κάνουμε παιδιά. Μέχρι και πριν μερικά χρόνια ήταν αδιανόητο να είσαι μετά τα τριάντα σου ελεύθερη και χωρίς έστω ένα παιδί. Ή έστω με ένα παιδί.

Ειδικά για μια γυναίκα στην οικογένεια Πάνου.

Για μια ελληνική οικογένεια, το να μείνει μια γυναίκα μόνη, ελεύθερη και να κάνει ότι θέλει ήταν αδιανόητο. Μια ζωή θυμάται η Γκαμπριέλα σε κάθε οικογενειακή συγκέντρωση να της τσιμπάνε από μικρή τα στρουμπουλά της μάγουλα σε σημείο που νόμιζε ότι θα τις τα ξεριζώσουν και να της κάνουν μόνο δύο συγκεκριμένες ερωτήσεις.

" Γιατί δεν κάνεις καμιά δίαιτα να γίνεις στυλάκι να σε θέλουν όλοι οι άντρες; " και" Γιατί δε βρίσκεις κανέναν να κάνεις οικογένεια; Θέλεις να μείνεις γεροντοκόρη;"

Αλήθεια τώρα, υπάρχει ακόμη αυτή η έκφραση; Προφανώς, πρέπει να είσαι παντρεμένη με παιδί, αλλιώς τι θα πούνε οι άλλοι;

Πολλά ήταν αυτά που ακούγονταν πίσω από την πλάτη της. Και κυρίως για τις προτιμήσεις της.

Φυσικά, οι μόνοι που δε βιάζονταν να την παντρέψουν, ήταν τα αδέρφια της. Δυο αδερφούς για την ακρίβεια. Δεν ήθελαν να την έχουν στο ράφι για όλη της τη ζωή και ούτε το είχαν σκοπό. Την προστάτευαν και γι' αυτό τον λόγο φρόντιζαν οι ίδιοι να διαλέγουν με ποιον θα έπρεπε να βγαίνει. Φυσικά, και δεν ήταν κανονισμένα προξενιά σύμφωνα με αυτούς, ήταν απλές γνωριμίες που φυσικά ήταν η μία αποτυχία μετά την άλλη. Τα αδέρφια της είχαν την εντύπωση ότι δε θα παντρευόταν ποτέ. Πάντα τους έλεγε ότι θα ήταν καλύτερα να έμενε μόνη της, αλλά φυσικά αυτοί ήξεραν καλύτερα. Δεν υπήρχε περίπτωση να έμενε μόνη της αν δεν έβαζε στεφάνι. Αυτοί ήταν άντρες, είχαν τον χρόνο μπροστά τους, θα μπορούσαν να μείνουν και μόνοι τους, δεν κινδύνευαν όπως μια γυναίκα. Για αυτό μια ζωή την είχαν μεγαλωμένη σε ένα στενό κύκλο μαθαίνοντας την πολεμικές τέχνες, να διαχειρίζεται όπλο, μέχρι και μηχανές. Βέβαια, τις μηχανές τις τα έμαθαν μόνο και μόνο για να την έχουν από κοντά. Μπορούσε φυσικά να πατήσει πόδι όπως θα έκανε μια καθαρή Ελληνίδα με μεσογειακό ταμπεραμέντο. Ήξερε να σκάσει γάιδαρο αν δεν περνούσε το δικό της, έτσι κατάφερε να τους πείσει να την αφήσουν να πάει σε σχολή υπολογιστών και διαδίκτυο. Φυσικά, δεν είχαν και άδικο που θέλουν να την προστατέψουν. Μια φορά την άφησαν να κάνει το δικό της.

Ήταν λίγο αφού σκοτώθηκαν οι γονείς τους σε τροχαίο. Ήταν μόλις δεκαέξι και είχε γνωρίσει τον έρωτα της ζωής της. Παρόλο τις αντιρρήσεις των αδερφών της, έβρισκε τρόπο να τον συναντάει. Της είχε πάρει τα μυαλά, διότι ένας παίδαρος με γυμνασμένους κοιλιακούς έδωσε σημασία σε μια παχουλή και ντροπαλή κοπέλα σαν αυτή.

Σκοτεινά ΜονοπάτιαWhere stories live. Discover now