12. rész

855 68 11
                                    

-Hyunghh....shhh!-csitított el Jisung, miközben egyik kezét elvette nemességemről, s másikkal befogta a szám.

Értetlenül, összeráncolt szemöldökkel néztem rá. Miért állt le mindennel, ha ő kezdeményezett?

-Mi az?-súgtam oda neki, miután levette a kezét a számról.

-Valaki szólít téged az ajtóból!-mordult rám.

-MINHOO...-basszus, ez Bangchan.

-Gyorsan a fürdőbe, nem láthat téged így!-utaltam csapzott valójára.

-De ki az?-kérdezte mikor befele toltam a fürdőbe.

-Egy barátom! Siess!-csaptam rá az ajtót.

Gyorsan elintéztem egy zsepibe amit el kellett, majd szintén gyorsan megkötöttem a fekete melegítőt a derekmanál, mint ahogy szoktam. Megigazítottam a hajam, és ajtót nyitottam.

-Szia Minho.-mosolygott Chan, miközben végigmért tetőtől-talpig.

-Szia, gyere beljebb.-invitáltam be egy kissé erőltetett mosollyal.

-Egyedül?-nézett be a szobámba.

-Ja nem! Jisung éppen zuhanyzik.-vakartam meg a tarkóm.-Üljünk le.

-Ez a ház semmit sem változott.-nézett körül mosolyogva.-Még mindig olyan, mintha haza jönnék.-nevetett fel.

-Hát, én szívesen látlak.-csatlakoztam.

-Soká jön a barátod?

-Most ment be.-biccentettem a fürdő ajtóra.

-Amúgy csak azért jöttem, hogy megnézzem a jövendőbeli munkatársamat és remélhetőleg barátomat.

-Honnan tudod, hogy a munkatársad lesz?

-Te bízol benne, akkor én is. Olyan nagy lelkesedéssel és bizalommal meseltél Jisungról, hogy egyből tudtam, Jisung egy napon producer lesz mellettem és Changbin mellett.

-Hát...köszönöm, hogy megbízol benne. Ez nekem is sokat jelent.

-Hali!-pont ekkor lépett ki Jisung a fürdőből.

-Szia!-állt fel Chan, hogy köszöntse őt.

-Han Jisung vagyok! Örvendek a találkozásnak.-nyújotta a kezét Jisung.

-Bang Christopher, de a barátaimnak csak Bangchan. Én is örvendek!

-Rendben Christopher.-bólinott egy mosollyal az arcán Jisung.

-Neked nem Christopher, simán csak Bangchan.

-De azt mondtad hogy...

-Már a barátom vagy. Minhót sikerült meggyőznöd, és pedig bízok Minho stílusában.

-Akkor oké...-zavarban volt a kicsike.

-Üljetek le.-szóltam közbe.

Végül mind a hárman leültünk, s elkezdtünk Jisungról és a munkáról beszélni.

-Szóval 10 nap múlva az elkészült alapnak kell 2 féle remix is?-kérdezte Jisung.

-Pontosan. De az könnyű. Halloween és Karácsony.-bólinott Chan.

-Meglesz.-mosolygott Jisung is.

-Akkor én szerintem megyek is.-állt fel Chan.

-Nem alszol ma nálunk? Olyan rég voltál itt utoljára.-dobtam fel az ötletet.

-Hát, ha nem zavarok.-nézett rám Chan mindentudóan.

-Ha egyszer meghívtalak, akkor nem zavarsz! Meg amúgy is, tudom, hogy egész idáig erre a kérdésre vártál.

-Igazság szerint Seungmin lent vár az autóban.-vakarta meg a tarkóját Bangchan.

-Nem baj, ő is maradhat! Hívd fel, aztán holnap autóval elvisztek a JYP-hez. Legalább egy metrózást megspórolok, és nem kell félnem az ellenőrtől.-utaltam az utóbbi napok akcióira.

-Fel is hívom.-vonult félre.

-Majd mi alszunk a kiságyban, a tiedben. Hagyjuk őket a nagy ágyba.-hajoltam közel Jisunghoz, aki csak bólintott.

-Chan és Seungmin együtt vannak?

-Persze. Már vagy 4 éve. Nagyon aranyosak együtt hidd el! Nem az a tipikus nyálas pár, hanem azok akik magukban romcsiznak, közösségben pedig fyton ugratják egymást. Mondjuk néha előfordul, hogy ők is átmennek nyálasba, de az még jobban áll nekik.

-Aha.-ennyi volt a válasza.

-Mindjárt itt lesz.-ült vissza mellénk Bangchan. -Régen voltunk együtt így.-utalt hármunkra, plusz Jisungra.

-Ja.

-Felelsz vagy merszezhetnénk!-dobta fel az ötletet Bagnchan.

-Nem!-lepett be az ajtón Seungmin sapkával, sállal és vastag kabátban.-Nem!

-De kicsim! Olyan jók az olyan bulik, hogy felelsz vagy merszezünk!

-Hé, ácsi ácsi! Ez nem egy buli, hanem csak itt alszotok!-nyugattam le mindannyiukat.

-Ugyan az.-sétrődott be Chan.

-Na, ne durcizz itt nekem!-ült le mellé Min, aki már levette a vastag ruháit.

-Puszit!-fordult felé Chan durcisan.

-Mint egy ovis!-forgatott szemet Seungmin, majd egy csókot nyomott Bangchan ajkaira, aki erre egyből felvidult.

-Nézd Minnie, ő itt Minho új barátja Jisung!-hívta fel a figyelmet Jisre Chan.

-Oh, szia! Én Kim Seungmin vagyok!-állt fel, hogy megölelje Jisungot, aki mosolyogva ölelte vissza a fiút.

-Han Jisung, örülök, hogy megismerhettelek.

-Te vagy Jisung, akiről a gyakornokok annyit cseverésznek?

-Szerintem igen.-nézett rám, mire bólintottam.

-Igen, ő az.-sóhajtottam.

-Annyi jót hallottam rólad!-zsongott be Seungmin.-Gyere, menjünk be a szobába, és mesélj el mindent magadról! Nekünk barátoknak kell lennünk!

-Oké, végre lesz egy barátom.-mosolygott Jisung amint belépett a szobába.

-Hé, én hol vagyok? Mi vagyok én?-kiáltottam utána, de Seungmin dugta ki a fejét az ajtó mögül.

-Egy tapló!-kinyújotta a nyelvét, majd becsukta az ajtót.

-Ezt megkaptad tesa.-fojtotta vissza a nevetését Bangchan.

-Ezt meg tesa.-fogtam a fejem.

Nem elég, hogy megzavarták a jó kis időtöltésemet Jisunggal, de még le is taplóztak. Hh, hálátlan nép.


 Hh, hálátlan nép

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



MY ANGEL | MINSUNGWhere stories live. Discover now