3. rész

1K 86 21
                                    

A metrón kevés ember volt, így le tudtunk ülni egy egymás mellé. A tízperces út alkalmat nyújott egy kis ismerkedésre.

-És mondd csak Jisung, hogyan kerültél ide?-kérdeztem először én.

-Nehéz erről beszélni. Szerintem el sem fogod hinni, úgyhogy inkább nem beszélnék róla. Majd egy napon mindent elmondok.-nézett komolyan a szemeimbe.

Úgy voltam vele, ha ezt akarja, akkor várok, így rábolintottam.

-És te mióta táncolsz?-terelte a témát mosolyogva. Ah, az a mosoly!

-Igazából már 10 évesen is táncolgattam és táncórákra jártam. Lassan 15 éve, hogy táncolok.

-Az jó lehet. Nekem sosem volt semmi amit úgy igazán boldogan csináltam volna.-döntötte fejét a metró falának.

-Biztosan te is megtalálod majd a szenvedélyed.-próbáltam vígasztalni.

-Biztos.-rántott vállat.

Jobbnak láttam nem firtatni a témát, így az út végéig csendben maradtam. Jisung sem szólt hozzám, így kussban voltunk.

Amikor megállt a metró megragadtam a kezét és kihúztam a metróból, mielőtt becsukódtak volna az ajtók. Álmosan ásított, gondolom aludt egy kicsit az út alatt.

-Maradj szorosan mellettem. Sokan vannak itt.-kiabáltam a nagy nyüzsgés miatt.

-Oké.-mondta, de két perc múlva már nem volt mögöttem.

Sóhajtva kezdtem keresni. Szerencsére volt annyi esze, hogy egy kevésbé forgalmas helyre állt. Idegesen ragadtam meg a kezét, majd összekulcsoltam őket. Nincs időm elveszíteni őt, így is késésben vagyok.

Kezét fogva léptük át a JYP épületének ajtaját, miután felmutattam a névjegykártyámat. Annak ellenére, hogy itt már nem voltak olyan sokan, nem engedtem el Jisungot.

Egészen a táncterembe húztam, ahol a 7 fiú várt rám. Köszöntünk mind a ketten, majd levettük a felesleges ruhákat, gondolok itt a pulcsikra.

-Nos srácok, ő itt Jisung, az...-gondolkodtam.-Az unokatesóm. Egy ideig itt lesz a próbákon, remélem nem zavar titeket.

-Örvendünk Jisung.-köszöntötte Jisungot a leendő leader.

-Sziasztok.-intett nekik szégyenlősen Jisung.

-Rendben,  ma elpróbáljuk a múltheti koreót, és felveszünk egy nehezebbet.-nyújtottam.

-Rendben hyung. Jaehyun ma nem lesz, mert megbetegedett.-mondta a leader.

-JYP tudja?-kérdeztem

-Igen, megengedte, hogy pár napot hiányozzon.-felelte, mire csak bólintottam.

-Nyújottatok már, hogy ilyen nyugisan álldogáltok és néztek engem?-egyenesedtem ki, mire zavartan elmosolyodtak.-Na, azonnal fogjatok neki nyújtani!-parancsoltam rájuk, majd amíg nyújottak odamentem Jisunghoz.

-Kegyetlen vagy velük.-mondta az alacsonyabb.

-Ha én nem leszek velük kegyetlen JYP lesz hozzám kegyetlen, az pedig nem hiányzik az életemből. A másik meg az, hogy értük teszem. Ha nem nyújtanak megsérülnek, és én bajba kerülök.-vettem ki a táskámból egy palack vizet.

-Ez is úgy hangzott, mintha mégis magadat helyeznéd előtérbe.

-Nem érdekel! Nem akarok bajba kerülni!

Jisung csak bólogatott, miszerint megértette. Idő közben a srácok is végeztek a nyújtással.

-Oké, akkor beállok Jaehyun helyett.-foglaltam el a fiú szokásos helyét.-Jisung, kérlek indítsd el a zenét!-kértem meg a fiút, aki megnyomta a mellette levő hangfal gombját, így elindult a BTS Fake Love, amit majdnem 3 hete próbálunk.

