Ο τόπος ήταν γεμάτο ένστολους αστυνομικούς. Το συνεργείο εγκληματολογίας τραβούσε φωτογραφίες και έκανε συλλογή στοιχείων φορώντας τις ειδικές στολές, για να μη μολύνουν τη σκηνή. Ο Ιατροδικαστής με τους βοηθούς τους μόλις είχαν σηκώσει τον σάκο με το πτώμα και το πήγαν στο βανάκι. Ο Λουκ κρατούσε ένα κινητό μέσα σε μια πλαστική σακούλα αποδείξεων. Το έδωσε στον Ζακ.
- Αυτό πρέπει να ανήκει στο θύμα. Δυστυχώς χωρίς κωδικό δεν μπορεί να ανοίξει το κινητό. Πρέπει να το δώσουμε στο εργαστήριο ώστε να προσπαθήσουν να το σπάσουν και να μπούμε μέσα.
Ο Ζακ το πήρε και το έβαλε σε μια μεγάλη τσάντα που μάζευαν όλα τα σφραγισμένα αποδεικτικά στοιχεία.
- Δεν έχουμε και πολλά. Δεν είχε πορτοφόλι με κάποιο επίσημο έγγραφο, ώστε να δούμε ποιος είναι ή τουλάχιστον να μάθουμε που μένει. Λες να είναι ληστεία;
- Εκ πρώτης όψεως έτσι φαίνεται. Αλλά πρέπει να αναλύσουμε σωστά όλα τα στοιχεία για να ήμαστε σίγουροι. Να δούμε και τι θα μας πει ο Ιατροδικαστής.
- Αφού φαίνεται ότι έφαγε μια σφαίρα στο κεφάλι. Από τι άλλο μπορεί να σκοτώθηκε;
- Ζακ. Υπάρχουν κάποια πρωτόκολλα που πρέπει να ακολουθήσουμε. Πρέπει να εξετάσουμε το κάθε στοιχείο και να έχουμε την επίσημη αναφορά του Ιατροδικαστή, όχι μόνο για το πώς πέθανε, αλλά και αν έχει τυχών τραύματα όπως και ξένο Ντι Εν Έι επάνω του.
Στον Ζακ ήταν ξεκάθαρο ότι η ματωμένη τρύπα στο κεφάλι, ήταν η αιτία θανάτου. Αλλά δεν έφτανε προφανώς μόνο αυτό. Έπρεπε να εξεταστούν και οι συνθήκες στις οποίες πέθανε. Μάζεψαν όσα στοιχεία μπορούσαν. Δεν υπήρχαν μάρτυρες διότι φαινόταν, απ' όσο μπόρεσε να πει πρόχειρα ο Ιατροδικαστής, η ώρα θανάτου να ήταν μεταξύ δέκα το βράδυ με τρεις τα ξημερώματα. Θα μπορούσε να στενέψει το περιθώριο της ώρας μετά από μια εξονυχιστική εξέταση. Το θέμα είναι πως εκείνη την ώρα και μάλιστα καθημερινή, ήταν πολύ δύσκολο σε αυτό το σημείο του πάρκου, να υπήρχε κάποιος μάρτυρας. Πιο πιθανών ήταν, να είχαν ακούσει τον πυροβολισμό όσοι σύχναζαν στο πάρκο, αλλά και πάλι δεν υπήρξε κανένα τηλεφώνημα. Ο μάρτυρας που βρήκε το πτώμα, ήταν ένας νεαρός που έκανε την πρωινή ρουτίνα τρεξίματος. Άρα δεν είδε τίποτα που να βοηθούσε στην υπόθεση.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Σκοτεινά Μονοπάτια
Mistério / SuspenseΤο βιβλίο περνάει από ένα φρεσκαρισμα από διορθώσεις. Θα ανακοινώνω κάθε νέο κεφάλαιο που θα ανανεώνεται. Η Γκάμπι ήταν ένα πρόσχαρο κορίτσι ως που μια νύχτα ξεγελάστηκε από κάποιον που της άλλαξε τελείως την ζωή. Χρόνια τώρα ζούσε με τις ανασφάλειέ...