Önceki bölüm
-Beni öldürmekte çok geç kaldın.
Ve..
Kılıcın metali anında bükülüverdi!
.
.
.
Kılıç bükülür bükülmez Dük Hector hızla bir yumruk attı ve Alex'i diğer duvara gönderdi. Tek bir merhamet damlası bile göstermemişti.Celestis ani bir hamleyle koşup Alex duvara çarpmadan arkasına geçmişti.
-Bu ne cüret!? Kimse benim olana dokunamaz. Dük Hector, bunun bedelini ödeyeceksiniz.
Alex'in içindeki fırtına şiddetleniyordu. Aklında kızgınlık, öfke ve intikam vardı. Yanağı çok ama çok acıyordu.
-Önce ben ödeteceğim. Mavi dikenler!
Alex, bir anda aklına gelen büyüyü kullandı ve ellerinden çıkan dikenler hızla Dük Hector'a fırladı. Oldukça keskin ve bir o kadar da zehirli görünüyordu.
İnsanlar zaten kaçmışlardı. Fakat fazla yakın olanların bedenlerinde çizikler oluşmuştu.
Dük Hector, yumruklarını sıktı ve dikenlere vurdu ama onlar elinin içine batmıştı. Yine de elinden çıkan ateşlerle dikenleri yaktı.
-Ufak bir büyü gücüne sahip olabilirsin. Yine de beni yenmek için daha çok yolun var lanet olası canavar!
-BU KADAR YETERLİ!
O anda herkesin bakışları salonun köşesinde duran İmparator Leonard ve İmparatoriçe Teresa'ya baktı. Kimse ne zaman geldiklerini bilmiyordu.
Dük Hector, kaşlarını çattı ve Alex'e pis bir bakış attıktan sonra hızla eğildi.
-Solaris'in güneş ve ayına selamlar.
-Solaris'in güneş ve ayına selamlar.
Dük hector'dan sonra diğerleri dr eğildi ve İmparator ile imparatoriçeyi selamladılar.
Alex de bir Tch sesi çıkartıp selamladı. Üzerini kaplayan dumanın dağıldığını ve zihnini kaplayan negatif duygularının yatıştığını hissedebiliyordu.
Leonard, soğuk bir şekilde gülümsedi.
-Bu karışıklığın sebebi ortaya çıksın.
Herkesin bakışları anında Hector ailesinin üyelerine ve Alex'e sabitlendi. Onlar olmasaydı bu tür bir karışıklık çıkmayacaktı.
Terasa, sesini düzeltti ve kibarca konuştu.
-Dük Hector, lütfen çocuklarınızı da alıp ayrılın ve yaptığınız kabalığı iyice düşünün.
Dük, dişlerinin arasından tısladı ve önce kızını aldı ve hızla ayrıldı. Hemen arkasından da oğlu gelmişti.
Şimdi herkes Alex'e bakıyordu. Neler olacağını ve ne tür bir ceza alacağını merak ediyorlardı. Balo'nun eğlencesi kalmamıştı.
Leonard, gülümsemesini bozmadan konuştu.
-Genç Alex, lütfen siz de Balo'dan ayrılın ve Solaris Tapınağında bekleyin. Sizinle görüşmek isteyen çok önemli birisi var.
-Ayrıca Panthera kraliyet ailesi, balodan sonra umarım uygun bir özür gösterirsiniz.
-Şimdi...Devam edelim!
Alex, hızla ayrıldı. Arkasına bile bakmamıştı. İstenmeyen yerde durmazdı. Buradan tamamen ayrılmak istese bile yapamadığı için biraz daha kalmaya mecburdu.
Salondan ayrıldıktan sonra bir an nereye gitmesi gerektiğini bilemedi. Onunla görüşmek isteyen kişi pek de umrumda değildi ama meraklıydı da.
Biraz ilerledikten sonra yerleri temizleyen bir hizmeyçiye seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH ÇEKİLMESİ (BL)
Ficción históricaRuh çekilmesi Bazen insan o kadar üzülür ki ruhunun çekildiğini hisseder. Başı geriye ya da öne düşer ve bayılacak gibi olur. Fakat bu sadece kalp kırıklığı ve hüzündür.. Öldürmez ama çok acıtır. Haksızlığa uğradığında özür dileyen sen isen... İçten...