Η βραδιά όπως και το πρωινό ήταν για την Γκάμπι και τον Ζακ πολύ δύσκολο.
Η Γκάμπι ξαγρύπνησε όλο το βράδυ για να εμπεδώσει τι είχε γίνει πριν και γιατί το ύφος του ήταν τόσο παραιτημένο ενώ ο Ζακ αποκοιμήθηκε στο σαλόνι έχοντας το υπηρεσιακό του όπλο στο τσαντάκι ώμου.
Το πρωί η Γκάμπι μετά το πρωινό είχε συνάντηση με τον Δικηγόρο της για να μιλήσουν για όλες τις λεπτομέριες της υπόθεσης και πως θα την απάλασσε μια και καλή δέχοντας οικειοθελή συνεργασία.
Ο Ζακ από την άλλη είχε φύγει από το σπίτι νωρίτερα. Είχε κάνει ένα γρήγορο ντουζ, έβαλε φρέσκα ρούχα και βγήκε να φάει πρωινό έξω. Δεν ήθελε να τον δούνε με το σκισμένο χείλος και το πρησμένο μαύρο μάτι. Θα έπρεπε κάποια στιγμή να τους αντιμετωπήσει και να πει τι έγινε, αλλά όχι ακόμη.
Αφού έφαγε ενημέρωσε τον Λουκ ότι θα πήγαινε ξανά στα δύο σημεία που βρέθηκαν τα πτώματα για περαιτέρω εξέταση. Η αλήθεια ήταν πως απλά απέφευγε να πάει στο τμήμα, αλλά έλαβε ένα μήνυμα όπου τον ενημέρωσε ότι έπρεπε να ήταν εκεί σε μισή ώρα. Θα ερχόταν ο τύπος από το σκοτεινό δίκτυο σχετικά με τον υπολογιστή. Και ότι στις δώδεκα θα ερχόταν η Γκάμπι και τον δικηγόρο της. Αυτό και αν θα ήταν μια άβολη συνάντηση μιας και είχε δείξει την πιο αδύναμη μεριά του. Ποτέ του δεν το είχε επιτρέψει αυτό. Είχε ορκιστεί ότι μετά από αυτό που έγινε με την πρώην γυναίκα του δε θα επέτρεπεται ξανά να αφήσει καμιά να τον κάνει να νιώσει αδύναμο.
Η ώρα περνούσε και έπρεπε να πάει στο τμήμα. Ακόμη δεν μπορούσε να καταλάβει για ποιον λόγο άφησε τον εαυτό του να τσακωθεί με τον Μπεν έτσι. Μετά τα χθεσινά, άρχιζε να τον αντιπαθεί ακόμη περισσότερο. Και αν είναι αυτός ο Τζάσπερ; Αν η ζήλια του τον έκανε να φαίρετε με αυτόν τον τρόπο και να παίζει με την Γκάμπι, το τμήμα και την οικογένεια του; Είχε την Γκάμπι από κοντά. Δεν είναι ότι είχε τρανταχτές αποδείξεις για το που ήταν τις ώρες των φώνων. Ήταν σωματώδες και μπορούσε να πείσει με τον τρόπο του έναν επιχειρηματία να βρεθεί στα απόμερα μαζί του. Το κεφάλι του έτρεχε χίλια σενάρια. Μετά όμως το μυαλό του πήγε στον Σνέικ. Εκείνος είχε όλο το πακέτο εκτός της σωματικής δύναμης. Είχε πρόσβαση στο τμήμα. Στα στοιχεία όλων. Αυτός μας είχε παρουσιάσει την Γκάμπι ως μπλακρόουζ. Ήταν εξαιρετικός χάκερ και με παρελθόν σύμφωνα με κάποια κουτσομπολιά στο τμήμα. Δεν ήξερε κάποιον άλλον που να είχε κάποιον λόγο να παίξει και με τους δυο. Έπειτα έμεινε στο βίντεο. "Εγώ σας έπλασα" "Είστε τα πιόνια μου." προσπαθούσε να βγάλει κάποια άκρη με αυτές τις λέξεις. Ποιουε εννοούσε; Ποιανού την προσοχή τράβηξε και για ποιον λόγο; Είδε το ρολόι του και είδε πως ήδη άργησε. Έβαλε βρίζοντας μπρος στο αμάξι του. Δε θα προλάβαινε αν δεν έκανε κάτι να φτάσει γρήγορα.
YOU ARE READING
Σκοτεινά Μονοπάτια
Mystery / ThrillerΤο βιβλίο περνάει από ένα φρεσκαρισμα από διορθώσεις. Θα ανακοινώνω κάθε νέο κεφάλαιο που θα ανανεώνεται. Η Γκάμπι ήταν ένα πρόσχαρο κορίτσι ως που μια νύχτα ξεγελάστηκε από κάποιον που της άλλαξε τελείως την ζωή. Χρόνια τώρα ζούσε με τις ανασφάλειέ...