Κεφάλαιο 57

11 4 0
                                    


Το βράδυ που ο Ζακ την έσωσε από τα χέρια του Όλιβερ.

Το επικριτικό του βλέμμα μετά από τόσα χρόνια συνάντησης.

Η στιγμή που τα αδέρφια της ξέρουν την αλήθεια και την κοιτάζουν με απογοήτευση και τα λόγια που εξέφρασαν με πόνο.

Η στιγμή που ο Μπεν και η Ντέμπι την αγκαλιάζουν όταν έμαθαν τι έγινε χρόνια πριν.

Το καυτό φιλί με τον Ζακ και η υπέροχη βραδιά που πέρασαν στην καλύβα.

Ο καυγάς τους το επόμενο πρωί και το ατύχημα που είχε με το αμάξι.

Η στιγμή που το σκιάχτρο αποκαλύπτει το πρόσωπο του το σκιάχτρο και το ηλεκτροσόκ που έφαγε ο Ζακ.

Η στιγμή που ο Όλιβερ όρμηξε τον Ζακ μέσα στα σκοτάδια και που τελικά έπεσαν από το παράθυρο.

Ένας δυνατός κρότος από πυροβολισμό και το απόλυτο σκοτάδι.

Τα μάτια της Γκάμπι άνοιξαν ορθάνοιχτα παλεύοντας να πάρει ανάσα.

Ο Τόμας σηκώθηκε και είδε την αδερφή του να συνέρχεται, αλλά πανικόβλητη. Φώναξε αμέσως βοήθεια και το νοσηλευτικό προσωπικό έτρεξε μέσα.Μισή ώρα αργότερα ο γιατρός ήταν με τον Τόμας προσπαθώντας να τον καθησυχάσει.

<< Μην ανησυχείτε. Η αδερφή σας είναι καλά. Ζήτησα να κάνει όλες τις απαραίτητες εξετάσεις.>>

<< Τότε γιατί ξύπνησε με αυτόν τον τρόπο;>>

<< Γιατί σίγουρα ξύπνησε από εφιάλτη. Θα σας εξηγήσει καλύτερα η ίδια. Σας συμβουλεύω μετά απ' ότι πέρασε, να την παρακολουθεί κάποιος ψυχολόγος. >>

Ο γιατρός τον άφησε να μπει πάλι μέσα. Για μια στιγμή κοντοστάθηκε κοιτάζοντας τη. Ζούσε έναν εφιάλτη τον τελευταίο καιρό με τον τρόμο μη χάσει κάποιο από τα δυο του αδέρφια. Κρέμονταν από μια κλωστή η ζωή τους. Δεν ήξερε αν θα το άντεχε, αλλά ευτυχώς οι προσευχές του εισακούστηκαν. Πήρε μια βαθιά ανάσα ώστε να μην κλάψει και την πλησίασε συγκρατημένα.

Η Γκάμπι ήθελε λίγο τον χρόνο της ώστε να συγκροτήσει τις σκέψεις της. Είδε τον αδερφό της να την κοιτάζει και κατάλαβε ότι ήθελε πολύ να κλάψει. Του έπιασε το χέρι. Ήθελε τόσο πολύ να ρωτήσει για τον Άντονι, αλλά φοβόταν την απάντηση. Ξεροκατάπιε και προσπάθησε να μιλήσει, αλλά δυσκολευόταν να βγάλει ήχο. Ο Τόμας αντέδρασε άμεσα.

<< Δε χρειάζεται να πεις τίποτα. Ο λαιμός σου είναι στεγνός. Μήπως θες λίγο νερό;>>

Σκοτεινά ΜονοπάτιαWhere stories live. Discover now