Κεφάλαιο 51

11 4 0
                                    


Η ώρα ήταν περασμένες δώδεκα. Ο Λουκ μόλις είχε τελειώσει την αναφορά που έγραφε στον υπολογιστή. Κοίταξε τριγύρω του και παρ' όλο που είχε κόσμο, ένιωθε μοναξιά. Του έλειπε πάρα πολύ η οικογένεια του. Η γυναίκα του και τα παιδιά του. Φοβόταν τόσο πολύ που έβλεπε την κατάσταση να χειροτερεύει που ήθελε να τρέξει απλά κοντά τους. Στο άκουσμα και μόνο της φωνές τους θα τον παρηγορούσαν έστω και για λίγο. Άνοιξε το κινητό του και μπήκε σε ένα βίντεο που είχε τραβήξει πρόσφατα, πριν ξεκινήσει όλο αυτό. Είχαν στήσει μια αυτοσχέδια σκηνή και τα παιδιά έπαιζαν μια θεατρική σκηνή από ένα παραμύθι με γέλια και ατσούμπαλες κινήσεις. Χαμογέλασε ζεστά. Ήθελε τόσο πολύ να γυρίσει τον χρόνο πίσω και να μείνει εκεί για πάντα μαζί με την οικογένεια του. 

Εκείνη τη στιγμή εμφανίστηκε ο Τζόνσον και αμέσως έβαλε το κινητό στην τσέπη του επιστρατεύοντας ξανά το κουράγιο του για να επανέλθει. Ο Τζόνσον τον κοίταξε με κατανόηση. 

<< Μπορώ να καταλάβω πόσο σου λείπει.>> 

Του είπε δείχνοντας τη φωτογραφία στο γραφείο του όπου ήταν η γυναίκα του με τα δυο παιδιά χαρούμενοι. 

<< Είναι το καλύτερο γιατρικό μετά από μια δύσκολη αποστολή. Να γυρνάς σπίτι και να αντικρίζεις το ζεστό χαμόγελο της γυναίκας σου και τη στοργική αγκαλιά των παιδιών σου.>>

Ο Τζόνσον δεν έμοιαζε σαν κάποιος που μπορούσε να έχει οικογένεια, φαινόταν περισσότερο σαν μοναχικός τύπος. 

<< Έχετε παιδιά;>>

<< Μία και μοναδική. Τζασμίν τη λένε και είναι πέντε χρονών. Αν και μικρή, είναι το πιο έξυπνο κορίτσι του κόσμου.>>

Ο Λουκ του χαμογέλασε ξέροντας τι εννοούσε. Κάθε γονιός μόνο αντικειμενικός δεν μπορούσε να γίνει απέναντι στα παιδιά του.

<< Πλησιάζουμε και αυτό έχει σημασία. Κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο. Έχει γίνει τόσο μεγάλη η ψύχωση απέναντι στον Ζακ και την Γκάμπι που δε σκέφτεται πλέον μεθοδικά.>>

<< Αυτό είναι που δεν μπορώ να καταλάβω. Τώρα είναι ακόμη πιο δύσκολο να ενώσω τις τελείες. Πώς γίνεται ένας άνθρωπος που έχει δημιουργήσει ένα τέτοιο όνομα στην πιάτσα και τον θεοποιούν στη μαύρη αγορά, ασχολείται με αυτόν τον τρόπο με δυο απλούς ανθρώπους; Θέλω να πω. Μια απλή εκτέλεση θα έβγαινε κερδισμένος. Και αυτό που επίσης με κάνει να απορώ συνέχεια. Ποιος από τους δυο είναι ο στόχος; Μήπως τελικά είναι και οι δυο τους στόχος; Κάθε φορά τα ερωτήματα και τα κενά είναι μεγαλύτερα και περισσότερα.>>Είπε ο Λουκ τελείως κουρασμένα.

Σκοτεινά ΜονοπάτιαTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang