-Nézd hyung! Ez olyan aranyos!-szaladt egy rózsaszín melegítőhöz, aminek a zsebei unikornisok voltak.
-Ne már Sung!
-Kérlek! Visszateszem az egyik szürkét!-nézett rám boci szemekkel.
-Jólvan.-engedtem meg neki, mire ugrott egy nagyot és beletette a bevásárlókosárba a nadrágot.
Megfogta és már tette volna vissza az említett szürke nadrágot, de kezét megfogva akadályoztam meg. Túl jól áll rajta, hogy ne lássam többször.
-Maradhat. Legyen valami normális göncöd is.
Jisung csak elmosolyodott, majd folytattuk a vásárlást. Végül végeztünk a ruhaboltban. Ekkor jutott eszembe valami.
-Be kéne mennünk a cipős üzletbe. Csak ez a szakadt cipőd van, amivel lepottyantál az égből.-kuncogtam.
Erre majd még vissza fogok térni, hogy ő mit keresett az égben. Most hanyagolom a témát, hiszen látom, hogy befeszül ha említem.
-Oksi.-jött boldogan utánam.
-Ez hogy tetszik?-vettem le a polcról egy kissé magasabb sarkú férfi csizmát.
-Uuu, az nagyon szép!
-Hányas a lábad?
-38-as.
-Mint egy gyereknek.-mosolyodtam el halványan.-Aranyos...
-Pici lábaim vannak.-lógatta a lábait.
-Tudom. Látom.-ereszkedtem féltérdre előtte a 38-as cipővel a kezemben.
Óvatosan levettem róla a szakadt cipőjét, majd kivettem a papír kitömést az új cipőből, és felhúztam a lábára. Felzipzároztam, majd a másikkal is így cselekedtem. Nem tudom mi ütött belém.
-Állj fel és lépkedj párat, hogy biztosan jó-e!-utasítottam, amint felálltam a földről.
Jisung felállt, majd tett pár lépést, végül egy mosollyal az arcán bólintott.
-Tökeletes hyung. Köszönöm.
-Akkor még csak egy papucsot keresünk neked bentre, és egy sportcipőt tavaszra.-pakoltam bele a dobozába a cipőket, amiket Jisung már le is vett.
-Szerintem ne most vegyük meg. Így is kiforgattalak a pénzedől. Majd addigra keresek annyi pénzt, hogy megveszem magamnak.-nézett fel rám Jisung.
-Biztos?
-Igen.
-Nem fogsz felfázni?
-Nem!
-Bizti bizti?
-Teljesen. Most inkább menjünk a drogériába, és vegyük meg a többi dolgot.
-Rendben.
Kifizettük a cipőt, majd beléptünk egy drogériába. Míg Jisung a sminkeket bámulta, addig vettem neki fogkefét, fésűt, sampont, hajbalzsamot és epres illatú tusfürdőt.
-Kell még valami?-mutattam neki a kosarat amiben minden benne volt.
-Nem.-bólintott egy szomorú mosollyal.
Láttam a szemében, hogy a sminkek kellenek neki. Sóhajtottam.
-Milyen sminket szeretnél?-mosolyodtam el halványan felvidult arcát látva.
-Neked vannak otthon?
-Van pár szemhéjfesték, meg alapozó.
-Akkor veszek korrektort, mert nem szeretem az alapozót. Ajakbarzsamod van?
YOU ARE READING
MY ANGEL | MINSUNG
FantasyFINISHED STORY! Lee Minho az utcán sétálgat, amikor egy fura jelenségnek lesz szemtanúja. Vajon hogyan változtat ez az életén? 2022.12.03. ~ 2023.01.01.