Mivel Jaehyun Jungkook szerepét kapta, hisz ő az egyik legjobb táncosunk jelenleg, így én kaptam a póló felhúzós mozdulatot. A fiúk szeme a tükörben, a felsőtestemen volt, de csalódniuk kellett, ugyanis nem húztam fel a pólómat, csak úgy tettem mintha.

Mikor lejárt a szám, mindenki ivott pár kortyot, én pedig megdicsértem őket. Megérdemlik, hiszen ez a koreó nem könnyű.

-Kifújtátok magatokat?-kérdeztem, mire mindenki elém gyűlt és bólogatott hogy készen állnak.-Akkor a következő koreó amit megtanulunk, az a Got7 Just Right.-csaptam össze a tenyerem.

-Ahh...-haldokoltak.

-Jobb lenne egy Taemin Move?-húztam fel a szemdököm, mire hevesen tiltakozni kezdtek.-Akkor jó, én is így gondoltam. A tojáshéj még a seggeteken van, és a Just Right nem nehéz még nektek. Majd később tanuljuk meg a Move-ot.

-Már félek.-sóhajtotta valaki.

Elindítottam a zenét, és bemutattam nekik a koreó létfontosságú részét.
Miután végeztem, Jisung oda jött hozzám, majd a kezembe adott egy palack vizet. Megköszöntem, majd ittam pár kortyot.

-Mondom a szerepeket. Mingi lesz Jay B,  Changsun lesz Mark, Doyun lesz Jinyoung, Seoho lesz Yugyeom, Kihyun lesz Youngjae, Junghyun lesz BamBam, Jaehyung pedig Jackson.

-Rendben.-bólogattak.

-Akkor kezdjük el. Jaehyunt helyettesítem.-mondtam, majd elkezdük az alap lépésekkel, és a felállással.

Félórás szünetben hoztam Jisungnak kaját, és odaadtam a telefonomat, hogy ne unatkozzon ha már ténylegesen eljött ellenkezés nélkül.

A nap végén a fiúk megköszönték, hogy tanítottam nekik valami újat, majd átvették a helyem az énektanárok, akiket szerencsèsen elkerültem. Összepakoltam, majd Jisunggal az oldalamon próbáltam minél hamarabb kisurranni, de ez nem jött össze.

-Oh, Minho hyung!-szólalt meg mögöttünk Hyunjin egy másik táncoktató.-Be sem köszönsz?

-Sietnem kell, bocsi, majd holnap beszélünk! Üdvözlöm Felixet!-utaltam a harmadik tánctanárra, akivel mondhatni jóban vagyok.

-Átadom!-intett, majd eltűnt egy ajtó mögött.

-Nem bírod őt?-kérdezte Sung.

-De, csak néha fel tudja baszni az idegeimet. Amúgy Felix is kedves, és legalább normális is. Mostanában viszont valami gyanús nekem köztük, szóval nem kívánkozom a társaságukba.

-Hogy érted, hogy gyanús?

-Szerintem kavarnak.-néztem szét az úton, majd Jisung kezét megragadva átszaladtam az úttesten sok más emberrel egyhúzamban. Innentől nem engedtem el a kissebb kezét, nehogy elveszítsem valahol Szöul közepében.

-És te elítéled amiért fiúk és kavarnak?-nézett fel félelemmel teli szemekkel, amiket nem tudtam hová tenni.

-Nem. Nekem aztán mindegy, hogy ezen a földön ki kivel kavar, vagy nem kavar. Mindenki csináljon azt, amit akar és  boldoggá teszi.-sétáltunk lefele a metróhoz vezető lépcsőn.

Habár a lépcsők most üresek voltak, mert most ment el egy járat, még így is Jisung kezét szorongatva lépdeltem le a lépcsőfokokon.


Habár a lépcsők most üresek voltak, mert most ment el egy járat, még így is Jisung kezét szorongatva lépdeltem le a lépcsőfokokon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bocsi hogy a minőségi képeimmel untatlak😂

MY ANGEL | MINSUNGWhere stories live. Discover now