-Végre! Alig vártam, hogy elérjem ezt a lépcsőházat!-sóhajtott fáradtan Jisung.
-Én is.-csatlakoztam hozzá.
-Ezek után, egy meleg zuhanyt veszek, és lefekszem aludni.-mondta, miközben kinyitottam az ajtónkat.-Végre lenyugszom kicsit.
-Hát én azt nem hinném!-szólalt meg bentről valaki.
Felnézve egy egész brigád mérges tekintet fogadott. Jisung a hátam mögé rejtőzött. Nem csodálom, minden szempár szikrát szórt, de leginkább felé.
-Sz-sziasztok!-vigyorodtam el kínomban.
-Azt hiszem magyarázattal tartozol!-fonta keresztbe karjait Bangchan.
-Persze.-csuktam be az ajtót magam mögött.
-Sziasztok!-köszönt félénken Jisung is.
-Szia!-válaszolt mindenki unottan és bunkón amit nem értettem.
Szegény Jisung összébb húzta magát.
-Baj van?-kérdeztem később, amikor már levettük a kabátainkat.-Changbin és Jeongin is itt van, akkor gondolom baj van.-böktem a másik kettőre.
-Az van Minho! Baj van!-mondta Chan idegesen.- Nem fogok kertelni, mert mindannyian egy véleményen vagyunk, akik itt ülünk!-mutatott hosszan mindenkin.
-Rendben.-ráncoltam össze a szemöldökömet értetlenül.
-Amióta Jisung megjelent, egy szétszórt puhány faszkalap lettél! Elpancsoltad a pénzed, elmész a munkahelyről egy szó nélkül, eltűnsz órákra úgy, hogy a telefonod a lakásban hagyod! Megváltoztál miatta! Mindannyian úgy látjuk, hogy Jisung miatt puhány lettél. Elvakít téged a szerelem, vagy nem tudom mit érzel iránta, de tönkretesz téged!-ejtette ki a szavakat, amik jobban fájtak, mint egész életemben bármi.
A barátaim a szerelmem ellen fordulnak. Ez egy nagyon nehéz helyzet.
-Tévedtek!-ráztam a fejem, miközben megmarkoltam a mellettem ülő kezét, aki nagyon szégyellte magát.-Jisung nem tehet semmiről! Miért kell egyből meggyanúsítani azt akit szeretek! Mert igen, szerelmes vagyok Jisungba, és ő is viszont szeret engem! Képes vagyok miatta egy érzéketlen faszból egy érző emberré válni, mert SZERETEM ŐT!
-Egyáltalán tudod mi a szerelem?-szólalt meg egy fokkal halkabban Chan.-A szerelem az, amikor elfogadjuk egymást a hibáinkkal együtt! Nem megváltoztatjuk egymást! Jisung meg akar változtatni téged, de te túlságosan el vagy foglalva a szerelmaddel, és nem veszed észre, hogy mi történik körülötted!
-Ez nem igaz!-állt ki értünk Jisung.-Sosem próbáltam meg változtatni Minhón! Amióta csak itt vagyok, mindig úgy viselkedtem, mint egy normális ember! Sosem befolyásoltam az érzéseit semmivel sem!
-Mert egy sunyi alávaló férfi vagy! Be sem vallod az érzéseid, és a tetteid, pedig nyílvánvaló minden amit teszel!-kiáltott rá Felix.
-Jó, ebből elég!-álltam fel.-Tünjetek el innen, nem akarom ezt tovább hallgatni! Mindannyian félrebeszéltek! Ha majd megjön az eszetek, akkor szívesen látunk! És szálljatok le Jisungról, mert ő semmi sem tett.
Mindannyiójukat kitereltem, majd becsaptam előttük az ajtót. Ennyi hülyeséget egyszerre nem hallottam. Méghogy Jisung mindenben a hibás.
-Hyung, én...-sírt Jisung.
-Semmi baj Jisung, mi tudjuk, hogy te nem tehetsz semmiről.-öleltem magamhoz.
-Úgy sajnálom! Minden barátod ellened fordult miattam!-sírt keservesen.
-Hagyd a fenébe!-simogattam a haját.-Nem érnek annyit!
-De tönkretettem mindent! Azért jöttem a Földre, hogy rendbehozzam az életed, erre tönkretettem mindent!
-Épp ellenkezőleg. Ha nem vagy itt, nem tudom meg, hogy kik az igaz barátaim. Mióta velem vagy, megtanultam önzetlenül szeretni, és kedvesnek lenni az emberekkel. Ez mind a te érdemed. Ők nem tudják felfogni mekkora kincs vagy ennek a világnak. Én csak annyit tudok mondani, hogy köszönöm! Köszönöm, hogy itt vagy nekem, és jobbá teszed az életem!-simítottam arca jobb oldalára.
-Tényleg így gondolod?-hagyta abba a sírást is meglepettségében.
-Ha nem így gondolnám, nem mondanám ezt.-hajoltam fokozatosan közelebb hozzá.
Szemeinket becsuktuk, és vártuk, mikor érnek össze puha ajkaink. Mikor ez megtörtént, Jisung karjait felcsúsztatta a nyakamba, és meg kezeimet a csípőjére tettem, amit jól megfogdostam. Csókunkat elmélyítettük, és egyre közelebb férkőztünk egymásoz. Végül a csengőszóra váltunk el egymástól.
Esküszöm, ha ez valaki az „ütős hatosból” akkor páros lábbal rúgom innen ki. Nem hiányzik mégegy hiszti, így is alig bírtam megnyugatni Jisungot.
-Kinyitom, várj itt.-simítottam hosszan Jisung arcán, majd az ajtóhoz sétáltam, és kinyitottam azt.
-Mit akaraz még? Ha jól emlékszem Chan mindent elmondott amit gondoltok nem?-kérdeztem unottan.
-Minho kérlek engedj be, beszélnünk kell!-könyörgött Seungmin.-Légyszíves! Ez az ügy fontos! Chan majdnem szakított velem Jisung és miattad!-kérlelt bizakodóan.-Én nem haragyszom egyikőtökre sem!
-Gyere, de ha te is nekiállaz Jisungot ócsárolni, véged van!-álltam félre az ajtóból.
-Jaj Jisungie!-szaladt Jisunghoz Seungmin könnyes szemekkel.
-Minnie?-lepődött meg Jisung.
-Úgy sajnálom Sungie!-ölelte meg a meglepett fiút szorosan.-Nem tudtam megakadályozni őket! Bocsáss meg!
Jisung először rám pillantott, majd karjait Seungmin köré fonta, és visszaölelte. Fejét Seungmin buksijának döntötte.
-Fájt amit Chan mondott a nevetekben Seungmin.-szólalt meg Jisung.
-Minho, nem hagyhatod őket elmenni! Ha most elmennek, soha nem kapod vissza őket!-figyelmeztetett Seungmin.
-Igazad van!
🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️
__________________________________
🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇Ki a kedvenced a Skz-ből? Én imádom Seungmint, Chant és Minhót, de a többiek sem utolsók!
🐺= Chanie
🐰= Minnie
🐷🐰= Binnie
🐭= Jinnie
🐹= Sungie
🐥= Bokie
🐶= Minnie
🦊= Innie❤️
🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️
_________________________________
🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇🐿️🐇
YOU ARE READING
MY ANGEL | MINSUNG
FantasyFINISHED STORY! Lee Minho az utcán sétálgat, amikor egy fura jelenségnek lesz szemtanúja. Vajon hogyan változtat ez az életén? 2022.12.03. ~ 2023.01.01.